e39 проблеми след смяна на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
e39 проблеми след смяна на антифриз
Здравейте,
Имах на времето една е39-ка (520, 97), която продадох на един приятел, но след няколко години колата по стечение на обстоятелствата е отново при мен, но с редица проблеми.
Сменен е двигателя нейде в Русе преди половин година някъде, + много по охл система (радиатор, маркучи), но "майсторите" незнайно защо са я напълнили само с вода. Отидох да ми сменят водата с антифриз и уж всичко е наред, но колата леко започна да загрява (стрелката знам от преди че трябва да е точно в средата и мръдне ли леко в дясно я спирам). Казах си че е от обезвъздушаването и пак я карам да фикснат този проблем. Но колата не става по-добре, а почна по-често да загрява. Днес едва си я прибрах до нас с 10 почивки и доливане +отвъртане на пробката да излиза въздуха (не е стигала температурата повече от 2-рата чертичка). Смених капачката да не би да дърпа въздух - пак същото. Одеве като доливах малко разлях и отвън (нервен съм, все пак сипвам за n-ти път и вече антифриза ми стъпи на над 60лв) и след няколко проби дали загрява, дали има парно около колата се образува малка локвичка. Нямам идея дали е от това което аз разлях или някое от съединенията се е отхлабило в следствие на загряванията напоследък. Преди малко слязох да видя какво е положението и палнах колата, но тя угасна. Пак пробвах и след дълго въртене запали и пак угасна и после не поиска да запали. Държа се за тиквата и се чудя какво да я правя. Утре сутрин пак ще тествам с паленето, но дори да захапе до тук си имам редица сериозни (според мен) проблеми.
Имах на времето една е39-ка (520, 97), която продадох на един приятел, но след няколко години колата по стечение на обстоятелствата е отново при мен, но с редица проблеми.
Сменен е двигателя нейде в Русе преди половин година някъде, + много по охл система (радиатор, маркучи), но "майсторите" незнайно защо са я напълнили само с вода. Отидох да ми сменят водата с антифриз и уж всичко е наред, но колата леко започна да загрява (стрелката знам от преди че трябва да е точно в средата и мръдне ли леко в дясно я спирам). Казах си че е от обезвъздушаването и пак я карам да фикснат този проблем. Но колата не става по-добре, а почна по-често да загрява. Днес едва си я прибрах до нас с 10 почивки и доливане +отвъртане на пробката да излиза въздуха (не е стигала температурата повече от 2-рата чертичка). Смених капачката да не би да дърпа въздух - пак същото. Одеве като доливах малко разлях и отвън (нервен съм, все пак сипвам за n-ти път и вече антифриза ми стъпи на над 60лв) и след няколко проби дали загрява, дали има парно около колата се образува малка локвичка. Нямам идея дали е от това което аз разлях или някое от съединенията се е отхлабило в следствие на загряванията напоследък. Преди малко слязох да видя какво е положението и палнах колата, но тя угасна. Пак пробвах и след дълго въртене запали и пак угасна и после не поиска да запали. Държа се за тиквата и се чудя какво да я правя. Утре сутрин пак ще тествам с паленето, но дори да захапе до тук си имам редица сериозни (според мен) проблеми.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: e39 проблеми след смяна на антифриз
водната помпа да не се е скапала от водата, може да прави тези бели, имах подобен случай, с 528 цата преди време, по време на път взе да ми загрява, помислих че е от обезвъздушаване че бях отварял предния ден капачката докато беше топла, едвам се прибрах, обезвъздушихме но след малко потече от водната помпа малко антифриз и я смених, и при мен имаше проблем с паленето като беше загряла може би нещо пречи като е загряла да пали, след изчакване запали трудно но запали, смених помпата и всичко беше ок
Re: e39 проблеми след смяна на антифриз
И тези в сервиза ми казаха че водата причинява поражения на помпата. Днес ако ми остане време пак ще тествам (този път с вода) системата. Ако изобщо запали...
Re: e39 проблеми след смяна на антифриз
Здравейте.. и аз иамам проблем след смяна на антифриза..
Моята кола беше с вода,налях концентрат,обезвъздуших и всичко беше окей до днес.. стрелката отиде направо в червения сектор,наду горния маркуч,а долния беше хладък,радиаторът беше студен и парното духаше студено.Не се виждат течове от никаде.. Моля за помощ дали е водна помпа или термостат?
Моята кола беше с вода,налях концентрат,обезвъздуших и всичко беше окей до днес.. стрелката отиде направо в червения сектор,наду горния маркуч,а долния беше хладък,радиаторът беше студен и парното духаше студено.Не се виждат течове от никаде.. Моля за помощ дали е водна помпа или термостат?
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: e39 проблеми след смяна на антифриз
Pavlin520 написа:Здравейте.. и аз иамам проблем след смяна на антифриза..
Моята кола беше с вода,налях концентрат,обезвъздуших и всичко беше окей до днес.. стрелката отиде направо в червения сектор,наду горния маркуч,а долния беше хладък,радиаторът беше студен и парното духаше студено.Не се виждат течове от никаде.. Моля за помощ дали е водна помпа или термостат?
може, и неправилно обезвъздушаване, или термостат
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: e39 проблеми след смяна на антифриз
ОК ама прарното не е ли към малкия кръг? Дори и при блокирал в затворено положение термостат би трябвало да духа топло си мисля аз
Залагам на въздух в системата.

Никой не мое ма връне на селу!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани