Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
BMW_1914 написа:TRR написа:Къде е проблема ако колата се държи така?
Проблема е, че когато направи този "номер" ми връзва ръцете - аз паля - тя гасне и не може да се кара![]()
![]()
и ако съм някъде по работа или на почивка с нея на доста километри от вкъщи - к'во правя![]()
![]()
Въпроса ми беше към armagedon01 във връзка с това:
armagedon01 написа:А междувременно пуши ли бял дим докато, оборотите играят ?
Моята кола го прави това и реших, че има връзка между белия пушек и нестабилните обороти.
За твоя случай ми е ясно, че положението е нетърпимо.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
TRR написа:Въпроса ми беше към armagedon01 във връзка с това:armagedon01 написа:А междувременно пуши ли бял дим докато, оборотите играят ?
Моята кола го прави това и реших, че има връзка между белия пушек и нестабилните обороти.
За твоя случай ми е ясно, че положението е нетърпимо.
Какво имаш предвид под нестабилни обороти, защото сега като стана по студено, запалвайки оборотите ми са около 1000 +, ама според мен това е нормално ......
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
Днес след по-обстоен преглед в сервиза се стигна до извода, че проблемите идват от механична част в ГНП-то
за сега ми препоръчаха да я карам още малко така - да налея малко повече двутактово масло в нафтата и ако проблема които днес се появи за съвсем кратко не се оправи да търся добър сервиз за рециклаж на помпата
някой колега ако може да ме насочи към добър и проверен сервиз за ГНП ?

за сега ми препоръчаха да я карам още малко така - да налея малко повече двутактово масло в нафтата и ако проблема които днес се появи за съвсем кратко не се оправи да търся добър сервиз за рециклаж на помпата

някой колега ако може да ме насочи към добър и проверен сервиз за ГНП ?

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
това е от мен - viewtopic.php?f=10&t=313168
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
При мен описаното в първия пост се случи за първи път в живота на колата преди около 1 седмица, когато застудя доста.
Запали и работи на място известно време без проблеми. Тръгваме, 1-ва 2-ра и на 3-та на 40-50м откакто сме потеглили залашка и загасна, палене на скорост - играят оборотите и пак загасна, пак палене на скорост и изфорсирване няколко пъти яко и закрепи, отзад погледнах имаше пушек, но не много.
От тогава не го е правила. И колата си върви без замисляне и както си трябва. Качих я на ИНПА и ДИС - няма грешки.
Помислихме естествено, че е от кофти нафта, вода в нея и т.н. и студа. Но сега като прочетох случайно тази тема почвам да се плаша с тая помпа. И не знам какво да правя...?
Запали и работи на място известно време без проблеми. Тръгваме, 1-ва 2-ра и на 3-та на 40-50м откакто сме потеглили залашка и загасна, палене на скорост - играят оборотите и пак загасна, пак палене на скорост и изфорсирване няколко пъти яко и закрепи, отзад погледнах имаше пушек, но не много.
От тогава не го е правила. И колата си върви без замисляне и както си трябва. Качих я на ИНПА и ДИС - няма грешки.
Помислихме естествено, че е от кофти нафта, вода в нея и т.н. и студа. Но сега като прочетох случайно тази тема почвам да се плаша с тая помпа. И не знам какво да правя...?
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
BMW_1914 написа:Днес след по-обстоен преглед в сервиза се стигна до извода, че проблемите идват от механична част в ГНП-то![]()
за сега ми препоръчаха да я карам още малко така - да налея малко повече двутактово масло в нафтата и ако проблема които днес се появи за съвсем кратко не се оправи да търся добър сервиз за рециклаж на помпата![]()
някой колега ако може да ме насочи към добър и проверен сервиз за ГНП ?
Знаеш ли пропорция на "повечко" двутктово масло (нафта към масло)? И какво двутактово масло слагате? Минерално или синтетично?

- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
vladobosh написа:BMW_1914 написа:Днес след по-обстоен преглед в сервиза се стигна до извода, че проблемите идват от механична част в ГНП-то![]()
за сега ми препоръчаха да я карам още малко така - да налея малко повече двутактово масло в нафтата и ако проблема които днес се появи за съвсем кратко не се оправи да търся добър сервиз за рециклаж на помпата![]()
някой колега ако може да ме насочи към добър и проверен сервиз за ГНП ?
Знаеш ли пропорция на "повечко" двутктово масло (нафта към масло)? И какво двутактово масло слагате? Минерално или синтетично?
Аз лично сложих около 200 грама масло 2Т Лукойл, в сервиз за нафтови помпи ме посъветваха да долея още малко и да стане около 500 гр. ( резервоара е пълен

Днес бях в БМВ сервиз - казаха ми повече да не слагам 2 тактово масло, че съм щял да прецакам дюзите

иначе колата днес няколко паления, 20 км градско каране - всичко както трябва

- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
BMW_1914 написа:vladobosh написа:BMW_1914 написа:Днес след по-обстоен преглед в сервиза се стигна до извода, че проблемите идват от механична част в ГНП-то![]()
за сега ми препоръчаха да я карам още малко така - да налея малко повече двутактово масло в нафтата и ако проблема които днес се появи за съвсем кратко не се оправи да търся добър сервиз за рециклаж на помпата![]()
някой колега ако може да ме насочи към добър и проверен сервиз за ГНП ?
Знаеш ли пропорция на "повечко" двутктово масло (нафта към масло)? И какво двутактово масло слагате? Минерално или синтетично?
Аз лично сложих около 200 грама масло 2Т Лукойл, в сервиз за нафтови помпи ме посъветваха да долея още малко и да стане около 500 гр. ( резервоара е пълен)
Днес бях в БМВ сервиз - казаха ми повече да не слагам 2 тактово масло, че съм щял да прецакам дюзитеимало за тая цел добавки и през седмицата ще мина и там диагностика ( днес нямаше свободен час)
иначе колата днес няколко паления, 20 км градско каране - всичко както трябва
Горе-долу 1/100 е нормално, а дали да слагаме, колкото хора толкова и мнения. аз познавам майстор помпаджия, който си сипва в неговата 2Т.
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
здравейте колеги,за да не пускам нова тема искам да ви попитам нормално ли е при студен двигател оборотите от 900 да паднат до 800 и пак да се върнат...при това изменение разходомера е на 3тата черта...

- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
оставете ги малко тия гнпта намира
извадете вакума на егра и го затапете с едно боче и вижте как се даржи колата
извадете вакума на егра и го затапете с едно боче и вижте как се даржи колата
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
dimitar46 написа:оставете ги малко тия гнпта намира
извадете вакума на егра и го затапете с едно боче и вижте как се даржи колата
вакума на ЕГР ми е запушен с болтче


- dragunof
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 318d 2002г.
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
Здравейте , моята 1.8д 116к. 2002г с тая помпа VP44 ! Проблема е почти идентичен , една сутрин просто запали много зор , дори ми даваха ток . При запалването разтресе много яко за около 10 сек. и влезе в нормални обороти , но уви повече от 1200 оборота не се форсира и то придружени от сив пушек. Когато загря форсирането на място стигна до 1600-1800об. и пак със пушек ! Тръгна се по мъките , запуших вакума на ЕГР-а , разлика никаква ! Сложих малко бензин (по съвет от дизелов сервиз) ако има парафин в излишък да го разтвори, резултат нулев ! Днес на диагностика след изчистване на грешките се повтаря само тая за аванса, провери ми умната дюза , клапана на ЕГР-а макар и мръсен си движи от вакума, мехурчета в трабите преди г. филтър не се виждат,разлика при откачен дебитомер няма, но тъй като е празник и човека отказа да се задълбочава в разглобяване (нормално все пак ) за да стигне до датчика за аванса (та дали може да е от него). Посъветва ме да сложа STP за дизел и да я покарам малко (зареди някакъв клапан за аванса) , навъртях около 30-40 километра и то зор просто в момента когато оборотите достигнат около 1700 и без да пускам педала сами се връщат на около 1400 забавя се за секунда две и пак наема до около 1700-1800об и то това само на 4пре. на по малка не кача повече от 1500об. Ако натисна педала до дупка направо се забива колата и ми се струва че дори ще угасне ако не го пусна . Моля помагайте , че инъче требва да чакам до 3-4 чак догодина ! Голям дерт ми е, първа зима с бавареца и изобщо със дизел и вече съм в шах
А и нещо много странно , докато карах към сервиза температурата на колата падаше дори се приближаваше до синьото като пусна климатика (май и печката отказа по същото време с форсирането ) когато свърших с обиколките и се прибрах преди да я изгася пипнах тръбите на печката бяха леко топли , стана ми странно и ги омачках малко и след това пуснах парното на макс , за разлика от преди това температурата не тръгна на долу дори се застопори в работен режим (право на горе ) след това пипнах пак тръбите вече си бяха горещи !!?? Едва ли има нещо общо но.... и аз вече не знам
Весели празници на всички и безаварийно каране

А и нещо много странно , докато карах към сервиза температурата на колата падаше дори се приближаваше до синьото като пусна климатика (май и печката отказа по същото време с форсирането ) когато свърших с обиколките и се прибрах преди да я изгася пипнах тръбите на печката бяха леко топли , стана ми странно и ги омачках малко и след това пуснах парното на макс , за разлика от преди това температурата не тръгна на долу дори се застопори в работен режим (право на горе ) след това пипнах пак тръбите вече си бяха горещи !!?? Едва ли има нещо общо но.... и аз вече не знам

Весели празници на всички и безаварийно каране

- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
Колега ''BMW_1914'' имах същия проблем и като чета мисля че не сте погледнали на точните места, провери си на диагностика датчика на ХОЛ или от него или от счупена пъпка на маховика (от които датчика отчита информация) при счупена пъпка има симптом на изключване на тракшъна.
Дано да съм помогнал и весели празници
Дано да съм помогнал и весели празници

ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

- Anh1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: Проблем с обороти на 320 D 136 к.с.
Сега видях че си писал че и ASC то се изключва значи гаранция от там ти е проблема ,ако имаш възможност вкарай я на канал и има два отвора на скоростната кутия още в началото и свети вътре вижда се маховика от задната страна бутайте колата на някъде трябва да преброиш 4 пъпки ако някоя я няма ремонт на маховика ако са там датчика ХОЛ
п.с ако я няма някоя пъпка не се шашкай че ще олекнеш 1300лв за маховик пиши тук и ще ти дам съвет за евтина преработка
п.с ако я няма някоя пъпка не се шашкай че ще олекнеш 1300лв за маховик пиши тук и ще ти дам съвет за евтина преработка
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ! 

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани