"Пука" при завиване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
"Пука" при завиване
Проблема е следния,като въртя волана на нясто или леко като се движа да паркирам и нещо отпред казва "пук" "пук"
колкото го въртя толкова пука 


- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: "Пука" при завиване
Виж си тампоните на макферсъните. Лагерчетата може да задържат.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: "Пука" при завиване
Как да ги проверя? 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: "Пука" при завиване
Вдигни колата на крик и върти волана, а някой да се ослушва отдолу, и да гледа дали пружината се върти заедно с тампона горе. Ако не се върти - блокирало лагерче на тампона.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: "Пука" при завиване
Същото пукане се появи и при мен сутринта. Ще я карам на канал сега да видим от къде и какво пука.......
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: "Пука" при завиване
Пиши какво е като разбереш,че аз нямам време сега.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: "Пука" при завиване
Лагера на десния тампон на макферсона е при мен причината за пукането. Кекаво изпълнение са си тия лагери при 39ката и това е, на кола 2 тона тия малки лагери заминават бързо. Минал съм с тях има няма 40тина хиляди и десния е аут отвсякъде.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: "Пука" при завиване

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: "Пука" при завиване
Е 40к км малко ли са?
То не може да е вечно. Аз каквото съм чел из форума, съм останал с впечатлението, че хубавите части изкарват горе-долу толкова. Като се има предвид какви са ни пътищата си е нормално. На запад сигурно могат и повече.

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: "Пука" при завиване
А продават ли се отделно само лагерите или вървят комплект с тампона?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: "Пука" при завиване
Dirty M5 driveR написа:Е 40к км малко ли са?То не може да е вечно. Аз каквото съм чел из форума, съм останал с впечатлението, че хубавите части изкарват горе-долу толкова. Като се има предвид какви са ни пътищата си е нормално. На запад сигурно могат и повече.
ае стига бе


аз тъкмо навъртях 41к, декември ще станат 2 години... откъде да я почвам, и какво да сменям... ма щом и лагерчетата на амортесьорите са фира за толко, тежко ще е

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: "Пука" при завиване
Аз не казвам на 40к да се сменя всичко
, а просто така съм чел по разните теми за подобни чаркалаци, че на горе-долу такъв пробег занимават. Ако твоите са здрави - супер
Дано да има повече колеги като теб, щото си е досадно с кеф да си поддръжаш колата, и да ти се разхлопват носачи и прочие за 1 година.
Дали се продават отделно лагерчетата - не знам честно казано. Трябва да се пита в магазина, или някой колега ако е сменял да каже. А е39-ката дали е кекава - определено не, просто на малко хора им се дават пари за качествени части. В темата за комплект предно окачване за 270лв. чак ми е трудно да си представя как за тия пари ще са хубави. То излиза по 30лв. носача


Дали се продават отделно лагерчетата - не знам честно казано. Трябва да се пита в магазина, или някой колега ако е сменял да каже. А е39-ката дали е кекава - определено не, просто на малко хора им се дават пари за качествени части. В темата за комплект предно окачване за 270лв. чак ми е трудно да си представя как за тия пари ще са хубави. То излиза по 30лв. носача

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: "Пука" при завиване
ozBMW написа::shock: Изобщо май цялото Е39 си е кекаво изпълнение,за пръв път се сблъсквам с такъв проблем...


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: "Пука" при завиване
dbanchev написа:Лагера на десния тампон на макферсона е при мен причината за пукането. Кекаво изпълнение са си тия лагери при 39ката и това е, на кола 2 тона тия малки лагери заминават бързо. Минал съм с тях има няма 40тина хиляди и десния е аут отвсякъде.
При какви ситуации се проявява твоето пукане колега?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани