Подходящо окачване за Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от © » 19 Май 2012, 16:16

Аз взех от Руди 96 - 4 амортисьора за около 820лв. - кони спорт жълти регулируеми по твърдост. Стандартно идват в най-софт позиция (разбрах благодарение на mitaka7 ) така ги и монтирах. Пружините ми са Eibach Pro kit (-30мм).
Първите впечатления са, че вози сравнително добре, доста по-меко от Bilstein B8
Бях забравил усещането в завои с хубаво окачване, а също и при по-висока скорост . За сега съм много доволен.
Стойката на колата естествено почти не се промени, защото пружините са сравнително твърди и амортисьорите играят по-малка роля за нея

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от ///M_Martin » 19 Май 2012, 17:54

Archangel написа:
bmw_760il написа:.....


Мерси за изчерпателната информация.
Предполагам, че в такъв случай койлоувърите не са за мен, все пак не искам чаааак да ми изпаднат бъбреците.
Също така тази статия не означава, че единствено койлоувърите са регулируеми, предполагам има и амортисьори? Или се лъжа?

И все пак ако някой може да ме упъти към подходящ магазин, откъдето да се ориентирам за цените, ще бъда благодарен.
От колегите във форумните раздели за продажба, мисля че не намерих никой, който да продава някоя от по-реномираните марки.


само койловърите се регулират във височина(чрез нарязаните витки на самите стъбла на предните и "чашките" отзад на пружините а амортесъорите само на твърдост.
Драсни едно ЛС мога да ти намеря всичко от топ марките на готина цена ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от vicho » 15 Ное 2012, 16:24

да си дигна малко темата, може би има колеги на които ще им е интересно и от скоро са при нас... а и при мен има "лек" ъпдейт

--> Мтехник пружини от Е46 330CiA M-pack със съответните маркировки (предни и задни - на изуст отпред -20мм, отзад към 10 мм) + предни тампони на носачите Powerflex + задни тампони Powerflex на носачите + биалетки Meyle HD

Впечатления - Колата е значително по-стегната от нормалното, особено с тампоните се усеща по-директна във волана. Вибрациите са една идея по-силни, но това мен не ме притеснява, ама хич. Body-roll-а е в пъти по-малко с новите пружини и биалетки, но го има (очаквам да го намаля още с подходящи амортисьори - Кони или нещо от сорта). Карах колата на писта в сток вариант и в този. Смея да твърдя, че няма нищо общо. Завива повече, по-добре се държи и не се накланя кой знае колко. Инвестицията си струва на 100%.

Да, комфорта е намален, но все още го има. Както знаем Е46 е сравнително тежък автомобил и не става като картинг... поне не лесно :mhihi:

За сега това + малко снимки

на равно

Изображение

сток вс. мтехник

Изображение

Изображение

Изображение

и накрая

Изображение

Изображение

Изображение

п.с. имам лек проблем със зимните гуми, задните ми жулят в подкалниците при сериозни неравности заради кофти офсета и височината, ама какво да се прави - 8J ET40 с 235/45 R17 и май-май зимата 4-ри човека няма да возя

иначе с летните отзад 255/40 R17 с ЕТ52 и 5 човека + багаж няма яд - побират се перфектно :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от xds » 15 Ное 2012, 22:56

Колко парички излезе всичко това ? тампоните + биалетките по точно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от vicho » 16 Ное 2012, 0:01

предни Powerflex = 135 lv
задни Powerflex = 135 lv
биалетки = 60 lv
комплект пружини = 120 lv

450лв засега

ще видим комплект Конита или Билщайн Б4/Б6 ... ще стане ебати цифрата :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от 100imenov » 16 Ное 2012, 0:31

Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от xds » 16 Ное 2012, 1:50

Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от vicho » 16 Ное 2012, 1:51

100imenov написа:Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.


стойката е последното нещо, което ме интересува... снимките са за колегите да се ориентират... мен ми е все тая честно казано, нито обичам да се влача по корем, нито да съм на кокили (то не, че ///М окачването не е от Х5, ама айде)...

искам да направя компромис между комфорт и завиване... :mhihi: трудна работа, ама не е невъзможно

я сподели по-обширни мисли :bchug: :ok:

xds написа:Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.


чете ли какво съм написал по-горе или просто реши да развалиш темата :mhihi: :shock:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от xds » 16 Ное 2012, 2:08

vicho написа:
100imenov написа:Ако целиш само стойка,според мен си сбъркал с тампоните,както и ако вземеш твърд амортисьор.


стойката е последното нещо, което ме интересува... снимките са за колегите да се ориентират... мен ми е все тая честно казано, нито обичам да се влача по корем, нито да съм на кокили (то не, че ///М окачването не е от Х5, ама айде)...

искам да направя компромис между комфорт и завиване... :mhihi: трудна работа, ама не е невъзможно

я сподели по-обширни мисли :bchug: :ok:

xds написа:Не искам да развалям темата НО може ли някой накратно да обясни какви са преимуществата на ПоверФлекс тампноите над обикновените и как се променя колата на пътя.


чете ли какво съм написал по-горе или просто реши да развалиш темата :mhihi: :shock:


Прочетох го но исках на теория да чуя малко :) но както и да е ще се инвестира ще се пробва и ще се разбере най-добре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от vicho » 16 Ное 2012, 2:44

xds написа:Прочетох го но исках на теория да чуя малко :) но както и да е ще се инвестира ще се пробва и ще се разбере най-добре :)


с английския как си?

http://www.powerflex.co.uk/why_pu.php

:yes:

25-30% по-твърди от нова гума - ВИНАГИ!

make sense! :D
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от 100imenov » 16 Ное 2012, 4:02

Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга :mhihi: .Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния :kuku:,та са усилени тампони треа да търса. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от Gqbriel » 16 Ное 2012, 10:28

100imenov написа:Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга :mhihi: .Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния :kuku:,та са усилени тампони треа да търса. :roll:


Относно как влаят амортисьорите - странно за мен,но аз съм с нови Б4 отпред (не съм проверил задните точно какви са )...със стоково окачване.
Лятото карах ,колата на колега със sport susspension settings ,но със нови монро амортисьори - и аз и колегата потвърди,при едни и същи неравности,на една и съща отсечка,при мен се усеща,по-твърда предница,по-рязко се усещат неравностите - докато при него беше ,по-меко а той бе на 17" а аз 16"
Незнам дали има логика,но се замислям догодина за ,идея по-ниски пружини,просто не ми харесва вирнатия нос,въпреки,че за зимата е полезно :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от xds » 16 Ное 2012, 11:47

vicho написа:
xds написа:Прочетох го но исках на теория да чуя малко :) но както и да е ще се инвестира ще се пробва и ще се разбере най-добре :)


с английския как си?

http://www.powerflex.co.uk/why_pu.php

:yes:

25-30% по-твърди от нова гума - ВИНАГИ!

make sense! :D


Благодарско ! относно английския живея в УК :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от vicho » 16 Ное 2012, 12:52

100imenov написа:Мислите са ми,че са ни много хубави пътищата и колкото по-твърди неща(тампони аморт. пружини и т.н) се слагат за ежедневни цели,толкова повече се разбиват останалите и се принуждаваш да ги сменяш и тях пак с усилени и същевременно комфорта изчезва и аз си мисля че мойта не вози твърдо,докато не се кача в друга :mhihi: .Се нещо тропа и има за смяна,като сменях амортисьорите смених и тампоните,20к км с B8 и се разтропа десния :kuku:,та са усилени тампони треа да търса. :roll:


съгласен съм за дупките/неравностите и разбиването, даже като че ли вече свикнах :oops: ... ама все пак се опитвам да покарвам чат-пат (1-2 пъти в годината) та за това ми трябва по-стегната кола

а и Б8 доколкото ми е известно няма нищо общо с Б4, които искам да сложа :dunno:

п.с. еле пък във Враца каква мъка е :kuku:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от xds » 16 Ное 2012, 14:30

пък във Варна 9* :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook