BMW Power Leasing вече и в България
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Alx отново компетентно изчерпа всичко, което може да се каже по темата. Някой по-горе каза, че лизинга/кредита винаги е набутване - точно обратното е когато имаш нормални условия за лизинг. Набутване са повечето лизинги в БГ с изключение на Пежо и още 1-2 фирми, защото ти слагат високо оскъпяване. Ако обаче то е 2-3-4% годишно (както по целия свят) е много по изгодно да си въртиш парите и дори да ги даваш назаем на по-висока лихва, от колкото да платиш цялата кола. Системата с лизингите е доста мотивираща на запад. Щом те повишат се местиш в по-голяма къща и в по-хубава кола моментално и бачкаш яко за държиш стандарта (BMW-то).
На мен тази схема много ми допада. Действа ми успокояващо, че след 3 години ще взема нова кола като имам предвид на какво е подложена по пътищата в БГ. Имаш тотален контрол на разходите, защото винаги е гаранционна. Не ти се налага да ходатайстваш при застрахователите при щети за да не те прецакат. И какво значи дали е твоя или не...Като я откраднат или смачкат яко пак вече не е твоя
На мен тази схема много ми допада. Действа ми успокояващо, че след 3 години ще взема нова кола като имам предвид на какво е подложена по пътищата в БГ. Имаш тотален контрол на разходите, защото винаги е гаранционна. Не ти се налага да ходатайстваш при застрахователите при щети за да не те прецакат. И какво значи дали е твоя или не...Като я откраднат или смачкат яко пак вече не е твоя

Може и така да се погледне. Но има един друг момент. Аз имам относително нова количка, "лизинга" по български и свършва след 2 месеца. След тези два месеца ще спра да плащам и ще мога да си карам нова кола моя собственост още колкото си искам години без да дам стотинка.
Ако бях по тази система щях да си плащам и след 2 и след 3 и след 33 месеца.
Въпроса е дали искаш точно тази кола да бъде твойта кола.
Истинският лизинг (като този, за който става тук въпрос) кара човек да губи емоционалната връзка с колата си. И това ви го гарантирам. Имал съм служебни коли къде къде по-скъпи и лъскави от файърбърда ми и не ми е пукало буквално. Трошене по дупки, легнали полицаи никаква емоция. Пък това си го пазя, па го чистя... съвсем друго е.
Ако бях по тази система щях да си плащам и след 2 и след 3 и след 33 месеца.
Въпроса е дали искаш точно тази кола да бъде твойта кола.
Истинският лизинг (като този, за който става тук въпрос) кара човек да губи емоционалната връзка с колата си. И това ви го гарантирам. Имал съм служебни коли къде къде по-скъпи и лъскави от файърбърда ми и не ми е пукало буквално. Трошене по дупки, легнали полицаи никаква емоция. Пък това си го пазя, па го чистя... съвсем друго е.
някои го кaзаха добре, но само да допълня че имаш лимити на километрите, трябва да я носиш на сервиз само при дистрибутора и не можеш да направиш нищо по колата... на можеш и да пръднеш в нея в повечето случаи.
в повечето случаи е доста по изгодно е да я вземеш на изплащане за 2 години и после да им я върнеш и да откараш с нова. по този начин, те ти купуват старата и тази цена ти се приспада.
това не е така под наема. каквото си им дал, си е за тях.
в повечето случаи е доста по изгодно е да я вземеш на изплащане за 2 години и после да им я върнеш и да откараш с нова. по този начин, те ти купуват старата и тази цена ти се приспада.
това не е така под наема. каквото си им дал, си е за тях.
имах бмв, но си купих мерцедес преди доста време... предадох ви!!!
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани