My e30 Story

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 30.03.2011
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525d

Re: My e30 Story

Мнение от black hawk » 25 Ное 2011, 23:39

Страхотни красавици са всичките. :yes: Тъкмо размишлявах дали да купя една Е30, която отдавна харесвам, но с ръжда по веждите и праговете с идеята да я изкърпя и пребоядисам след това. Но след като прочетох какво е станало с твоята май ще се откажа. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 27 Ное 2011, 23:09

Явор написа:с нови за кабрио :mhihi:


:confused: цифромания са и ги няма, но ти сам знаеш де.

нещо такова има като най лесен (и грозен) вариант...

Изображение

А иначе кабрио сезона приключи до Април :smoke:

Изображение
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: My e30 Story

Мнение от ssound » 29 Ное 2011, 0:04

аз си търся прагове за купе,ако решиш да ги продаваш съм насреща. :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 25 Окт 2012, 22:56

Айде да кажа какво стана с проекта все пак.

След много чудене се отказах да слагам М Пакета поради две причини. На допълнително слаган пакет почти винаги нещо е криво (поне ако човек е маняк), не исках да си дупча купето, а и така или иначе с прагове от купе на кабриото нямаше да е както трябва.
Така че на пролет сложих ИС лип и оригиналните 15ки и се заех да менажирам престоя в БГ. Целта бе за 3 седмици да се прехвърли ИСовия двигател от купето, салона да се претапицира и колата да се пребоядиса както и джантите....


Изображение
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: My e30 Story

Мнение от GEORGIEV » 26 Окт 2012, 19:51

Браво,давай повечко снимки,сега пребоядисана и претапицирана ли е :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 27 Окт 2012, 21:53

През средата на Август се отправих към БГ. Пътя беше малко хард щото слънцето доста пече дори и през гюрука и без клима се слепнах с кожения салон :mrgreen: но М40ката сигурно ме закара тракайки до София за 16 часа.

Там още на следващия ден се почна с ваденето на 3 години прашасвалия М Техников ИС донор от гаража и с двете коли директно при Явор. Там Емо и Виктор за нула време изкубаха м42ката от донора. После М40ката бе извадена от кабриото. След смяна на някой консумативи по двигателя той бе настанен в кабриото, като бе прехвърлена и изпускателната система и 4,10 шпера. В крайна сметка без много бързане след два дена си тръгнах с колата и тест драйва беше успешен :D Бих искал да благодаря на Явор (както и на Емо и Виктор) за бързата и добра работа.

Докато се мотаех при Явор се продаде М Пакета и това което се откри под него показа, че правилно се отказах да я правя тази кола...под пластмасите положението беше трагично.

Изображение


А от дума на дума с Явор се оказа че той има пасажерска (с добри леви бордове) и задна седалка (прокъсана горе от силното слънце като на всяка е30ка кабрио) от кабрио в моя цвят. И така понеже моя салон освен бордовете на шоф. седалка и средата горе на задната седалка други забележки нямаше закарах донорите на тапицера. Така шоф. седалка бе възтановена с другите бордове, а на задната седалка бе обновена най горната част с оригиналната кожа от донора. Бях се подготвил за пълно претапициране и тапицера е добър тъй като ми е правил алкантарените седалки на предишната е30ка, но предпочетох оригиналния салон в много добро състояние (за годините си разбира се) вместо претапициран защото така леко се губи автентичността на колата.

Само волана бе преатапициран защото макар и в добро състояние не си отиваше в този си вид с практически новия маншон на кръглата топка на ск. лост.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 27 Окт 2012, 22:14

Следваше един ден при алармаджия който ми сложи донесеното от мен дистанционно за централното (със един малко спорен по въпроса на дизайна ключ като на е39 :roll: ) и монтира желаното радио (като трудното в случая бе да се открие и премахне фабричния усилвател който не позволяваше иначе нормален звук)/

Така се движех добре във времето и закарах колата на Иво (gedoreto) който имаше две седмици да боядиса колата.

Тук оставам снимките да говорят за работата :D


Изображение

Изображение

Изображение


Изображение


Изображение


В крайна сметка Иво се справи навреме за което му благодаря.


Така с боядисаните джанти отидох да обуя колата с едни нови гуми :)


Изображение


Изображение



Със това и един последен тестдрайв до Пазарджик (който можеше и да завърши зле защото един опел две коли пред мен спука 2 гуми наведнъж при 150кмч) всичко бе готово. Натоварих си багажа и след 15 часа :mhihi: си бях в Мюнхен. Между другото М42ката харчеше половин литър по малко на 100 от М40ката. Дали заради малко по дългия диф или по модерния двигател не знам.

.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: с. Искрец
Пол: Мъж
Кара: Фиат 126p
Мечтае да кара: M пауар

Re: My e30 Story

Мнение от zlatk0_baretata » 27 Окт 2012, 22:17

Dr.Schnaps написа:...

Само волана бе преатапициран защото макар и в добро състояние не си отиваше в този си вид с практически новия маншон на кръглата топка на ск. лост.

С което аз намазах един М-тех 2 волан. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 27 Окт 2012, 22:19

Доволен съм как се получи колата (практически само с оригинални елементи комбинирани по мой вкус) и смятам да и се наслаждавам още доста лета :driving:

Така ето я колата на за сега единствената й фотосесия :D




Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение


Изображение
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: My e30 Story

Мнение от Vasko_BP » 27 Окт 2012, 22:32

Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: My e30 Story

Мнение от GEORGIEV » 28 Окт 2012, 0:32

Dr.Schnaps написа:...........


Поздравления,чудесна работа свършена за доста кратко време,браво :yes:
Пази я и да те радва дълго ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 567
Регистриран на: 18.12.2003
Пол: Мъж
Кара: Газ-ка

Re: My e30 Story

Мнение от бонго » 29 Окт 2012, 15:52

Честито :) , Не знаех че освен мотора ще я освежаваш, ефекта е налице :clap:

Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?


TÜV Rheinland
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: My e30 Story

Мнение от Dr.Schnaps » 29 Окт 2012, 22:42

Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?


В случая не е особенно трудно защото М42 се е монтирал в това купе (макар и не в кабрио).

Още на пролет имах среща с човек от ТЮВ който ги разбираше БМВтата.
Показах му моя талон и на донора. Така по БМВ Каталога в нета провери дали спирачките са еднакви на двете коли и каза че трябва да взема 4,10 диф за да се запазят емисийте същите. Поради същата причина съм задължен да взема ауспуховата система от ИСа. В общи линий е това само в случая. Ако базата беше някоя 316ка щеше да е повече.

Но виж ако искаш са сложиш М52 си е приключение. За това в ебей е пълно с е30ки с М50 или М52 с изтекъл ТЮВ без оправени документи. Продават се на ниска цена щото не е съвсем просто, като двигателя е от друга серия.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: My e30 Story

Мнение от Vasko_BP » 30 Окт 2012, 1:58

Dr.Schnaps написа:
Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?


В случая не е особенно трудно защото М42 се е монтирал в това купе (макар и не в кабрио).

Още на пролет имах среща с човек от ТЮВ който ги разбираше БМВтата.
Показах му моя талон и на донора. Така по БМВ Каталога в нета провери дали спирачките са еднакви на двете коли и каза че трябва да взема 4,10 диф за да се запазят емисийте същите. Поради същата причина съм задължен да взема ауспуховата система от ИСа. В общи линий е това само в случая. Ако базата беше някоя 316ка щеше да е повече.

Но виж ако искаш са сложиш М52 си е приключение. За това в ебей е пълно с е30ки с М50 или М52 с изтекъл ТЮВ без оправени документи. Продават се на ниска цена щото не е съвсем просто, като двигателя е от друга серия.

Благодаря за отговора. Много ми беше любопитно как стоят нещата в Германия. :yes: Успех!
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4204
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: My e30 Story

Мнение от Kroki » 30 Окт 2012, 12:39

Супер, евалата! Ще измислим нещо напролет :Р
Може ли да обясниш, как седят нещата с двигател от друга сеия. Примерно V8.. А може ли да стане, след като евентуално мина TUV в Германия, после да си регистрирам колата така тук в БГ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook