Твърди маркучи на охладителната система на BMW520I
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Твърди маркучи на охладителната система на BMW520I
Нормално ли е да са твърди маркучите на водата като загрее колата?
Аз съм този на когото беше изхвърлила водата.Моля кажете ,ако знаете,защото се притеснявам.Толкова време го карам,а не съм забелязал
как трябва да са.Благодаря предварително!
Аз съм този на когото беше изхвърлила водата.Моля кажете ,ако знаете,защото се притеснявам.Толкова време го карам,а не съм забелязал
как трябва да са.Благодаря предварително!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ми нормално е ама не да са камък
Нали като загрее течноста се разширява и налягането в с-мата се увеличава 


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Моите маркучи никога не са били твърди
При нормално загрял двигател като хвана гуменото съединение към радиатора,малко опстава да си пипна пръстите през маркуча
Температурата си ми седи както трябва и всичко е нормално ...
Да не би да смуче въздух от някъде
Георги Пенчев


Да не би да смуче въздух от някъде

Георги Пенчев
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Не е нормално да са ти твърди маркучите, при този автомобил.
Провери дали всичко ти е наред, не пропускаи и капачката на разшерителния съд.При обезвъздушаването не пропускаи и парното.
Good luck
Ако караш с вода има вероятност д аимаш запушване на радиатора, с накип, от което ти намаля охл.повърхност и ти се надуват маркучите в следствие на по високата работна температура.
От неплътности в гарнитурата, от кофти капачка, и от тапите за технологичните отвори на блока ако иамш пропуск , може да ти пада налягането в системата и да ти грее и надува.
При некои модели(не съм сигурен за твоя)импелера на водната помпа е пласмасов и сетрошат с времето импелерите и нема достатъчно циркулация на потока.А също тъка и скоро се сблъсках с превъртане на самия импелер в оста на помпата(при друг автомобил). А също тъка и виското, и забита пита на радиатора с кал , от което пада охлаждането , .Как са ти приборите?
Това са според мен принципно нещата, провери спокоино едно по едно, нема лесни и трудни неща има познати и непознати.
Маркучите се надуват от падане на налягането в системата, неплътности, водата завира, или от високи температури/газове, кофти разпред вал, ненормални хлабини в клапаните, и др..
Започни от по простите
Не е нормално да са ти твърди маркучите, при този автомобил.
Провери дали всичко ти е наред, не пропускаи и капачката на разшерителния съд.При обезвъздушаването не пропускаи и парното.
Good luck
Ако караш с вода има вероятност д аимаш запушване на радиатора, с накип, от което ти намаля охл.повърхност и ти се надуват маркучите в следствие на по високата работна температура.
От неплътности в гарнитурата, от кофти капачка, и от тапите за технологичните отвори на блока ако иамш пропуск , може да ти пада налягането в системата и да ти грее и надува.
При некои модели(не съм сигурен за твоя)импелера на водната помпа е пласмасов и сетрошат с времето импелерите и нема достатъчно циркулация на потока.А също тъка и скоро се сблъсках с превъртане на самия импелер в оста на помпата(при друг автомобил). А също тъка и виското, и забита пита на радиатора с кал , от което пада охлаждането , .Как са ти приборите?
Това са според мен принципно нещата, провери спокоино едно по едно, нема лесни и трудни неща има познати и непознати.
Маркучите се надуват от падане на налягането в системата, неплътности, водата завира, или от високи температури/газове, кофти разпред вал, ненормални хлабини в клапаните, и др..
Започни от по простите
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани