540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от HOTROD » 12 Ное 2012, 16:10

Здравейте колеги, интересуваме дали ще има разлика във вървенето, ако сменя диференциала на 540i автоматик - 2.81 с 3.15 ? И дали ще стане примерно от 523i или от M5 ?
Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от omegaart » 13 Ное 2012, 22:14

HOTROD написа:Здравейте колеги, интересуваме дали ще има разлика във вървенето, ако сменя диференциала на 540i автоматик - 2.81 с 3.15 ? И дали ще стане примерно от 523i или от M5 ?
Благодаря предварително!


Предполагам ти обясниха по телефона кво що :)

Единствено от M5 e39 става и то като вземеш половината карантия т.е. само смяна на диф НЕМА.

Има афтърмакет някви за около 1000 $ или евро ( не помня колко точно ) , дето се сменят директно. + тва зимата не е много оферта шпер-а :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от mad_presley » 14 Ное 2012, 10:51

omegaart написа:...+ тва зимата не е много оферта шпер-а :)

Сериозно ли :conf:

Аз така и не разбрах, какво очакваш от вървенето на 540-ка след смяна да диф. Може да се промени динамиката на автомобила, да тръгва по-рязко, но максималната скорост ще е примерно 200км/ч вместо 250 и ще гори повече ако смениш 2.81 с 3.15. С две думи, ако се опитваш да правиш бегачка със смяна на диф, няма да ти се получи.
Ако искаш диф от М5 или да си сложиш шпрер касета на твоя, то колата ти трябва да е с DSC. Тогава вече ще има разлика при стартиране, но цената едва ли ще ти хареса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от Alexch » 14 Ное 2012, 15:55

Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал. Разбира се и максималната скорост е като на 20-ка, но такава смяна определено има ефект според мен.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от ///Явор » 14 Ное 2012, 17:22

имам диф от м5 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от mad_presley » 14 Ное 2012, 18:26

Alexch написа:Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал.

На кое казваш "върви повече"? Дръпваш на другите 2.8-ци при старта половин кола, от 100 нагоре, те ти дръпват половин кола. Това не е вървене, това е динамика. Къс диф се слага, ако ще караш някъде по завои, нормалния диф си е сметнат и осреднен за всякакви ситуации. Да караш по магистрала с къс диф, освен по-голям разход, нищо друго няма да получиш.
Ако искаш да върви повече наистина, по-добре се насочи към супер чарджър. За 4.4 има перфектни китове за по 6к $....ама то тогава по-добре М5.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от turbo » 14 Ное 2012, 18:28

Явор написа:имам диф от м5 :mhihi:


Скъп ли е много + кардана и кутията със зъбните колела? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: 540iА разлика във вървенето при смяна на диференциал

Мнение от boris » 14 Ное 2012, 19:33

mad_presley написа:
Alexch написа:Бившата вече 528-ца на Милен (NAPSTERS) е с диф от 20-ка и върви осезаемо повече от всички 28-ци, които съм пробвал.

На кое казваш "върви повече"? Дръпваш на другите 2.8-ци при старта половин кола, от 100 нагоре, те ти дръпват половин кола. Това не е вървене, това е динамика.

Дори и до 100 няма никакъв шанс, за да стигне 100км/ч трябва да включи 3та, докато с 2.93 на 2ра има още някой друг оборот. :mhihi:
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook