Помощ за локализиране теч на масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Помощ за локализиране теч на масло
колега, предната кола така и аз като теб си мислех и смених горивни на 40 000км отварям го и нищо. говорим пак за дизел. маслото ти го сменяш на 10 000км, което пак ми се вижда малко за Лонг Лайф освен ако не караш само градско. картерните газове са от вечния вариaнт, но няма нищо вечно. просто ако изглежда добре, едва ли ще е много зле. тя верно е назобана ама 80% от времето е 130км/ч на автопилот така, че е много по-малко натоварен мотора от много други подобни
тука не става въпрос за икономия на пари. по-скоро според мен не трябва да се прекалява - не можеш да ме убедиш, че на 10-12 000км трябва да сменяш всички филтри. просто няма логика в това. ако го правиш един път в годината по-лесно може да ме съгласиш.
визирам парите и горивния - другите са ясни. това е моето мнение по въпроса. съгласен съм, че трябва да не се пестят пари от консумативи и подръжка. тук спор няма. Така съм правел винаги. Предните ми 2 коли бяха продадени съответно за 5 и 3 дни след обявата в мобилето...
специално за теб ще снимам разцепения горивен на 45 000км ей така за информация. може и да си прав, може ида не си прав
трябва само малко търпение до Февруари понеже сега съм на 34 000км

тука не става въпрос за икономия на пари. по-скоро според мен не трябва да се прекалява - не можеш да ме убедиш, че на 10-12 000км трябва да сменяш всички филтри. просто няма логика в това. ако го правиш един път в годината по-лесно може да ме съгласиш.
визирам парите и горивния - другите са ясни. това е моето мнение по въпроса. съгласен съм, че трябва да не се пестят пари от консумативи и подръжка. тук спор няма. Така съм правел винаги. Предните ми 2 коли бяха продадени съответно за 5 и 3 дни след обявата в мобилето...
специално за теб ще снимам разцепения горивен на 45 000км ей така за информация. може и да си прав, може ида не си прав

трябва само малко търпение до Февруари понеже сега съм на 34 000км

"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Помощ за локализиране теч на масло
хехе да интересно ще е ако го направиш
(за горивният)
Иначе да - повечето КМ са ми градско и годишно правя малко км около 15К... но като знам на какво прилича въздушният филтър на 6000км да 6 хиляди не 60
просто ми става лошо
и след смяна усещам наистина осезаема разлика!!
Горивото всички знаем каква боза е и мн често причина за замръзване примерно през зимата е отделилата се вода и не сменянето на филтъра..

Иначе да - повечето КМ са ми градско и годишно правя малко км около 15К... но като знам на какво прилича въздушният филтър на 6000км да 6 хиляди не 60


Горивото всички знаем каква боза е и мн често причина за замръзване примерно през зимата е отделилата се вода и не сменянето на филтъра..
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Помощ за локализиране теч на масло
и аз стигнах до този извод - от 15 000км 12-13 000км са ми на магистралата и пак въздушния филтър е черен. Чудя се дали да не го сменям на 10 000км пък маслото да си остане на 15 000км.
иначе както ти казах според начина на употреба може да се нагоди и сервизирането. градското наистина е по-неприятно във всяко едно отношение за автомобила. следащото поколениe БМВ-та затова са на CBS (condition based service) точно заради условията на каране. ако караш извънградско предимно, колата те кара да ходиш на сервиз на доста повече км. в М Кар Пловдив ми обясняваха как има зрели хора със 7-ци които карат предимно извънградско и изкарават 28-30 000км интервал за маслото по показания и как има млади дами и господа, които карали по-агресивно и на 20 000км са в бокса. Доста интересно ми прозвуча това с младите дами и господа - DSC/DTC off на светофара и чакаш зеленото
иначе както ти казах според начина на употреба може да се нагоди и сервизирането. градското наистина е по-неприятно във всяко едно отношение за автомобила. следащото поколениe БМВ-та затова са на CBS (condition based service) точно заради условията на каране. ако караш извънградско предимно, колата те кара да ходиш на сервиз на доста повече км. в М Кар Пловдив ми обясняваха как има зрели хора със 7-ци които карат предимно извънградско и изкарават 28-30 000км интервал за маслото по показания и как има млади дами и господа, които карали по-агресивно и на 20 000км са в бокса. Доста интересно ми прозвуча това с младите дами и господа - DSC/DTC off на светофара и чакаш зеленото

"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Помощ за локализиране теч на масло
Ами реално и при мен го има това с условията - интервала за сервиза не намалява пропорционално на КМ а повече , което го отдавам точно на това че преобладава градско..
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Помощ за локализиране теч на масло
xerial написа:Ами реално и при мен го има това с условията - интервала за сервиза не намалява пропорционално на КМ а повече , което го отдавам точно на това че преобладава градско..
точно така. при мен е обратното - ресетнах го на 30 000км. намаляло е с 5000км, а аз съм минал повечко...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Помощ за локализиране теч на масло
Поинтересувах се за разликата между стария филтър за картерни газове и новия. Стария го наричат "руло тоалетна хартия" заради филтърния елемент. Точно той ако не се сменя редовно се запушва и от там драмите почват.
Целта на филтъра е да отдели от маслените пари маслото. Когато се запуши се вдига налягането на маслото и избива през маслоотражателите на турбината.
Новият подобрен филтър няма как да се запуши понеже отворът му е доста голям и я няма ролката тоалетна хартия, която се запушва от маслените пари. Грешката е осъзната (по-скоро вероятноста за проблем при немарливо обслужване).
При моделите след Е46 - Е8x, E9x и т.н. серийно се монтира новият филтър за картерни газове.
Аз както казах вече ще го сваля да го огледам на другата смяна. Със сигурност няма да го сменям ако изглежда добре понеже наистина се води несменяем, което малко или много значи, че ще изкара мноооооого километри. Стария са го давали на 3 смени на масло да се сменя, вечния със сигурност може мноого повече...Също така съветват, който е със стария, да слага новия филтър
Ето сравнението - горе е стария с тоалетната хартия, долу е новия.

В обобщение - старият филтър със запушената ролка чупи турбините, новият няма как да го постигне този нежелан ефект, тъй като е с преработен дизайн, за да се отстрани драмата. също така най-много случаи със счупени турбини има М47 мотора, когато е със стария филтър.
Целта на филтъра е да отдели от маслените пари маслото. Когато се запуши се вдига налягането на маслото и избива през маслоотражателите на турбината.
Новият подобрен филтър няма как да се запуши понеже отворът му е доста голям и я няма ролката тоалетна хартия, която се запушва от маслените пари. Грешката е осъзната (по-скоро вероятноста за проблем при немарливо обслужване).
При моделите след Е46 - Е8x, E9x и т.н. серийно се монтира новият филтър за картерни газове.
Аз както казах вече ще го сваля да го огледам на другата смяна. Със сигурност няма да го сменям ако изглежда добре понеже наистина се води несменяем, което малко или много значи, че ще изкара мноооооого километри. Стария са го давали на 3 смени на масло да се сменя, вечния със сигурност може мноого повече...Също така съветват, който е със стария, да слага новия филтър

Ето сравнението - горе е стария с тоалетната хартия, долу е новия.
В обобщение - старият филтър със запушената ролка чупи турбините, новият няма как да го постигне този нежелан ефект, тъй като е с преработен дизайн, за да се отстрани драмата. също така най-много случаи със счупени турбини има М47 мотора, когато е със стария филтър.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Помощ за локализиране теч на масло
Така е , но аз лично съм усещал промяна и лекота след смяна на "вечния" филтър и то след 30К км
та имай го и това предвид, че все пак и тоя се затлачва..

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани