Бургас - София - 2часа и 50 минути - продължение
Модератори: mitaka7, Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бургас - София - 2часа и 50 минути - продължение
цитирам вчерашния вестник:
"Жестока катастрофа стана на 15 август. Около 9.30 сутринта BMW със софийска регистрация, карано от 28-годишния К. Р., връхлетя върху Айтоска Лада. На място загинаха шофьорът на Ладата, неговата тъща, бременнта И дъщеря, съпругът на дъщерята и детето им на 3 годинки.
Според полицията самонадеяният шофьор на немската кола се опитал да изпревари микробус, навлязал в лентата за насрещно движение, видял задаващата се Лада и натиснал спирачките. 37 метра не били достатъчни, за да се намали бясната скорост на BMW-то, смятат катаджиите. Те са измерили черните дири от гумите по асвалта.
Шофьорът на BMW-то се намира в болницата със счупен крак............"
Та да се върнем на старата тема, защо Вие мили момченца си мислите, че като карате BMW (в случая седмица) правилата за ограничения на скоростта не важат за Вас,
че
Ей го е резултатът. ......................а на мене така ли ми се струва или наистина имаше лепенка на BMW клуба върху онова BMW.
"Жестока катастрофа стана на 15 август. Около 9.30 сутринта BMW със софийска регистрация, карано от 28-годишния К. Р., връхлетя върху Айтоска Лада. На място загинаха шофьорът на Ладата, неговата тъща, бременнта И дъщеря, съпругът на дъщерята и детето им на 3 годинки.
Според полицията самонадеяният шофьор на немската кола се опитал да изпревари микробус, навлязал в лентата за насрещно движение, видял задаващата се Лада и натиснал спирачките. 37 метра не били достатъчни, за да се намали бясната скорост на BMW-то, смятат катаджиите. Те са измерили черните дири от гумите по асвалта.
Шофьорът на BMW-то се намира в болницата със счупен крак............"
Та да се върнем на старата тема, защо Вие мили момченца си мислите, че като карате BMW (в случая седмица) правилата за ограничения на скоростта не важат за Вас,
че
80% от тези които карат BMW са ентусиасти - хора които МНОГО добре познават автомобилите си и поведението на им пътя (съдя по себе си като бивш собственик на Е21 323 ) и като такива смятам, че са два пъти по-добри шофьори от 80% от останалите на пътя.
И още нещо - мощната и бърза кола сама учи на прецизно управление
Ей го е резултатът. ......................а на мене така ли ми се струва или наистина имаше лепенка на BMW клуба върху онова BMW.
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
За леленка не знам. Не съм гледал репортажите по телевизията, чух за това по радиото.
А относно мястото където ме цитираш - мисля, че много ясно и недвусмислено съм написал -" 80% ..." Ако забелязваш липсват едни двадесет процента към които мога да причисля и въпросния нещастен копелдак. И ще се аргументирам защо. Бургазлия съм. Работил съм в Сл.Бряг два сезона и съм пътувал по този път до там всеки ден. Познавам пътя МНОГО добре. Всеки трезвомислещ човек които държи на себе си не би карал с повече от 80 км/ч на този сляп завой. Камо ли да изпреварва.
П.П. Защо се опитваш да докажеш тезата, че всеки който кара BMW е самоубиец
................ или на мен така ми се струва.
А относно мястото където ме цитираш - мисля, че много ясно и недвусмислено съм написал -" 80% ..." Ако забелязваш липсват едни двадесет процента към които мога да причисля и въпросния нещастен копелдак. И ще се аргументирам защо. Бургазлия съм. Работил съм в Сл.Бряг два сезона и съм пътувал по този път до там всеки ден. Познавам пътя МНОГО добре. Всеки трезвомислещ човек които държи на себе си не би карал с повече от 80 км/ч на този сляп завой. Камо ли да изпреварва.
П.П. Защо се опитваш да докажеш тезата, че всеки който кара BMW е самоубиец

"80% от тези които карат BMW са ентусиасти - хора които МНОГО добре познават автомобилите си и поведението на им пътя (съдя по себе си като бивш собственик на Е21 323 ) и като такива смятам, че са два пъти по-добри шофьори от 80% от останалите на пътя.
И още нещо - мощната и бърза кола сама учи на прецизно управление"
боже, откъде да почна да те разнищвам?
такива като тебе правят мазилата по пътищата. проблема е че бмв-тата са толкова по-добри от родните коли на които сме се учили да караме, че добиваме едно "божествено самочувствие" на пътя- ние сме недосегаеми, караме поне като шумахер и никои не може да ни се опъне. да. ама истината е друга.
бмв-тата са добри. добри двигатели, сносно окачване, добър баланс и не особено силни, но добре модулируеми спирачки. проблемите са следните обаче:
1. за скоростите с които караме, фабричното окачване на бмв-то е _слабо_. за да си маневрен със 120 трябва да си толкова твърдо окачен, че в бг тази кола няма да оцелее и една седмица по родните пътища. да не говориме за гуми и джанти. 16 цола не стигат. 17 са.. горе-долу. иначе като навиеш със 120 и гумата се огъва като глист на буца пръст. сцепление при това положение? кво сцепление?
2. за скоростите с които караме по родните пътища, нещата се случват толкова бързо че нито рефлексите ни, нито опита нито машината ще ни спасят. тези от нас които са се търкаляли знаят колко бързо става всичко. даже нямаш време да си вдигнеш ръцете от геврека че да не ти изгори пръстите airbag-а.
3. родните пътища не са направени да се кара бързо. асфалта е лош и неравен, има препядствия които излизат в последния момент- пясък по завоите, каруци и тн. неща които да се убиеш не можеш да предвидиш.... кат се заговорихме за неравните пътища, то е малко параграф 22 щото за да караш бързо ти трябва твърдо окачена кола, да ама ако ти е така окачена колата бързо разбираш че дори наи-хубавите ни магистрали всъщност са супер неравни и от 120 нагоре страх да те хване направо.
4. и наи-важното. моите спирачки, двигател, окачване и умения са най-добрите. хубаво. да ама на пътя има още доста хора. какво знаеш за тяхните спирачки, двигател и тн.?
забравих- за "мощната кола която те учи на прецизно управление"- не съм съгласен. мощната кола е точно толкова мощна че да вкара самонадяния шофьор във лоша ситуация- забележи- не казвам слабия шофьор. както казват offroad 4х4 феновете- "4х4 служи да затънеш по-навътре и по-надълбоко". същото важи и за мощната кола- като те вкара в беля, нещата се случват със 160 вместо със 80 км
мое си мнение де. ма аз кво знам- 4 часа са ме рязали със хидравлични клещи докато ме извадят от трабанта...
алекс
трабант 601с
4.
И още нещо - мощната и бърза кола сама учи на прецизно управление"
боже, откъде да почна да те разнищвам?



такива като тебе правят мазилата по пътищата. проблема е че бмв-тата са толкова по-добри от родните коли на които сме се учили да караме, че добиваме едно "божествено самочувствие" на пътя- ние сме недосегаеми, караме поне като шумахер и никои не може да ни се опъне. да. ама истината е друга.
бмв-тата са добри. добри двигатели, сносно окачване, добър баланс и не особено силни, но добре модулируеми спирачки. проблемите са следните обаче:
1. за скоростите с които караме, фабричното окачване на бмв-то е _слабо_. за да си маневрен със 120 трябва да си толкова твърдо окачен, че в бг тази кола няма да оцелее и една седмица по родните пътища. да не говориме за гуми и джанти. 16 цола не стигат. 17 са.. горе-долу. иначе като навиеш със 120 и гумата се огъва като глист на буца пръст. сцепление при това положение? кво сцепление?

2. за скоростите с които караме по родните пътища, нещата се случват толкова бързо че нито рефлексите ни, нито опита нито машината ще ни спасят. тези от нас които са се търкаляли знаят колко бързо става всичко. даже нямаш време да си вдигнеш ръцете от геврека че да не ти изгори пръстите airbag-а.
3. родните пътища не са направени да се кара бързо. асфалта е лош и неравен, има препядствия които излизат в последния момент- пясък по завоите, каруци и тн. неща които да се убиеш не можеш да предвидиш.... кат се заговорихме за неравните пътища, то е малко параграф 22 щото за да караш бързо ти трябва твърдо окачена кола, да ама ако ти е така окачена колата бързо разбираш че дори наи-хубавите ни магистрали всъщност са супер неравни и от 120 нагоре страх да те хване направо.
4. и наи-важното. моите спирачки, двигател, окачване и умения са най-добрите. хубаво. да ама на пътя има още доста хора. какво знаеш за тяхните спирачки, двигател и тн.?
забравих- за "мощната кола която те учи на прецизно управление"- не съм съгласен. мощната кола е точно толкова мощна че да вкара самонадяния шофьор във лоша ситуация- забележи- не казвам слабия шофьор. както казват offroad 4х4 феновете- "4х4 служи да затънеш по-навътре и по-надълбоко". същото важи и за мощната кола- като те вкара в беля, нещата се случват със 160 вместо със 80 км
мое си мнение де. ма аз кво знам- 4 часа са ме рязали със хидравлични клещи докато ме извадят от трабанта...

алекс
трабант 601с
4.
Точно така си е!
Да не говорим, че повечето коли, вкл. и на повечето, да не кажа всички тук пишещи, са бангии на по над 10 години. Голяма заблуда е, че една такава кола е в "перфектно" състояние. Винаги може да изпързаля и най-опитния водач
Все пак това е машина! А за човешка грешка просто не ми се говори - не вярвам, че има някой, който да не е бъркал никога! Лошото е, като стане в неподходящия монент...
Да не говорим, че повечето коли, вкл. и на повечето, да не кажа всички тук пишещи, са бангии на по над 10 години. Голяма заблуда е, че една такава кола е в "перфектно" състояние. Винаги може да изпързаля и най-опитния водач

- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
Alx ОК
Разнищи ме
Но .... както пише и на подписа ми - всеки е уникален. Всеки си има мнение. Дразня се не от това което ти казваш, а от това което се опитва да ни убеди колегата. А именно да постави индивидуалностите под общ знаменател - пък били те и шофьори на BMW или какъвто и да е друг автомобил. С ТОВА не съм съгласен.
Много правилно казваш - САМОНАДЕЯНИТЕ шофьори. Именно тези които не ИСКАТ и да знаят кога да спрат да натискат педала на газта.
П.П. Сигурно ще ти е интересно да знаеш, че карам активно от '94 година. И нямам нито едно ПТП, акт или фиш.
П.П.П Пък ако минеш към Бугас обади се да поспорим на



Но .... както пише и на подписа ми - всеки е уникален. Всеки си има мнение. Дразня се не от това което ти казваш, а от това което се опитва да ни убеди колегата. А именно да постави индивидуалностите под общ знаменател - пък били те и шофьори на BMW или какъвто и да е друг автомобил. С ТОВА не съм съгласен.
забравих- за "мощната кола която те учи на прецизно управление"- не съм съгласен. мощната кола е точно толкова мощна че да вкара самонадяния шофьор във лоша ситуация
Много правилно казваш - САМОНАДЕЯНИТЕ шофьори. Именно тези които не ИСКАТ и да знаят кога да спрат да натискат педала на газта.
П.П. Сигурно ще ти е интересно да знаеш, че карам активно от '94 година. И нямам нито едно ПТП, акт или фиш.
П.П.П Пък ако минеш към Бугас обади се да поспорим на


- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Много съжалявам за хорицата в ладата. Наистина за такива трябва да има смъртна присъда. Наскоро имаше един случай с един Х5. Положението беше подобно. Мъртво семейство, а копелето от Бавареца се измъкнал с ухлузвания.
Ето една история на която бях свидетел :веднъж се връщай от Пловдив по магистралата и си карам в лявата лента(като често поглеждам в огледало за да пусна някой ако му е много зор).Карам си с около 120км/ч и гледам 4 точки в огледалото които се увеличат наистина бързо, веднага се преместих една лента на дясно и какво да видя....една 525-ца от новите(не най-новите- съжалявам,че не знам номера на тази прекрасна кола) и зад него една А6 си перкат....естествено реших, че трябва да се направя на мъж и веднага върнах 4 и газ до колко може да поеме бръкмата, после 5-та и почти успях да ги настигна карах с около 180км/ч за няколко минути. Шофьора на Аудито ме видя и ми се засмя светна два пъти с аварийните. Само свирна на Баварице и да видиш как ускоряват от 180 на горе.Издухаха ме за няколко секунди....помислих си " хубаво беше но свърши" . Намалих пак на 100-тачка в средната лента и карах няколко минути.След малко гледам всички намаляват.Какво беше станало ли? Аудито беше влезнало в багажника на БМВ-то, а БМВ-то от своя страна беше влезло в един Кадет, който се мъчел да изпреварва. На пичовете нищо им нямашер обаче някакъв човек от Опела беше пострадал наистина зле.

Ето една история на която бях свидетел :веднъж се връщай от Пловдив по магистралата и си карам в лявата лента(като често поглеждам в огледало за да пусна някой ако му е много зор).Карам си с около 120км/ч и гледам 4 точки в огледалото които се увеличат наистина бързо, веднага се преместих една лента на дясно и какво да видя....една 525-ца от новите(не най-новите- съжалявам,че не знам номера на тази прекрасна кола) и зад него една А6 си перкат....естествено реших, че трябва да се направя на мъж и веднага върнах 4 и газ до колко може да поеме бръкмата, после 5-та и почти успях да ги настигна карах с около 180км/ч за няколко минути. Шофьора на Аудито ме видя и ми се засмя светна два пъти с аварийните. Само свирна на Баварице и да видиш как ускоряват от 180 на горе.Издухаха ме за няколко секунди....помислих си " хубаво беше но свърши" . Намалих пак на 100-тачка в средната лента и карах няколко минути.След малко гледам всички намаляват.Какво беше станало ли? Аудито беше влезнало в багажника на БМВ-то, а БМВ-то от своя страна беше влезло в един Кадет, който се мъчел да изпреварва. На пичовете нищо им нямашер обаче някакъв човек от Опела беше пострадал наистина зле.


Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
П.П. Сигурно ще ти е интересно да знаеш, че карам активно от '94 година. И нямам нито едно ПТП, акт или фиш
Евала пич,ама ти си говори за себе си.Аз кат паля свещичка за мене си се моля за тоя отсреща да е свестен шофьор.Имал съм доста кючеци,без да съм бил виновен,а съм избягвал катастрофи благодарение на уменията на човекът в другата кола,не на моите сакатлъци.
На околовръстното бех се заблеял с GSM-а,един ми теглеше майна след майна,и аз на него по две за кадем!!!!Беше мокро.Както всичко си беше наред изведнъж гледам че връхлитам отзад едно Ауди купе,спортна кола,видимо направена и лъскава.Имаше около 40-50 метра дистанция,карах доста бързо.Набивам спирачките,обаче ми хваща само едното предно колело.????(Кълна се,предният ден ги бех оправил и бяха екстра).Кучките запищяха,тоя в Аудито обаче внимаваше,даде бързо газ като за Божурище и излезе отстрани на банкета,а аз спрях на неговото място!!!.Бях на седмото небе.Спряхме и си казахме по две думи.И този пичага даже не ми се разсърди,а се радваше че ми е помогнал,защото чул че някой се опитва отзад да спре,веднага разбрал че са ми отказали спирачките и реагирал светкавично.Изводът,който си направих тогава е,че по-важно е кой стои отсреща,а не какво мога аз.Като млад шофьор съм имал разминаване на косъм от челен удар при 120 км/ч.Размина ми се и тогава заради човекът отсреща,защото той запази самообладание,изчака моята реакция и не се отклони настрани,та аз успях да мина отстрани в ЛЯВО на банкета.Тогава беше виновен един Тир,който ме засече,когато го изпреварвах,намалих,но нямаше време да се прибера,оня отсреща караше поне със 160 по пътят от Ябланица към Ловеч и всичко стана адски бързо.И знаеш ли къде отивах.Да си правя годеж,там отивах,ама господ тоя ден ме е гледал явно кво права та ми помогна и човекът в другата кола явно не чоплеше семки е не се правеше на гъзар.Така и двамата се отървахме от адски челен сблъсък.В моята кола бяхме 4 души и нито един не продума думичка 1 час.Бяхме в шок и не вярвахме че сме се отървали.Вече виждах как се удряме челно,защото аз отивах наляво,а ТИР-ът си беше отдясно, и не знаех този отсреща дали няма да се паникьоса и да се забие право в мен.Слава богу не се паникьоса,мина между нас.Толкова се бех засилил,че едвам излезнах от банкета на асфалта и колата затанцува по пътя,като тръгнах да се прибирам.Имаше и мантинели от двете страни,та беше и тясно на всичкото отгоре.Имам зад гърба си повече от 500000 км,но тези случки никога няма да ги забравя.Дано да не ви се случва,защото е страшно.
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Ей ей, стига сте говорили простотии, това че някой бил с БМВ или с каквото и да е нищо не значи, има изроди с всякакви коли, за това че някой кара от 94-а и до сега няма никакво нарушение за което да е заловен или ПТП в което да е участвал - БАТЕ БЛАГОДАРИ НА ГОСПОД И ПАЛИ СВЕЩ ЗАЩОТО МОЖЕ ДА ТИ СЕ СЛУЧИ ВИНАГИ!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
Nasti написа:БАТЕ БЛАГОДАРИ НА ГОСПОД И ПАЛИ СВЕЩ ЗАЩОТО МОЖЕ ДА ТИ СЕ СЛУЧИ ВИНАГИ!
Аз точно това и правя. Освен другото, че карам с поне с 30-40 км/ч по-малко отколкото си мисля, че е разумно за момента.
Смятам, че темата вече е много

Е, който ме познава, знае, че съм много внимателен на пътя. Веднъж обаче като си ходих до Пловдив по магистралата ми се изправи косата. Карах нормално и като минавах през онези участъци с вечните ремонти, където движението е двупосочно - гледам насреща едно Ауди задминава Опел. Ок, аз си имам една лента - най-вдяано и си карам там да пусна насрещното Ауди. Точно тогава Аудито започна да го подминава един Мерцедес S600. И така трите коли , заели целия път срещу мен, аз на моста, няма къде да отбия даже. Мерцедеса се засилил поне с 160км/ч, аз направо спрях и чакам какво ще стане. В последния момент Опела реши да пусне газта и двете изпреварващи коли продължиха да се гонят, но вече поне имаше как да ме разминат.
Мерцедеса мина на 10см от вратата ми с над 100 км/ч. Полудях ! :-)

Преди няколко дни качих един познат, който смени 5 БМВта за 2 години (всички Е36). С 4 от тях се е размазвал, и нищо му няма. И на мене ми разправя -"Мене не ми е кеф да се качвам в БМВ, мирише ми на катастрофа, мирише ми на смърт"
Мене тези думи малко ме стреснаха. Ама като го знам как кара и че е ЛУД, още повече се стресирам, щото знам че някой ден излезе ли такъв срещу мен....не знам какво ще направя.
А този с седмицата дето са се блъснал в ладата, може да се мисли за какъвто си иска, но може и някой ден да попадне в отсрещното на камион, а не на лада.
Мене тези думи малко ме стреснаха. Ама като го знам как кара и че е ЛУД, още повече се стресирам, щото знам че някой ден излезе ли такъв срещу мен....не знам какво ще направя.
А този с седмицата дето са се блъснал в ладата, може да се мисли за какъвто си иска, но може и някой ден да попадне в отсрещното на камион, а не на лада.

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Е са слушах по новините за катастрофа на Опел, лада и автобус. За първото не бяха сигурни дали е Опел, защото не може да се познае
Откачил му се задния мост при изпреварване... На първо място човек трябва да е сигурен в изправността на колата си и да не се опитва да надминава нейните възможности, защото наистина не се возим на коли първа младост. Някой беше казал, че бързата кола учи. Според мен е така. В началото на автомобилната ми кариера колата наистина ме подлъгваше, защото трудно усещаш как си минал стотака и летиш. Разбрах колко е опасно задното когато е мокро или по-лошо заледено. За това в такива ситуации си карам леко и рядко изпеварвам. Най-малкото няма да преживея да сплескам колата някъде... Важното е да покажеш на колата, че не тя ще определя с колко да караш, а самият ти. Както някой беше написал - д ай покажеш кой е шефа
И на най-опитния шофьор може да се случи нещо непопрваимо, както и най-зеления шофъор може да кара цял живот без ПТП. Всичко опира и до късмет. Аз се опитвам да не изпадам в ситуации, в които животът ми да зависи от способностите на някой друг. Пожелавам на всички лек път по българските пътища и умната!
Също не забравяйте, за пешеходците, които вечер стават леко невидими и често се разхождат по улиците мислейки си, че ще ги видиш, а всъщност съм забелязал, че не е така. Супер много пъти съм виждал някой пешеходец в последния момент, защото е друго когато някой отсераща ти свети с фаровете... БМВ е невероятна кола, но няма разума, който имаме ние 






- Resurrector
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Deakon написа:Nasti написа:БАТЕ БЛАГОДАРИ НА ГОСПОД И ПАЛИ СВЕЩ ЗАЩОТО МОЖЕ ДА ТИ СЕ СЛУЧИ ВИНАГИ!
Аз точно това и правя. Освен другото, че карам с поне с 30-40 км/ч по-малко отколкото си мисля, че е разумно за момента.
Смятам, че темата вече е много
А където е разумно да караш с 40 ти сигурно стоиш на място?

Бъзик, не се впрягай.

Я вышел им наперерез!
- Resurrector
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
До преди седмица и аз се опитвах да се правя на джигит, ама видях смъртта в очите. При това на път, през който минавам всеки ден. И при положение, че се бях зарекъл да не карам бързо на неподходящи участъци.
Високите скорости са супер-кеф, но истината е, че трябва да се развииват само на подходящи участъци. Иначе - БУМ, ТРЯС
Високите скорости са супер-кеф, но истината е, че трябва да се развииват само на подходящи участъци. Иначе - БУМ, ТРЯС
Я вышел им наперерез!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани