ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Pumpala_85 написа:колеги искам да попитам за 2.5 мотор стариа дифа ми е 3.45 дали с 3.64 ще труге по добре ? ? ?
по добре ще труге

- bmw-120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Madrid
- Пол: Мъж
- Кара: чужди бараки :)
- Мечтае да кара: e30,36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Искам да питам как стоят нещата с пререгистрация на кола (е30 по талон 1.8i а сега е с 1.8is) колата е от друг регион и трябва да е пререгистрирам в КАТ Пловдив ... няма документ за новия двигател ...
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
bmw-120 написа:Искам да питам как стоят нещата с пререгистрация на кола (е30 по талон 1.8i а сега е с 1.8is) колата е от друг регион и трябва да е пререгистрирам в КАТ Пловдив ... няма документ за новия двигател ...
лентите ли те грабнаха или раздувките,че си го наби с таз кола

и успех


- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
по проблема на 4овека ....купи си двигател 1.6 наи-добре с документ за него и тогава минаваи кат после пък си сложи ИС-а щом толко ти харесва
bedrock city racing
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Моя проблем е следния миналата седмица докато давах газ ми изчезна хидравликата появи се пак изчезна после почна да издава ония звук когато си на пълно ляво или дясно ,но постоянно при завиване . Мислех ,че е помпата смених я с друго втора ръка първия половин час всичко 6 докато не отидох до полигона и аиде същата история с тази разлика ,че не изчезва хидравликата ,но при завиване издава ония мъчеш се звук . Какъв е шанса и тази помпа да е леш и какъв да е от нещо друго и какво ще да е то 
Мотора е м50б25 с рейка от е36 съм

Мотора е м50б25 с рейка от е36 съм
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
MICH__ написа:Моя проблем е следния миналата седмица докато давах газ ми изчезна хидравликата появи се пак изчезна после почна да издава ония звук когато си на пълно ляво или дясно ,но постоянно при завиване . Мислех ,че е помпата смених я с друго втора ръка първия половин час всичко 6 докато не отидох до полигона и аиде същата история с тази разлика ,че не изчезва хидравликата ,но при завиване издава ония мъчеш се звук . Какъв е шанса и тази помпа да е леш и какъв да е от нещо друго и какво ще да е то
Мотора е м50б25 с рейка от е36 съм
Много е вероятно и тази да не става. Няма какво друго да вие така.

- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колеги, моля помагайте..
тези маркучи ги разкачих, но сега не знам този, който съм го отбелязал на снимката къде му отива края...
двигателят е m40b18.
Дали си е седял така, защото накрая не е раздут като другите....



Дали си е седял така, защото накрая не е раздут като другите....


- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
kokala написа:Колеги, моля помагайте..тези маркучи ги разкачих, но сега не знам този, който съм го отбелязал на снимката къде му отива края...
двигателят е m40b18.
Дали си е седял така, защото накрая не е раздут като другите....
тва ти е степ мотора бе пич.. влиза в маншона който е от дросела към дебитомера...
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Да има една Г-образна пишка дето тоя маркуч се надява на нея а тя влиза в една специална дупка на гофрето към дросела (пада се от долна страна и е на много шибано място.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Стрелката на температурата седи на 12 без 10-първата черта след синьото. От къде е проблема ? Пробвах с друго табло-пак същото. Смених термостат вахлер на 80 градуса. Смених датчика до термостата, който ми го продадоха за термометъра/кафяв с 1 букса/. От къде другаде може да е проблема ?
едит: м20б20 троен стоп и о-пръстена съм го сменил
едит: м20б20 троен стоп и о-пръстена съм го сменил
Последна промяна pycuafcb на 07 Ное 2012, 1:14, променена общо 2 пъти
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
пробвай с behr. Аз бях сменил два vahler, които показваха същите симптоми.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Взех си малък борд(Multifunction clock), но само с буксата към него и датчика за външната температура, без инсталация. Свързах му всички кабели, двата за гонга просто изолирах(нямам гонга) и двата за температурния датчик удължих и пуснах до отпред. Дотук добре, всичко работи.
Въпроса ми е защо му е необходимо на малкия борд информация за скорост? Кафяв с червена ивица кабел. В момента не съм го свързал, защото не ми се сваляше таблото, за да го хвана от там, а както написах нямам жълтата букса и инсталацията.
Въпроса ми е защо му е необходимо на малкия борд информация за скорост? Кафяв с червена ивица кабел. В момента не съм го свързал, защото не ми се сваляше таблото, за да го хвана от там, а както написах нямам жълтата букса и инсталацията.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Имам м20б20 троен стоп и искам да го направя 2,3. Знам, че е нужно с вал и бутала от 2,3 двоен стоп, но въпросът ми е може ли да се ползват вал и бутала от дизела 324д или тд ?
- goreto666
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.12.2010
- Местоположение: Пловдив/София
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Детайли за колата: 316i / M40
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Къде точно се намират дупките за отводнителните тръби на шибедаха долу на праговете? На моята са сменяни праговете от някакъв пишман майстор и сега тези тръби отвеждат водата право в купето
.

Последна промяна goreto666 на 11 Ное 2012, 22:36, променена общо 1 път
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
И тука да питам...
Имам проблеми с парното, духа само студено. И не, не е клапанчето. Маркучите отпред не са обърнати и всичко по охл. система е чук. При прехвърляне на температурата чувам как обръща клапана. Като му откача буксата прави сауна, следователно не би трябвало да имам проблеми и с радиаторчето. Закача ли буксата обратно на клапана обаче ми умира топлото. Колата е с италиянски климатик, ако има значение и по думите на по-предния собственик всичко си е работило допреди година и малко.
Втори въпрос - за къде е този жълт кабел от инсталацията на борда? Седи така така и никъде не е закачен. Това си е оригиналната инсталация на борда и се предполага, че нищо не е пипано, садено и т.н.


Имам проблеми с парното, духа само студено. И не, не е клапанчето. Маркучите отпред не са обърнати и всичко по охл. система е чук. При прехвърляне на температурата чувам как обръща клапана. Като му откача буксата прави сауна, следователно не би трябвало да имам проблеми и с радиаторчето. Закача ли буксата обратно на клапана обаче ми умира топлото. Колата е с италиянски климатик, ако има значение и по думите на по-предния собственик всичко си е работило допреди година и малко.
Втори въпрос - за къде е този жълт кабел от инсталацията на борда? Седи така така и никъде не е закачен. Това си е оригиналната инсталация на борда и се предполага, че нищо не е пипано, садено и т.н.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани