Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
здравейте колеги!имам бмв 525 тдс 96 година и имам следният проблем свързън с чистачките -когато купих колата те си работиха добре и след време започнаха да си се включват когато си пойскат и не спираха до когато те не си пойскаха или единственият начин е да махна бушона,но от един месец насам вече при подаване на контакт на колата те започват да се движат и не спират,вече а постоянно работят освен ако не махна бушона,смених лостчето за чистачките но никакъв ефект,смених моторчето отново никакъв ефект,и същу така смених под десният филтър за климатика при бушоните двете релета за чистачките но отново никакъв резултат!сензор за дъжд нямам! някои може ли да ми каже има ли някъде на друго място реле или някакъв модул които ги управлява! БЛАГОДАРЯ !
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
Здравей! Дай малко инфо дали си правил нещо преди това да се получи на колата - свързванене на модули или каквото и да е, кодиране, премахване на модули. Чистачките се управляват от "General module" -А1 на снимката, който се намира зад жабката. Провери кабелите и буксите които отиват в него.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
Здравей колега. Като смени моторчето с червяка ли го смени? На червяка трябва да има писта от метал, която да захранва моторчето, до прибирането на чистачките до долу. Тя е прекъсната в положението на прибрани чистачки. Т.е. това прекъсване ако е зацапано със стружки от пистата и грес не прекъсва захранването и те продължават да работят. Ако е разглобяемо го разглоби, изчисти и смажи наново, или смени. Та това е твърде възможно, ако проблема не е в електрониката.
???!!!
Re: Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
ми не,не съм правил нищо защото незнаех,че това е модула които търсех!според тебе колега какво да направя първо? мерси за помощта!
да колега с червяка го смених и преди да го сменя,за всеки случеи го почистих и смазах както ти казваш но нямаше никакъв ефект!!! мерси за отзива ти! ако имаш друго предложение даваи!!!
да колега с червяка го смених и преди да го сменя,за всеки случеи го почистих и смазах както ти казваш но нямаше никакъв ефект!!! мерси за отзива ти! ако имаш друго предложение даваи!!!
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Много голям ПРОБЛЕМ с ЧИСТАЧКИ!!!
Здравей, колега!
Това, което си мисля е проблем в GM модула. Тъй като той управлява релетата за чистачки, а и това, че си сменил всички останали неща, ме навежда на мисълта за развален(частично изгорели компоненти) модул. Предлагам ти да провериш това, като направиш следното:
1. На модула имаш три букси - черна голяма с дебели кабели(най-лява), черна малка посредата(с по-тънки кабели) и бяла най-дясно(с тънки кабели). Ако това е така при теб, в средната букса - черна малка посредата(с по-тънки кабели) се намират два кабела, които управляват релетата. Единия вариант е да прекъснеш(извадиш или др.) тези кабели и след това да провериш дали проблема е отстранен. Ако е ДА, то проблема със сигурност е в модула.
Това са кабелите и пиновете:
PIN 15 WI1 - Wiper Control I - Wiper Relay 0.35 BR/BL (кафяв/син)
PIN 16 WI2 - Wiper Control II - Wiper Relay 0.35 BR/WS (кафяв/бял)
Внимавай как ще прекъснеш кабелите, т.е. да можеш да ги възстановиш отново после!
За помощ можеш да разгледаш този сайт:
http://www.bmwgm5.com/GM3_E39_Removal.htm
http://www.bmwgm5.com/GM3_Connections.htm
Това, което си мисля е проблем в GM модула. Тъй като той управлява релетата за чистачки, а и това, че си сменил всички останали неща, ме навежда на мисълта за развален(частично изгорели компоненти) модул. Предлагам ти да провериш това, като направиш следното:
1. На модула имаш три букси - черна голяма с дебели кабели(най-лява), черна малка посредата(с по-тънки кабели) и бяла най-дясно(с тънки кабели). Ако това е така при теб, в средната букса - черна малка посредата(с по-тънки кабели) се намират два кабела, които управляват релетата. Единия вариант е да прекъснеш(извадиш или др.) тези кабели и след това да провериш дали проблема е отстранен. Ако е ДА, то проблема със сигурност е в модула.
Това са кабелите и пиновете:
PIN 15 WI1 - Wiper Control I - Wiper Relay 0.35 BR/BL (кафяв/син)
PIN 16 WI2 - Wiper Control II - Wiper Relay 0.35 BR/WS (кафяв/бял)
Внимавай как ще прекъснеш кабелите, т.е. да можеш да ги възстановиш отново после!
За помощ можеш да разгледаш този сайт:
http://www.bmwgm5.com/GM3_E39_Removal.htm
http://www.bmwgm5.com/GM3_Connections.htm

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани