Проблем Е34 Туринг - тече вода

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от Monky » 06 Ное 2012, 18:36

Здравейте,

След скорошните дъждове установих, че тече вода от оплътнението на вратата на багажника, отгоре и от двете страни.
Уплатненията са здрави, не са напукани и са меки, не мога да разбера от къде идва проблема. Някакви идей?


Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от alchohol » 06 Ное 2012, 18:41

Може вратата да не прилепва плътно и затова да влиза вода.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от Monky » 07 Ное 2012, 13:18

alchohol написа:Може вратата да не прилепва плътно и затова да влиза вода.

Вратата си се затваря както трябва :\

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от intention » 09 Ное 2012, 10:50

Колега а на мястото където са залепени уплътненията( т.е. на гърба им ) да има хлабина ?

Случи ми се на друго комби не бмв на вид изглеждат здрави натискам ги супер са, обаче се оказа че на гърба им има отлепени участъци, не са големи и не провисва уплътнението просто си минава вода отзад.

Друг е въпроса, че ако цвета е различен от бял няма да има следи ако просмуква вода.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от DLVasilev » 22 Ное 2012, 19:32

При мен също течеше от там( също както и навсякъде другаде), огледах уплътненията-здрави, намазах ги с парафин и затворих. След това отворих и навсякъде по стъклото по линия на улътненията имаше парафин, следователно би трябвало да са здрави. Е да, ама не!Пак течеше... Отворих го пак, намазах със силикон и го затворих веднъж завинаги. Махнах и буксата за ключалката.
Една напълно излишна глезотия на и без това болния от рак на турбото тдс я отписах и вече не тече.
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от zvetiko » 23 Ное 2012, 9:32

Отварящото се стъкло на комбито е безценно и голямо предимство на БМВ пред други марки при превозване на дълги неща. Силата на прилепване му към уплътнението се регулира съвсем елементарно и не се заслужава да го лепиш със силикон.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от DLVasilev » 23 Ное 2012, 18:01

zvetiko написа:Отварящото се стъкло на комбито е безценно и голямо предимство на БМВ пред други марки при превозване на дълги неща. Силата на прилепване му към уплътнението се регулира съвсем елементарно и не се заслужава да го лепиш със силикон.

Tи нали не очакваш да набивам пари в кола дето съм я купил преди 6 години за 800 лв и е на 740 000 км по табло, аиначе кой знае, може и до луната да е ходила
Иначе и рено лагуна във вариант комби имат отварящо се стъкло.
А пък Лада комби имат чупещо се стъкло и кривящ се багажник :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от Monky » 18 Дек 2012, 17:16

Оправих проблема, оказа се едно болче, което не позволява на вратата да се затвори като хората :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от alchohol » 18 Дек 2012, 21:26

Monky написа:
alchohol написа:Може вратата да не прилепва плътно и затова да влиза вода.

Вратата си се затваря както трябва :\


Ето, че вратата не се е затваряла както трябва ;)
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от Monky » 22 Дек 2012, 0:29

alchohol написа:
Monky написа:
alchohol написа:Може вратата да не прилепва плътно и затова да влиза вода.

Вратата си се затваря както трябва :\


Ето, че вратата не се е затваряла както трябва ;)


Прав си. Явно 3мм за немските инжинери са от значение :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем Е34 Туринг - тече вода

Мнение от alchohol » 22 Дек 2012, 19:38

Monky написа:
alchohol написа:
Monky написа:
alchohol написа:Може вратата да не прилепва плътно и затова да влиза вода.

Вратата си се затваря както трябва :\


Ето, че вратата не се е затваряла както трябва ;)


Прав си. Явно 3мм за немските инжинери са от значение :)


То нали знаеш как проверяват уплътненията на бавареца и на московеца. Германеца затваря една муха в колата, и ако на другия ден тя се е задушила, значи уплътненията са читави. А руснака мята вътре една котка. На другия ден тя със сигурност е жива, целта е да не избяга.

Така че тия милиметри са си от голямо значение :bchug:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook