BMW Power Leasing вече и в България
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
BMW Power Leasing вече и в България
Присъединяването на България към ЕС поставя нови изисквания към пазарните механизми
Камор Ауто, вносителят на BMW и MINI за България, одобри нови финансови условия при покупката на нови автомобили.
Луксозният автомобил за преуспелия човек, работещ на мениджърска позиция, управляващ собствен среден или малък бизнес вече е достъпен и в България. Новите условия на автомобилния лизинг ще направят достъпен скъпия и луксозен автомобил и за мениджърите от средно ниво.
BMW Power Leasing предлага 3-годишен лизинг с остатъчна стойност. В края на лизинговия период на лизингополучателя се предлагат три опции: да върне автомобила, за да се качи на нов модел; да заплати остатъчната стойност изцяло или да долизингова остатъчната стойност за произволен период от време.
Тази схема ще даде възможност на младия мениджър да изпита удоволствието от шофирането на BMW за 299 евро на месец!
Камор Ауто работи от една година с различни финансови институции, за да предложи на своите клиенти най-добрите финансови условия. Целта на компанията е да предложи такива условия, каквито вече се предлагат на клиента в ЕС. BMW е единственият производител, който се е съсредоточил само към луксозния клас, за разлика от преките си конкуренти. Това позволява на марката за завоюва водещи позиции на световния пазар.
С новата лизингова схема Камор Ауто ще осигури на младия българин възможността да управлява луксозен автомобил на достъпна цена както неговия колега от Централна и Западна Европа. В стила на иновационния подход на BMW Камор Ауто ще предложи нова бизнес практика, която вече работи в страните от ЕС.
www.auto-press.net
Камор Ауто, вносителят на BMW и MINI за България, одобри нови финансови условия при покупката на нови автомобили.
Луксозният автомобил за преуспелия човек, работещ на мениджърска позиция, управляващ собствен среден или малък бизнес вече е достъпен и в България. Новите условия на автомобилния лизинг ще направят достъпен скъпия и луксозен автомобил и за мениджърите от средно ниво.
BMW Power Leasing предлага 3-годишен лизинг с остатъчна стойност. В края на лизинговия период на лизингополучателя се предлагат три опции: да върне автомобила, за да се качи на нов модел; да заплати остатъчната стойност изцяло или да долизингова остатъчната стойност за произволен период от време.
Тази схема ще даде възможност на младия мениджър да изпита удоволствието от шофирането на BMW за 299 евро на месец!
Камор Ауто работи от една година с различни финансови институции, за да предложи на своите клиенти най-добрите финансови условия. Целта на компанията е да предложи такива условия, каквито вече се предлагат на клиента в ЕС. BMW е единственият производител, който се е съсредоточил само към луксозния клас, за разлика от преките си конкуренти. Това позволява на марката за завоюва водещи позиции на световния пазар.
С новата лизингова схема Камор Ауто ще осигури на младия българин възможността да управлява луксозен автомобил на достъпна цена както неговия колега от Централна и Западна Европа. В стила на иновационния подход на BMW Камор Ауто ще предложи нова бизнес практика, която вече работи в страните от ЕС.
www.auto-press.net

Re: BMW Power Leasing вече и в България
Dimo написа:...
Новите условия на автомобилния лизинг ще направят достъпен скъпия и луксозен автомобил и за мениджърите от средно ниво.
Сега па и мениджър ли ще трябва да ставам?!
Аман!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
абе много е изгодно - за 325 ще трябва по 500 евра на месец сигурно давам половин живот
Все пак е нещо де. 


BMW only!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Схемата е добре позната в Германия например ..
Плащаш някъква минимална начална вноска (3-5к Е) и след това избираш период от 3 години .. през които плащаш вноски от примерно 500 Е = 36*500 = 18000 Е ... имам 3к внесени стават 21к Е .. колата струва например 46 ... остават "крайна вноска" 25к Е .. обаче ти не ги плащаш а връщаш колата и взимаш новия модел .. който е излязъл през тези 3 години .. така ти винаги караш най-новата кола .. никога нямаш твоя кола ... и така
Плащаш някъква минимална начална вноска (3-5к Е) и след това избираш период от 3 години .. през които плащаш вноски от примерно 500 Е = 36*500 = 18000 Е ... имам 3к внесени стават 21к Е .. колата струва например 46 ... остават "крайна вноска" 25к Е .. обаче ти не ги плащаш а връщаш колата и взимаш новия модел .. който е излязъл през тези 3 години .. така ти винаги караш най-новата кола .. никога нямаш твоя кола ... и така



R.I.P Landikar
rtzankov написа:Схемата е добре позната в Германия например ..
Плащаш някъква минимална начална вноска (3-5к Е) и след това избираш период от 3 години .. през които плащаш вноски от примерно 500 Е = 36*500 = 18000 Е ... имам 3к внесени стават 21к Е .. колата струва например 46 ... остават "крайна вноска" 25к Е .. обаче ти не ги плащаш а връщаш колата и взимаш новия модел .. който е излязъл през тези 3 години .. така ти винаги караш най-новата кола .. никога нямаш твоя кола ... и така
ок, като вземеш новата, предполагам цялата история почва на ново, но какво става с тези 21к които си платил до момента
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Иво написа:Тези пари, които си платил всичките ли отиват за новата кола.
Ми не една част от тях отива за първоначална вноска примерно в по голям разме и ти преизчисляват вноските които да плащаш по новата.
Но както каза Цанков Никога нямаш твоя кола!
И никъде по света не е по изгодно да купиш нещо на лизинг от колкото кеш!
Единственото предимство е че не загробваш примерно 50к в кола ами даваш по малко на месец и съответно ,ако имаш приличен доход не ги усещаш но равносметката винаги е поне 20% нагоре за лизинга


Fking написа:rtzankov написа:Схемата е добре позната в Германия например ..
Плащаш някъква минимална начална вноска (3-5к Е) и след това избираш период от 3 години .. през които плащаш вноски от примерно 500 Е = 36*500 = 18000 Е ... имам 3к внесени стават 21к Е .. колата струва например 46 ... остават "крайна вноска" 25к Е .. обаче ти не ги плащаш а връщаш колата и взимаш новия модел .. който е излязъл през тези 3 години .. така ти винаги караш най-новата кола .. никога нямаш твоя кола ... и така
ок, като вземеш новата, предполагам цялата история почва на ново, но какво става с тези 21к които си платил до момента
Гориш. Нищо не става. Не се прехвърлят никъде, не слушай. Половината време съм из западна европа и съм имал вече 3-4 коли по тази лизинг схема. Което не е нищо специално, за западна европа това Е лизинг. Наще което наричат лизинг всъщност е купуване на кредит.
Парите, които внасяш ги взимат Камор Ауто. Това е като дългосрочен лизинг. Абе с две думи в системата няма нищо революционно и нищо шокиращо добро. Просто е още една възможност.
Зависи какво искаш. За служебни коли, системата е екстра. От фирмена гледна точка - това е добре.
От лична гледна точка - набутване.
Но пък ако изкарваш добри пари и имиджа е важна част от деня ти - не е лоша схемата защото винаги караш последен модел. Кофти, че нищо няма никога да е твое, но то в един момент иманярското чувство се преодолява и вече не ти пука дали е твоя или не, важното е че се кефиш да караш супер кола.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Врътката която обясни Цанков се казва Pay Back но при нея има доста условия примерно старата кола не трябва да е на повече от 50к км да не е на повече от 3 години и ти слагат едно овехтяване което смъква едно 15-20% от реалната стойност
Последна промяна Гецата на 01 Авг 2006, 15:38, променена общо 1 път

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- pantata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven
GECATA BMW написа:Врътката която обясни Цанков се казва Bay Back но при нея има доста условия примерно старата кола не трябва да е на повече от 50к км да не е на повече от 3 години и ти слагат едно овехтяване което смъква едно 15-20% от реалната стойност
Pay Back лека корекция

крайно време беше..
"лизинг" по света се подразбира точно тази гореописана схема... а не нашето понятие което трябва всъщност да е "на изплащане"..
"to lease" е да вземеш нещо под наем.. назаем.. за определено време.. от там и схемата - производителя решава че еди кой си модел след 3 години на еди колко си километра ще струва еди колко си пари по шваке на едро. после разликата във цената между новата и тази след 3 години и я дели на 36 + някаква печалба/лихва и се получава месечната вноска.. сложно? не..
пример:
колата струва 50к
банката/производителя (според които организира лизинга) решава че след 3 години и 60к км тази кола ще струва 27к
от там за 3 години клиента трябва да изплати 23к.. делено на 36 = 639 месечна вноска. слагат се примерно 7% лихва/печалба (викат и "паричен фактор" - money factor) = 684 месечна вноска.
след като минат 3те години- им връщаш колата и ако е във добро състояние и под определения пробег- си излизаш и не се занимваш повече със нея.. ако обаче е над позволения пробег или не е във състоянието във което се очаква да бъде- плащаш отгоре по споразумение.
лизинга е 2 вида "отворен" и "затворен" - отворения ти позволява да си купиш колата накрая на определена цена (може да е тази според която се смятат вноските по лизинга, а може и да е по-висока).. затворения няма опция за купуване на колата накрая- просто им я оставяш...
какви са ползите? че примерно ако имаш 700 лева на месец за кола - за тези пари можеш да караш по-висока класа и да не я мислиш след 3 години как ще я продаваш а и не я пазиш много много до колкото ламарините са и наред и не и навъртиш повече пробег от договореното.
какъв е недостатъка? че както казаха по-горе- една и съща кола ако я вземеш на лизинг и я плащаш 3 години или същата кола я вземеш просто на изплащане.. ако след 3те години я продадеш най-вероятно ще си похарчил по-малко пари защото вноските по лизинга са чист разход, докато вноските по изплащането акумилират твоя собственост във возилото и като я продадеш най-вероятно ще вземеш някакви пари които след като платиш остатъка на банката (щото нали тя притежава някаква част от колата) и остатъка извадиш от сумата на месечните си вноски - ще си напред с материала сравнено със ако си плащал лизинга.. ще дам пример:
колата е 50к
след 3 години стойноста и е 27к (това е на едро цена винаги- като тръгнеш да продаваш колата на частно цената е доста по-висока - това е един от основните недостатъци на лизинга- че остатъчната стойност след 3 години се определя много песимистично и често е много по-ниска от пазарната - от там и клиента плаща повече амортизация)
на лизинг вноските са по 684 (от предишния пример)
на изплащане за 5 години със 7% лихва е 990
след 3 години - на лизинг си похарчил 684*36 = 24624
след 3 години на изплащане си похарчил 990*36 = 35640 и имаш още 22113 главница (това число го получих от калкулатор за авто заеми- примерно тука - http://www.bankrate.com/brm/auto-loan-c ... +1%2C+2011
значи да кажеме че след 3те години като си я взел да я изплащаш решаваш да я продадеш и понеже на едро цената е 27к ти я продаваш на частно лице за 38000. и понеже главницата дето дължиш на банката е 22113 - си слагаш 15887 (разликата) във джоба. сега извади тези 15887 от 35640 дето си платил за 3те години...
19753..
значи за 3 години лизинг си платил 24624... докато ако я беше купил на изплащане и след 3 години си я продал ще си похарчил 19753.
това е най-общо казано.
лизинга е популярен защото има хора които нямат проблем да взимат "под наем" коли а и обичат да карат по-хубави коли, не ги тунинговат (кола на лизинг като цяло не се пипа) и не искат да се занимават със подържане, продаване и тн.
от друга страна хората които искат да си модифицират колата, обичат да си я подържат и смятат да я карат по-дълго време- избягват лизинга и предпочитат да си вземат колата на изплащане.
та така..
"лизинг" по света се подразбира точно тази гореописана схема... а не нашето понятие което трябва всъщност да е "на изплащане"..
"to lease" е да вземеш нещо под наем.. назаем.. за определено време.. от там и схемата - производителя решава че еди кой си модел след 3 години на еди колко си километра ще струва еди колко си пари по шваке на едро. после разликата във цената между новата и тази след 3 години и я дели на 36 + някаква печалба/лихва и се получава месечната вноска.. сложно? не..
пример:
колата струва 50к
банката/производителя (според които организира лизинга) решава че след 3 години и 60к км тази кола ще струва 27к
от там за 3 години клиента трябва да изплати 23к.. делено на 36 = 639 месечна вноска. слагат се примерно 7% лихва/печалба (викат и "паричен фактор" - money factor) = 684 месечна вноска.
след като минат 3те години- им връщаш колата и ако е във добро състояние и под определения пробег- си излизаш и не се занимваш повече със нея.. ако обаче е над позволения пробег или не е във състоянието във което се очаква да бъде- плащаш отгоре по споразумение.
лизинга е 2 вида "отворен" и "затворен" - отворения ти позволява да си купиш колата накрая на определена цена (може да е тази според която се смятат вноските по лизинга, а може и да е по-висока).. затворения няма опция за купуване на колата накрая- просто им я оставяш...
какви са ползите? че примерно ако имаш 700 лева на месец за кола - за тези пари можеш да караш по-висока класа и да не я мислиш след 3 години как ще я продаваш а и не я пазиш много много до колкото ламарините са и наред и не и навъртиш повече пробег от договореното.
какъв е недостатъка? че както казаха по-горе- една и съща кола ако я вземеш на лизинг и я плащаш 3 години или същата кола я вземеш просто на изплащане.. ако след 3те години я продадеш най-вероятно ще си похарчил по-малко пари защото вноските по лизинга са чист разход, докато вноските по изплащането акумилират твоя собственост във возилото и като я продадеш най-вероятно ще вземеш някакви пари които след като платиш остатъка на банката (щото нали тя притежава някаква част от колата) и остатъка извадиш от сумата на месечните си вноски - ще си напред с материала сравнено със ако си плащал лизинга.. ще дам пример:
колата е 50к
след 3 години стойноста и е 27к (това е на едро цена винаги- като тръгнеш да продаваш колата на частно цената е доста по-висока - това е един от основните недостатъци на лизинга- че остатъчната стойност след 3 години се определя много песимистично и често е много по-ниска от пазарната - от там и клиента плаща повече амортизация)
на лизинг вноските са по 684 (от предишния пример)
на изплащане за 5 години със 7% лихва е 990
след 3 години - на лизинг си похарчил 684*36 = 24624
след 3 години на изплащане си похарчил 990*36 = 35640 и имаш още 22113 главница (това число го получих от калкулатор за авто заеми- примерно тука - http://www.bankrate.com/brm/auto-loan-c ... +1%2C+2011
значи да кажеме че след 3те години като си я взел да я изплащаш решаваш да я продадеш и понеже на едро цената е 27к ти я продаваш на частно лице за 38000. и понеже главницата дето дължиш на банката е 22113 - си слагаш 15887 (разликата) във джоба. сега извади тези 15887 от 35640 дето си платил за 3те години...
19753..
значи за 3 години лизинг си платил 24624... докато ако я беше купил на изплащане и след 3 години си я продал ще си похарчил 19753.
това е най-общо казано.
лизинга е популярен защото има хора които нямат проблем да взимат "под наем" коли а и обичат да карат по-хубави коли, не ги тунинговат (кола на лизинг като цяло не се пипа) и не искат да се занимават със подържане, продаване и тн.
от друга страна хората които искат да си модифицират колата, обичат да си я подържат и смятат да я карат по-дълго време- избягват лизинга и предпочитат да си вземат колата на изплащане.
та така..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Както виждам доста си писал по темата, но не знам дали си отишъл да попиташ в Камор какво всъщност означава това.
В петък мъжът ми отиде до Камор точно за да се информира за тази схема. За сведение - Вальо - дилър от Камор. Схемата като цяло не е лоша и годишното оскъпяване не е много - 3.5%. Но има разни уловки, които ти ги казват като отидеш на място. И тъй като са получили десетки запитвания сега се мисли как да се стигне до по-изгодни условия за клиента. До две седмици ще има някакво решение и ако всичко е наред, мисля че доста хора ще се зарадват.
По същата схема аз си купих сегашния си автомобил от Германия. И ако все пак има неверници нека отидат и попитат дилърите на бмв.
В петък мъжът ми отиде до Камор точно за да се информира за тази схема. За сведение - Вальо - дилър от Камор. Схемата като цяло не е лоша и годишното оскъпяване не е много - 3.5%. Но има разни уловки, които ти ги казват като отидеш на място. И тъй като са получили десетки запитвания сега се мисли как да се стигне до по-изгодни условия за клиента. До две седмици ще има някакво решение и ако всичко е наред, мисля че доста хора ще се зарадват.
По същата схема аз си купих сегашния си автомобил от Германия. И ако все пак има неверници нека отидат и попитат дилърите на бмв.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани