Въпрос за 530i?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за 530i?
Колеги,здравейте!
Наскоро закупих една е39ка 530...колата е обслужвана само в бмв испания....в сервизната книжка смяната на маслото е горе долу през 40 50 хиляди км.И ми е интересно с какво масло да е карам тази кола...и през колко да го сменям?
Благодаря предварително!
Наскоро закупих една е39ка 530...колата е обслужвана само в бмв испания....в сервизната книжка смяната на маслото е горе долу през 40 50 хиляди км.И ми е интересно с какво масло да е карам тази кола...и през колко да го сменям?
Благодаря предварително!
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за 530i?

Аз мойто го сменям на 10 000 км.
Интересно ми е, защо купи кола, на която маслото е сменяно на 40-50к километра?
Re: Въпрос за 530i?
колеги...колата е купих зашото е в топ състояние...обслужване е в оторизирани сервизи на бмв...на реални километри е и работи перфектно...мисля,че хората в бмв си знаят работата....оф топик се получава малко...попитах какво масло да купя...вискозитет...ясно е,че ще е кастрол...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Въпрос за 530i?
10в30 или 10в40.
И...като сменяш гарнитурата на капака на клапаните - снимай моля те
И...като сменяш гарнитурата на капака на клапаните - снимай моля те

- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Въпрос за 530i?
pacho_rr написа:Колеги,здравейте!
Наскоро закупих една е39ка 530...колата е обслужвана само в бмв испания....в сервизната книжка смяната на маслото е горе долу през 40 50 хиляди км.И ми е интересно с какво масло да е карам тази кола...и през колко да го сменям?
Благодаря предварително!
Здравей Колега,
живял съм над десет години в Испания и съм купил две нови коли там (едната БМВ) , които съответно съм поддържал в оторизирани сервизи. Наблюденията са ми за много стриктно сервизно обслужване което ако не се прави се губи съответната гаранция дадена от производителя. Пиша това защото много хора слагат под един знаменател това как се “гледат“ колите в Италия и Испания.
Всичко това ме кара да мисля че или има някаква грешка с попълването на сервизната книжка, или не я разчитате правилно.
Относно маслото, марката не е толкова важна, колкото това да е закупено от вносител който да гарантира произхода. Смяната на 15к. км. макс и задължително да има спецификация за БМВ.
Поздрави
Re: Въпрос за 530i?
ros1977 написа:pacho_rr написа:Колеги,здравейте!
Наскоро закупих една е39ка 530...колата е обслужвана само в бмв испания....в сервизната книжка смяната на маслото е горе долу през 40 50 хиляди км.И ми е интересно с какво масло да е карам тази кола...и през колко да го сменям?
Благодаря предварително!
Здравей Колега,
живял съм над десет години в Испания и съм купил две нови коли там (едната БМВ) , които съответно съм поддържал в оторизирани сервизи. Наблюденията са ми за много стриктно сервизно обслужване което ако не се прави се губи съответната гаранция дадена от производителя. Пиша това защото много хора слагат под един знаменател това как се “гледат“ колите в Италия и Испания.
Всичко това ме кара да мисля че или има някаква грешка с попълването на сервизната книжка, или не я разчитате правилно.
Относно маслото, марката не е толкова важна, колкото това да е закупено от вносител който да гарантира произхода. Смяната на 15к. км. макс и задължително да има спецификация за БМВ.
Поздрави
Ако желаете ще ви снимам сервизната книжка и е разчетете вие..



Re: Въпрос за 530i?
Dimitroff написа:10в30 или 10в40.
И...като сменяш гарнитурата на капака на клапаните - снимай моля те
нема да е скоро
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Въпрос за 530i?
Колега не знам с какво масло е карана колата, но смяна на 40-50к км е безумна лудост.
Не случайно хората са песимисти за състоянието на разпределителния вал. Наистина като отвориш капака на клапаните ще е любопитно как изглежда кола при която маслото е сменяно на 50к км.
Отделно не знам какви камиони имате и имаш впечатления от, ама смяна на 100 - 150 хиляди ми звучи много несерозно
Не случайно хората са песимисти за състоянието на разпределителния вал. Наистина като отвориш капака на клапаните ще е любопитно как изглежда кола при която маслото е сменяно на 50к км.
Отделно не знам какви камиони имате и имаш впечатления от, ама смяна на 100 - 150 хиляди ми звучи много несерозно

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос за 530i?
deyan-enchev написа:Колега не знам с какво масло е карана колата, но смяна на 40-50к км е безумна лудост.
Не случайно хората са песимисти за състоянието на разпределителния вал. Наистина като отвориш капака на клапаните ще е любопитно как изглежда кола при която маслото е сменяно на 50к км.
Отделно не знам какви камиони имате и имаш впечатления от, ама смяна на 100 - 150 хиляди ми звучи много несерозно
Е ти материал по въпроса - > http://www.kamioni.bg/rdetails/3/101/1/1359
А колкото до автора
http://www.bmwtips.com/OwnersManuals/manuals.htm
да си свали ръководство за употреба на автомобила и да си прочете нещата.
"Approved oils are in SAE classes
5W-40 and 5W-30"
А на колко се сменя се води по индикатора на таблота , който пък може да се променя чрез определени програми и отделно си води разни изчисления сам.
По принцип живота на 1 масло го дават 1 година след което трябва да се смени. Отделно си има и вече колко километра се кара и какъв тип каране , дали само градско или пък само извънградско или смесено.
Това да се сменя на 40-50 000 ми звучи безумно.
При такава смяна се получава ето такава "инфекция" като на снимките долу


п.с.
на 4-ти цилиндър ( последната снимка в дясно ) се вижда как биелата се е забила ... в стената.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за 530i?
Колега само да ти кажа че бях на нещо като обмяна на опит в БМВ Испания, по голямо безхаберие и некадърност не съм виждал в живота си, аз даже го бях писал в една друга тема. И нещо друго ми направи впечатление, там БМВ тата бяха по стари модели, т.е да кажем е53 и е39 повечето. Цените им бяха направо ужасни, в сравнение със стандарта в Испания. Помня нещо като смяна заден лагер на е39 към 360 евро.....
За смяната на маслото, ами нормално е да е правено със големи закъснения, нито един сервиз няма да ти прати писмо да идеш да си смениш маслото, ти си решаваш сам кога и как да го направиш...
В момента БМВ задължава по целия свят дилърите да сменят на 6500 мили, иначе отпада гаранцията.....Преди имаше една норматива за лонг лаиф масла, ама отдавна отпадна...
А за камионите е средно 70-100 хиляди километра, има камиони които ползват още Еуро 3, те са със минерални масла, при тях е към 60 хиляди км, а с Еуро 5 може и на 100 000. Но там говорим за много дълги релации, и съвсем друг тип мотори и режим на работа.
За смяната на маслото, ами нормално е да е правено със големи закъснения, нито един сервиз няма да ти прати писмо да идеш да си смениш маслото, ти си решаваш сам кога и как да го направиш...
В момента БМВ задължава по целия свят дилърите да сменят на 6500 мили, иначе отпада гаранцията.....Преди имаше една норматива за лонг лаиф масла, ама отдавна отпадна...
А за камионите е средно 70-100 хиляди километра, има камиони които ползват още Еуро 3, те са със минерални масла, при тях е към 60 хиляди км, а с Еуро 5 може и на 100 000. Но там говорим за много дълги релации, и съвсем друг тип мотори и режим на работа.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за 530i?
С какво масло са я карали и на колко хил. км се води?
Иначе, ако сложиш 5w-40 няма да я сбъркаш много, а може и 5w-50 на Mobil 1 ще да е по-добре даже.
Каквоти и да сложиш го сменяй на 15 хил. км, че това дето са я каркали толкоз не може да се нарече добър интервал на смяна.
Иначе, ако сложиш 5w-40 няма да я сбъркаш много, а може и 5w-50 на Mobil 1 ще да е по-добре даже.
Каквоти и да сложиш го сменяй на 15 хил. км, че това дето са я каркали толкоз не може да се нарече добър интервал на смяна.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Въпрос за 530i?
темата е за ключ...масло взех кастрол 5в40 магнатек...само имам една молба някой да ми припрати линк за най-безобидно сваляне на кората на водача,понеже мисля,че ми се счупи водача...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани