Моля за информация относно датчиците за M20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Моля за информация относно датчиците за M20
Така колеги, имам проблем и моля за помощ, тъй като никой не може да ми даде точна информация... Имам М20Б23 мотор, та когато колата е студена, първите 5 минути работи перфектно, но когато загрее, стига до 2500 оборота и от там се почва едно паткане, детонация в гърнетата, прекъсване, давене... Отидох във сервиз казаха ми температурен датчик, който явно дава сигнал, че колата е студена и подава прекалено много бензин...Та има ли някой някаква друга идея защо се получава така, или някой който да ми покаже кой по точно е и къде се намира тоя датчик, че са 3 датчика и не знам кой по точно е?
Отбелязвам, че няма проблем със кабелите на свещите, нито пък със вакуумите..Благода предварително 



Женско съм, но поне не съм руса



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Моля за информация относно датчиците за M20
Големия е за 7-та дюза, тоя дет като го откъснеш изчезва термометъра на таблото, също нее, та остава третия.
Говорим за Л-джетроник.
Говорим за Л-джетроник.
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Моля за информация относно датчиците за M20
Мдам сменихме го все тая, никаква разлика, явно не е в него проблема и да за л жетроник говорим:) Сега отваряния дебитомер ме съмнява много жестоко(нали не се бъркам, че може да прави тоя проблем заради него??), тъй като предишния собственик беше сменил и някакво реле и колата правеше убийствен разход...Правили са опити да я правят явно за гонки ли, не знам и аз каква им е била целта. Та може ли да е базикано нещо в дебитомера и как да го върна в стандартно положение, или поне как да разбера дали е барано нещо, очевидно е че е отварян с някаква цел... 

Женско съм, но поне не съм руса



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Моля за информация относно датчиците за M20
Може. На Лджетроника, като разхлабиш спиралната пружина подава повече гориво. Запомни как е и опитай да я натегнеш, като вземе да се дави. Сигурно трябва и празния ход да правиш наново.
Намери някъв здрав дебитомер от 20-ка и пробвай.
Намери някъв здрав дебитомер от 20-ка и пробвай.
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Моля за информация относно датчиците за M20
То стана ясно днес, че дебитомера е заминал и няма шанс да се оправи...стана по-зле даже като го мъчихме
И сега нов (е, втора ръка де, ама все пак) и дано да се оправи най-накрая 


Женско съм, но поне не съм руса



5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани