540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
Здравейте колеги, интересуваме дали ще има разлика във вървенето, ако сменя диференциала на 540i автоматик - 2.81 с 3.15 ? И дали ще стане примерно от 523i или от M5 ?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
HOTROD написа:Здравейте колеги, интересуваме дали ще има разлика във вървенето, ако сменя диференциала на 540i автоматик - 2.81 с 3.15 ? И дали ще стане примерно от 523i или от M5 ?
Благодаря предварително!
Предполагам ти обясниха по телефона кво що

Единствено от M5 e39 става и то като вземеш половината карантия т.е. само смяна на диф НЕМА.
Има афтърмакет някви за около 1000 $ или евро ( не помня колко точно ) , дето се сменят директно. + тва зимата не е много оферта шпер-а

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
omegaart написа:...+ тва зимата не е много оферта шпер-а
Сериозно ли

Аз така и не разбрах, какво очакваш от вървенето на 540-ка след смяна да диф. Може да се промени динамиката на автомобила, да тръгва по-рязко, но максималната скорост ще е примерно 200км/ч вместо 250 и ще гори повече ако смениш 2.81 с 3.15. С две думи, ако се опитваш да правиш бегачка със смяна на диф, няма да ти се получи.
Ако искаш диф от М5 или да си сложиш шпрер касета на твоя, то колата ти трябва да е с DSC. Тогава вече ще има разлика при стартиране, но цената едва ли ще ти хареса.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал. Разбира се и максималната скорост е като на 20-ка, но такава смяна определено има ефект според мен.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
имам диф от м5 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
Alexch написа:Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал.
На кое казваш "върви повече"? Дръпваш на другите 2.8-ци при старта половин кола, от 100 нагоре, те ти дръпват половин кола. Това не е вървене, това е динамика. Къс диф се слага, ако ще караш някъде по завои, нормалния диф си е сметнат и осреднен за всякакви ситуации. Да караш по магистрала с къс диф, освен по-голям разход, нищо друго няма да получиш.
Ако искаш да върви повече наистина, по-добре се насочи към супер чарджър. За 4.4 има перфектни китове за по 6к $....ама то тогава по-добре М5.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
Явор написа:имам диф от м5
Скъп ли е много + кардана и кутията със зъбните колела?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал
mad_presley написа:Alexch написа:Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал.
На кое казваш "върви повече"? Дръпваш на другите 2.8-ци при старта половин кола, от 100 нагоре, те ти дръпват половин кола. Това не е вървене, това е динамика.
Дори и до 100 няма никакъв шанс, за да стигне 100км/ч трябва да включи 3та, докато с 2.93 на 2ра има още някой друг оборот.


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани