Ниско ниво на маслото или проблем в датчик за масло?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Ниско ниво на маслото или проблем в датчик за масло?
Вероятно датчик...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Ниско ниво на маслото или проблем в датчик за масло?
тоя датчик с жълтата лампа - за ниво в картера , масово дефектрира при е46. И си го отчита като грешка повреден датчик на диагностика .Палиш , тръгваш , светва за секунда и изгасва - дефектирал датчик. Ако е ниско нивото , предполагам се държи по различен начин и ако регистрира грешка няма да е за повреден датчик , а за ниско ниво.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Ниско ниво на маслото или проблем в датчик за масло?
По описаната ситуация в първия ти пост колега, проблема който виждам е че лампата за налягането на маслото (а не нивото) остава да ти свети след като си запалил 1-2 секунди.
Важно е тази лампа, ЧЕРВЕНАТА - за налягането да НЕ свети дълго след като си запалил.
Нейното светене е породено или от малко количество масло или от по-гъсто от необходимото такова. Изключваме причина едно след като си долял, гледал си щеки и не ти свети жълтата, която е за нивото.
Втората причина - гъсто масло си остава докато не кажеш кога за последно си сменял маслото, откъде си го купил и с какъв вискозитет е то.
Евентуални проблеми: колкото по-дълго тази лампа свети при запален мотор толкова по-голямо е износването на триещите се метални части, които същото това масло смазва. Най-висок риск от увреждане има резпределителния вал, понеже до него маслото достига последно при стартиране на мотора.
По принцип маслените магистрали са доста широчки и при загрял и загасен мотор и паркирана кола на равно - би трябвало до 10-15 мин да отчетеш вярно нивото ползвайки щеката.
Естествено, за най-висока сигурност може да гледаш щеката сутрин преди да отпътуваш занякъде, след като вечерта си паркирал на равно.
Това, че вежнъж си видял показания минимум на щеката и веднъж максимум, при ужким паркиране на равно и двата пъти, не ми звучи реалистично. Най-ветоятно си объркал нещо или не си забелязал наклона.
Важно е тази лампа, ЧЕРВЕНАТА - за налягането да НЕ свети дълго след като си запалил.
Нейното светене е породено или от малко количество масло или от по-гъсто от необходимото такова. Изключваме причина едно след като си долял, гледал си щеки и не ти свети жълтата, която е за нивото.
Втората причина - гъсто масло си остава докато не кажеш кога за последно си сменял маслото, откъде си го купил и с какъв вискозитет е то.
Евентуални проблеми: колкото по-дълго тази лампа свети при запален мотор толкова по-голямо е износването на триещите се метални части, които същото това масло смазва. Най-висок риск от увреждане има резпределителния вал, понеже до него маслото достига последно при стартиране на мотора.
По принцип маслените магистрали са доста широчки и при загрял и загасен мотор и паркирана кола на равно - би трябвало до 10-15 мин да отчетеш вярно нивото ползвайки щеката.
Естествено, за най-висока сигурност може да гледаш щеката сутрин преди да отпътуваш занякъде, след като вечерта си паркирал на равно.
Това, че вежнъж си видял показания минимум на щеката и веднъж максимум, при ужким паркиране на равно и двата пъти, не ми звучи реалистично. Най-ветоятно си объркал нещо или не си забелязал наклона.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани