My e30 Story
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- black hawk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.03.2011
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525d
Re: My e30 Story
Страхотни красавици са всичките.
Тъкмо размишлявах дали да купя една Е30, която отдавна харесвам, но с ръжда по веждите и праговете с идеята да я изкърпя и пребоядисам след това. Но след като прочетох какво е станало с твоята май ще се откажа. 


- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
- ssound
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 31.07.2009
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact320тd/e30 318is
- Мечтае да кара: е30 m62b48is
Re: My e30 Story
аз си търся прагове за купе,ако решиш да ги продаваш съм насреща. 

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
Айде да кажа какво стана с проекта все пак.
След много чудене се отказах да слагам М Пакета поради две причини. На допълнително слаган пакет почти винаги нещо е криво (поне ако човек е маняк), не исках да си дупча купето, а и така или иначе с прагове от купе на кабриото нямаше да е както трябва.
Така че на пролет сложих ИС лип и оригиналните 15ки и се заех да менажирам престоя в БГ. Целта бе за 3 седмици да се прехвърли ИСовия двигател от купето, салона да се претапицира и колата да се пребоядиса както и джантите....

След много чудене се отказах да слагам М Пакета поради две причини. На допълнително слаган пакет почти винаги нещо е криво (поне ако човек е маняк), не исках да си дупча купето, а и така или иначе с прагове от купе на кабриото нямаше да е както трябва.
Така че на пролет сложих ИС лип и оригиналните 15ки и се заех да менажирам престоя в БГ. Целта бе за 3 седмици да се прехвърли ИСовия двигател от купето, салона да се претапицира и колата да се пребоядиса както и джантите....
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
През средата на Август се отправих към БГ. Пътя беше малко хард щото слънцето доста пече дори и през гюрука и без клима се слепнах с кожения салон
но М40ката сигурно ме закара тракайки до София за 16 часа.
Там още на следващия ден се почна с ваденето на 3 години прашасвалия М Техников ИС донор от гаража и с двете коли директно при Явор. Там Емо и Виктор за нула време изкубаха м42ката от донора. После М40ката бе извадена от кабриото. След смяна на някой консумативи по двигателя той бе настанен в кабриото, като бе прехвърлена и изпускателната система и 4,10 шпера. В крайна сметка без много бързане след два дена си тръгнах с колата и тест драйва беше успешен
Бих искал да благодаря на Явор (както и на Емо и Виктор) за бързата и добра работа.
Докато се мотаех при Явор се продаде М Пакета и това което се откри под него показа, че правилно се отказах да я правя тази кола...под пластмасите положението беше трагично.

А от дума на дума с Явор се оказа че той има пасажерска (с добри леви бордове) и задна седалка (прокъсана горе от силното слънце като на всяка е30ка кабрио) от кабрио в моя цвят. И така понеже моя салон освен бордовете на шоф. седалка и средата горе на задната седалка други забележки нямаше закарах донорите на тапицера. Така шоф. седалка бе възтановена с другите бордове, а на задната седалка бе обновена най горната част с оригиналната кожа от донора. Бях се подготвил за пълно претапициране и тапицера е добър тъй като ми е правил алкантарените седалки на предишната е30ка, но предпочетох оригиналния салон в много добро състояние (за годините си разбира се) вместо претапициран защото така леко се губи автентичността на колата.
Само волана бе преатапициран защото макар и в добро състояние не си отиваше в този си вид с практически новия маншон на кръглата топка на ск. лост.

Там още на следващия ден се почна с ваденето на 3 години прашасвалия М Техников ИС донор от гаража и с двете коли директно при Явор. Там Емо и Виктор за нула време изкубаха м42ката от донора. После М40ката бе извадена от кабриото. След смяна на някой консумативи по двигателя той бе настанен в кабриото, като бе прехвърлена и изпускателната система и 4,10 шпера. В крайна сметка без много бързане след два дена си тръгнах с колата и тест драйва беше успешен

Докато се мотаех при Явор се продаде М Пакета и това което се откри под него показа, че правилно се отказах да я правя тази кола...под пластмасите положението беше трагично.
А от дума на дума с Явор се оказа че той има пасажерска (с добри леви бордове) и задна седалка (прокъсана горе от силното слънце като на всяка е30ка кабрио) от кабрио в моя цвят. И така понеже моя салон освен бордовете на шоф. седалка и средата горе на задната седалка други забележки нямаше закарах донорите на тапицера. Така шоф. седалка бе възтановена с другите бордове, а на задната седалка бе обновена най горната част с оригиналната кожа от донора. Бях се подготвил за пълно претапициране и тапицера е добър тъй като ми е правил алкантарените седалки на предишната е30ка, но предпочетох оригиналния салон в много добро състояние (за годините си разбира се) вместо претапициран защото така леко се губи автентичността на колата.
Само волана бе преатапициран защото макар и в добро състояние не си отиваше в този си вид с практически новия маншон на кръглата топка на ск. лост.
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
Следваше един ден при алармаджия който ми сложи донесеното от мен дистанционно за централното (със един малко спорен по въпроса на дизайна ключ като на е39
) и монтира желаното радио (като трудното в случая бе да се открие и премахне фабричния усилвател който не позволяваше иначе нормален звук)/
Така се движех добре във времето и закарах колата на Иво (gedoreto) който имаше две седмици да боядиса колата.
Тук оставам снимките да говорят за работата





В крайна сметка Иво се справи навреме за което му благодаря.
Така с боядисаните джанти отидох да обуя колата с едни нови гуми


Със това и един последен тестдрайв до Пазарджик (който можеше и да завърши зле защото един опел две коли пред мен спука 2 гуми наведнъж при 150кмч) всичко бе готово. Натоварих си багажа и след 15 часа
си бях в Мюнхен. Между другото М42ката харчеше половин литър по малко на 100 от М40ката. Дали заради малко по дългия диф или по модерния двигател не знам.
.

Така се движех добре във времето и закарах колата на Иво (gedoreto) който имаше две седмици да боядиса колата.
Тук оставам снимките да говорят за работата

В крайна сметка Иво се справи навреме за което му благодаря.
Така с боядисаните джанти отидох да обуя колата с едни нови гуми

Със това и един последен тестдрайв до Пазарджик (който можеше и да завърши зле защото един опел две коли пред мен спука 2 гуми наведнъж при 150кмч) всичко бе готово. Натоварих си багажа и след 15 часа

.
- zlatk0_baretata
-
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: с. Искрец
- Пол: Мъж
- Кара: Фиат 126p
- Мечтае да кара: M пауар
Re: My e30 Story
Dr.Schnaps написа:...
Само волана бе преатапициран защото макар и в добро състояние не си отиваше в този си вид с практически новия маншон на кръглата топка на ск. лост.
С което аз намазах един М-тех 2 волан.

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
Доволен съм как се получи колата (практически само с оригинални елементи комбинирани по мой вкус) и смятам да и се наслаждавам още доста лета
Така ето я колата на за сега единствената й фотосесия
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)

Така ето я колата на за сега единствената й фотосесия

- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: My e30 Story
Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: My e30 Story
Dr.Schnaps написа:...........
Поздравления,чудесна работа свършена за доста кратко време,браво

Пази я и да те радва дълго


Re: My e30 Story
Честито
, Не знаех че освен мотора ще я освежаваш, ефекта е налице 
TÜV Rheinland


Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?
TÜV Rheinland

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: My e30 Story
Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?
В случая не е особенно трудно защото М42 се е монтирал в това купе (макар и не в кабрио).
Още на пролет имах среща с човек от ТЮВ който ги разбираше БМВтата.
Показах му моя талон и на донора. Така по БМВ Каталога в нета провери дали спирачките са еднакви на двете коли и каза че трябва да взема 4,10 диф за да се запазят емисийте същите. Поради същата причина съм задължен да взема ауспуховата система от ИСа. В общи линий е това само в случая. Ако базата беше някоя 316ка щеше да е повече.
Но виж ако искаш са сложиш М52 си е приключение. За това в ебей е пълно с е30ки с М50 или М52 с изтекъл ТЮВ без оправени документи. Продават се на ниска цена щото не е съвсем просто, като двигателя е от друга серия.
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: My e30 Story
Dr.Schnaps написа:Vasko_BP написа:Колега гледам, че колата е с немски номера. Та се чудя как оправи документално мотора?
В случая не е особенно трудно защото М42 се е монтирал в това купе (макар и не в кабрио).
Още на пролет имах среща с човек от ТЮВ който ги разбираше БМВтата.
Показах му моя талон и на донора. Така по БМВ Каталога в нета провери дали спирачките са еднакви на двете коли и каза че трябва да взема 4,10 диф за да се запазят емисийте същите. Поради същата причина съм задължен да взема ауспуховата система от ИСа. В общи линий е това само в случая. Ако базата беше някоя 316ка щеше да е повече.
Но виж ако искаш са сложиш М52 си е приключение. За това в ебей е пълно с е30ки с М50 или М52 с изтекъл ТЮВ без оправени документи. Продават се на ниска цена щото не е съвсем просто, като двигателя е от друга серия.
Благодаря за отговора. Много ми беше любопитно как стоят нещата в Германия.


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: My e30 Story
Супер, евалата! Ще измислим нещо напролет :Р
Може ли да обясниш, как седят нещата с двигател от друга сеия. Примерно V8.. А може ли да стане, след като евентуално мина TUV в Германия, после да си регистрирам колата така тук в БГ?
Може ли да обясниш, как седят нещата с двигател от друга сеия. Примерно V8.. А може ли да стане, след като евентуално мина TUV в Германия, после да си регистрирам колата така тук в БГ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани