Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- drtzanev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318i
Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Здравейте,
Да помоля за съвет: десните мигачи стоят постоянно включени, или по-точно - не изключват в средно положение на лоста. Левите работят нормално, аварийните работят нормално, светлините работят нормално, няма изгорели предпазители, макар че това едва ли има някаква връзка... Някаква идея къде да търся проблема или, даже по-добре, предложение за сервиз, където ще могат да го решат? Благодаря предварително!
Да помоля за съвет: десните мигачи стоят постоянно включени, или по-точно - не изключват в средно положение на лоста. Левите работят нормално, аварийните работят нормално, светлините работят нормално, няма изгорели предпазители, макар че това едва ли има някаква връзка... Някаква идея къде да търся проблема или, даже по-добре, предложение за сервиз, където ще могат да го решат? Благодаря предварително!
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Лостчето ? 

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
randity написа:Лостчето ?
или лайт модул то друго не остана, но без диагностика само си гадаем.
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Лостчето е запецнало в положение мигач - разглоби го, не е кой знае каква философия... Прочети в DIY поставяне на борд компютър, за да разбереш как се сваля и разглобява волана с пластмасите, за да стигнеш до него!
- drtzanev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318i
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Благодаря за отговорите, колеги, утре ще видим дали пък няма да стигнем до слагане на борд компютър покрай решаването на този проблем:) Ще пиша как е минало, че доколкото прегледах e46fanatics, се случва от време на време.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Ако колата е с климатроник, има и бордкомпютър, затова направо си слагай и бутон, щом ще разглобяваш лоста за чистачките. Избери си един отворен ключ, монтажът не е труден, всичко е описано подробно.
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
NikVanov написа:Ако колата е с климатроник, има и бордкомпютър, затова направо си слагай и бутон, щом ще разглобяваш лоста за чистачките. Избери си един отворен ключ, монтажът не е труден, всичко е описано подробно.
Няма връзка с темата, но кво общо има климатроника с борда??? Борд компа е прерогатив на таблото - може да се активира или дезактивира и няма мищо общо с климата! Това са си два отделни електронни модула. След това лоста на чистачките е другия, но тук вероятно колегата без да иска се е объркал.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
По литературни данни Е46 с климатроник /преди фейса/ имат БК, но бутонът на лоста за чистачки е опция- слага се по желание на купувача- естествено не безплатно. И човек може да си сложи бутон /струва 60-80 ст./, да си активира функцията с лаптопа- и готово. Това не е така при колите с климатик- твърди се, че при тях това не става. Моята кола дойде от Германия без бутон, първо си активирах с DIS функцията, но не си сложих бутон. Миналата есен при първото застудяване таблото писна, показа се +3,5 градуса температура и така си остана- не се върна часовника. Това ме накара веднага да си монтирам бутона и сега съм с БК. Но това наистина е малко извън темата на колегата, просто му предложих щом ще разглобява лоста за чистачките да си сложи и бутон за БК- описано е подробно в темите- ,,БК за един лев'' и пр.
viewtopic.php?f=34&t=180841&p=2016106#p2016106
viewtopic.php?t=120118
viewtopic.php?f=34&t=180841&p=2016106#p2016106
viewtopic.php?t=120118
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
offtopic: Аз само не мога да разбера защо говорите за лоста за чистачките?!?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
mea culpa лоста за мигачите
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
NikVanov написа:По литературни данни Е46 с климатроник /преди фейса/ имат БК, но бутонът на лоста за чистачки е опция- слага се по желание на купувача- естествено не безплатно. И човек може да си сложи бутон /струва 60-80 ст./, да си активира функцията с лаптопа- и готово. Това не е така при колите с климатик- твърди се, че при тях това не става. Моята кола дойде от Германия без бутон, първо си активирах с DIS функцията, но не си сложих бутон. Миналата есен при първото застудяване таблото писна, показа се +3,5 градуса температура и така си остана- не се върна часовника. Това ме накара веднага да си монтирам бутона и сега съм с БК. Но това наистина е малко извън темата на колегата, просто му предложих щом ще разглобява лоста за чистачките да си сложи и бутон за БК- описано е подробно в темите- ,,БК за един лев'' и пр.
viewtopic.php?f=34&t=180841&p=2016106#p2016106
viewtopic.php?t=120118
Да бе човек, разбирам те, само че аз от опит мога да кажа, че борд компютър могат да имат всички Е46, независимо дали са с климатроник или климатик с врътки. Активирал съм такъв и на последните. Изчисленията на борда ги прави при бензините само таблото, а при някои дизели в изчисленията участва и моторната електроника, що се касае до средния разход. Можеш да оскубеш изцяло модула на климатика или климатроника и това няма да попречи нито на работата на борда, нито на това да има или няма такъв. Не знам коя е тая литература, която казва това. Аз го казвам, за да не става объркване за други колеги, които имат климатик и искат да имат борд. Извинявам се още веднъж за офтопика.
- drtzanev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318i
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Проблемът беше в лоста (за мигачите;)), както предположихте, а аз искрено благодаря на Oci, че вече е решен - удоволствие е да се види човек, който знае точно какво прави. Предполагам, че темата може да се затваря, но като абсолютно нов потребител на форума да си кажа, че съм впечатлен колко може да бъде полезен. Благодаря пак на всички за мненията и помощта!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
Само още два въпроса.
1. Какъв беше по-точно проблемът с лоста за мигачите- механичен или електрически?
2. До колегата Slitter- колите с климатик имат ли датчик за външна температура /в левия преден калник/?
1. Какъв беше по-точно проблемът с лоста за мигачите- механичен или електрически?
2. До колегата Slitter- колите с климатик имат ли датчик за външна температура /в левия преден калник/?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Постоянно включен мигач на е46 318i (99 г.)
NikVanov написа:Само още два въпроса.
1. Какъв беше по-точно проблемът с лоста за мигачите- механичен или електрически?
2. До колегата Slitter- колите с климатик имат ли датчик за външна температура /в левия преден калник/?
На първия въпрос отговора е механичен.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани