проблем с тдс!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
проблем с тдс!
Здравейте колеги!!! Имам следния проблем с Е39 ТДС:
Както си карам на 5-та скорост с около 1500 - 1800 оборота при подаване на газ, колата не ускорява все едно турбото не работи, а като натисна съединителя да паднат оборотите до тихи 700 оборота и го пусна с подаването на газ колата тръгва перфектно.
В градски условия на малките предавки такъв проблем няма.
На диагностика абсолютно всичко е ОК (Дебитомер , ГНП и т.н.)
Казаха ми, че проблема най-вероятно е от помпа за високо налягане на горивото която се намирала някъде под лявата седалка отдолу на шасито и която нямала датчици и букси и на диагностика не се хваща. Ако някой е имал подобен проблем или знае от какво може да се получи ще съм благодарен на полезен съвет.
Както си карам на 5-та скорост с около 1500 - 1800 оборота при подаване на газ, колата не ускорява все едно турбото не работи, а като натисна съединителя да паднат оборотите до тихи 700 оборота и го пусна с подаването на газ колата тръгва перфектно.
В градски условия на малките предавки такъв проблем няма.
На диагностика абсолютно всичко е ОК (Дебитомер , ГНП и т.н.)
Казаха ми, че проблема най-вероятно е от помпа за високо налягане на горивото която се намирала някъде под лявата седалка отдолу на шасито и която нямала датчици и букси и на диагностика не се хваща. Ако някой е имал подобен проблем или знае от какво може да се получи ще съм благодарен на полезен съвет.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с тдс!
ТДС-ът има 2 помпи. Едната е ел. подкачваща и е в резервоара. Другата е за високо налягане и е закачена бая сериозно за ангренажната верига и не е под седалката със сигурност.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с тдс!
turbo написа:ТДС-ът има 2 помпи. Едната е ел. подкачваща и е в резервоара. Другата е за високо налягане и е закачена бая сериозно за ангренажната верига и не е под седалката със сигурност.
Дали е възможно проблема да идва от тази помпа за високо налягане?
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с тдс!
двигателя тресе ли ти на ниски обороти?гасне ли при превключване на предавки?ако имаш тези данни ще ти кажа какво е.успех.
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с тдс!
wladio написа:двигателя тресе ли ти на ниски обороти?гасне ли при превключване на предавки?ако имаш тези данни ще ти кажа какво е.успех.
Не тресе няма никакъв проблем с гаснене само но пета скорост го има проблема. Благодаря!
- Beni_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e91 320d 163
- Мечтае да кара: f30 335d
- Детайли за колата: Черна много лъскава.
Re: проблем с тдс!
Неможе да очакваш на 1500-1800 оборота на 5-та да си скъса гумите
според мен нямаш проблем.
според мен нямаш проблем.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: проблем с тдс!
Така са си ТДС-ките - под 2000 об./мин ги няма никакви... особено на пета!!!
Турбините им не са като на 2.5/3.0d с лопатки, които да насочват струята изгорели газове с най-ефективния ъгъл в самата турбина, съответно в ниските и високите обороти. Затова като ми трябва "динамика"
, предварително я подготвям да е над 2000 об./мин 



- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: проблем с тдс!
Аз го имам същия проблем вече от почти година и неможах да установя от къде идва проблема 
Последно мислихме дали не го прави от разтоварващия клапан на турбото(да остава в отворено положение
) сменихме му маркучите но без успех и от тогава съм се отаказал да търся проблема 

Последно мислихме дали не го прави от разтоварващия клапан на турбото(да остава в отворено положение


- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с тдс!
E30_DK написа:Така са си ТДС-ките - под 2000 об./мин ги няма никакви... особено на пета!!!Турбините им не са като на 2.5/3.0d с лопатки, които да насочват струята изгорели газове с най-ефективния ъгъл в самата турбина, съответно в ниските и високите обороти. Затова като ми трябва "динамика"
, предварително я подготвям да е над 2000 об./мин
Колега както е с 1800 оборота да речем и като подам газ не тръгва изобщо а мотора се товари, след като натисна съединителя да паднат оборотите до ниски без да превключвам на по малка предавка и го пусна колата тръгва много добре. А ако не изчакам падането на оборотите и връщам по-малки предавки колата само ръмжи и не ускорява. За мен не е нормално да си е така, ходих при няколко майстора които виждат проблема но не намират решението. Ако можете помагайте!!! Благодаря!
Re: проблем с тдс!
Така както го описа в първия пост и аз не видях проблем защото на тези обороти няма достатъчно изгорели газове за да може турбината да направи необходимото налягане за да го усетиш като дръпване пък и най-висока предавк... След последния ти пост следва че ако искаш да изпреварваш по-бързо и включиш на долна предавка с газ няма да ускори колата така ли е . Провери си мапа зачисти го със спрей както и мъркучлето до него. Другото може да е подкачващата помпа или цедката й да е позапушена и при такива условия да не достига гориво . А при други условия и предавки пак така ли се държи щото ако е турбина ще го усещаш всякакси като мудна и ускорението ще започва от доста по-високи от 2000 оборота.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с тдс!
най добре намери друга тедееска и сравни,а ако си от софия отиваш в суходол при чичо доктор и той ще каже на 100 процента какво ти е на колицата.
поздрави.
поздрави.
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с тдс!
vladobate написа:Така както го описа в първия пост и аз не видях проблем защото на тези обороти няма достатъчно изгорели газове за да може турбината да направи необходимото налягане за да го усетиш като дръпване пък и най-висока предавк... След последния ти пост следва че ако искаш да изпреварваш по-бързо и включиш на долна предавка с газ няма да ускори колата така ли е . Провери си мапа зачисти го със спрей както и мъркучлето до него. Другото може да е подкачващата помпа или цедката й да е позапушена и при такива условия да не достига гориво . А при други условия и предавки пак така ли се държи щото ако е турбина ще го усещаш всякакси като мудна и ускорението ще започва от доста по-високи от 2000 оборота.
Ако тръгна от първа и я настъпвам няма никакъв проблем но като задържа с едни обороти известно време на пета предавка под 2000 оборота и да връщам скорости и да на стъпвам газта на същата скорост не става, трябва да сваля оборотите до ниски и тогава тръгва все едно никога не е имала подобен проблем
- Ceco bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2011
- Местоположение: Монтана-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: ///М5
Re: проблем с тдс!
Благодаря колега, ако не разреша проблема май нататък отиват нещата въпреки, че не съм от София.wladio написа:най добре намери друга тедееска и сравни,а ако си от софия отиваш в суходол при чичо доктор и той ще каже на 100 процента какво ти е на колицата.
поздрави.
Re: проблем с тдс!
Добре де досега все така ли е била ,ако не бъркай в резервоара и чисти цедки и т.н смени и горивен филтър . Виж и мапа все пак. ПС: Ако не се справиш свиркай на ЛС от Филибето съм 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с тдс!
Проблема е много често срещан в ТУ мотора с дебитомер.Със чипване се решава ,тоест искам да кажа ,че е софтуерен.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани