M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН
Здравейте,
Колата е 96-та г. Е36 с газов инжекцион. Никакви проблеми вече повече от година.
Днес се случи неволята, която не ми дава мира.
Независимо дали е студена или топла,
след първото палене(като преди това не е палена поне 30-40мин.) е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново сякаш става друг автомобил: не върви, мудна е много осезаемо,
нестабилни обороти и на газ и на бензин. Появи се и цъкащ звук от инжекторите досущ като на
шевна машина. В момента, в който прехвърли на газ започват да се чуват газовите дюзи,
а бензиновите спират да шумят, но работата не се повлиява от преминаването.
Следобед я запалих студена и 15км градско я мачках и беше супер. Прибрах се загасих я,
преброих до 10, запалих я и смърт за ухото. Форсира се бавно и с нежелание, боботи и това си е.
Знам, че трябва да я закача на комп, но до понеделник ще се побъркам. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, дебитомер, смесване на бензин с газ,
свещи (които проверих и не личи да е от тях), като цяло не звучи като на липсващ цилиндър...
Утре ще меря датчиците, а дотогава тайно ще се надявам някой да подхвърли нещо...
Поздрави !
Колата е 96-та г. Е36 с газов инжекцион. Никакви проблеми вече повече от година.
Днес се случи неволята, която не ми дава мира.
Независимо дали е студена или топла,
след първото палене(като преди това не е палена поне 30-40мин.) е супер, върви идеално.
Но загася ли я и я запаля отново сякаш става друг автомобил: не върви, мудна е много осезаемо,
нестабилни обороти и на газ и на бензин. Появи се и цъкащ звук от инжекторите досущ като на
шевна машина. В момента, в който прехвърли на газ започват да се чуват газовите дюзи,
а бензиновите спират да шумят, но работата не се повлиява от преминаването.
Следобед я запалих студена и 15км градско я мачках и беше супер. Прибрах се загасих я,
преброих до 10, запалих я и смърт за ухото. Форсира се бавно и с нежелание, боботи и това си е.
Знам, че трябва да я закача на комп, но до понеделник ще се побъркам. Минаха ми идеи
за датчик на колянов вал или на разпределителен, дебитомер, смесване на бензин с газ,
свещи (които проверих и не личи да е от тях), като цяло не звучи като на липсващ цилиндър...
Утре ще меря датчиците, а дотогава тайно ще се надявам някой да подхвърли нещо...
Поздрави !
Последна промяна kokok0 на 13 Ное 2012, 23:19, променена общо 1 път
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- niko123
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект
Датчик разпределителен вал.Щом чуваш силен шум от дюзите,значи се включват и шесте едновременно.А това може да се случи, от укасял датчик на разпределителния вал.Попринцип диагностиката ги хваща тези датчици баз проблем,затова я закачете да се види сас сигурност,че нови тези датчици не са много евтини.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: M52B28 спира да върви СЛЕД повторно палене/шум от инжект
Замерих датчика на разпределителния вал и показанията са на снимките, както и снимка от ауто дата.
Инжекторите толкова силно плякат, че като си сложа ръката върху смукателя, ги усещам!
Инжекторите толкова силно плякат, че като си сложа ръката върху смукателя, ги усещам!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: M52B28 спира да върви СЛЕД затопляне - ПОПРАВЕН
Да наистина всички инжектори явно са работели заедно на куп и това се оказа от датчик разпределителен вал!
В сервиза на Ники в Люлин беше подменен с нов, забърсаха се грешки мрешки и колата лети!
Хвала на "такъви" хора
В сервиза на Ники в Люлин беше подменен с нов, забърсаха се грешки мрешки и колата лети!
Хвала на "такъви" хора

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани