Уникален звук от трицилиндровите мотори

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 12 Окт 2012, 17:13

Естествено че L6 мотор е по добре балансиран от V образния. За това въобще не трябва и дума да става.По нагоре казах че чисто субективно ми харесва звука на V шестак което означава единствено и само това.
Понеже темата е за "уникален" звук от 3 цилиндров мотор предлагам ви следния линк който представя мойто разбиране за уникален звук.Ако накой намира разлики от звука на клипа в началото моля да ги коментира.
Приятно слушане. :yes:
https://www.youtube.com/watch?v=MmmADq2 ... re=related
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от dr.peshev » 12 Окт 2012, 17:40

Щом колегите започнаха да изтъкват превъзходствата на V6 пред L6 :kuku: и да пускат клипове от YouTube с V10 за оправдание, май темата върви неминуемо към ключ :help:
Уж говорим за "уникалния" звук на новия 3-цилиндров двигател на BMW , а 2 страници са само заяждане и мерене на .... в познания за автомобилната история. :gives:
И за да не съм :OT: - ето Ви звук : https://www.youtube.com/watch?v=SQTVHCO ... re=related
Така трябва да звучат бъдещите модели на BMW , а не като 3-цилиндрови кастрати :banghead:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от ivan. » 12 Окт 2012, 17:52

Наистина тоя 3 цилиндров показва завидна динамика за кубатурата си...като чета темата май не само на мен ми стои някакси изкуствена тази работа,обаче го разбирам.
Компанията трябва да се развива и хванал се на мисълта на колега по-назад в темата,не виждам нищо в новите,което да откроява марката ,така както бе през годините.
На мен лично тая ''носталгия ми липсва'' по някакъв начин...
-цедесите са по-бързи на пистите вече;
-аЛуди-те ни мачкат сток на аутобаните;
-М отдела имаше навика да ''погребва'', а сега е в ролята на ''догонващ'';
М перформанса е една брилянтна идея според мен;
1м е истинското М само от новите;
това ме ядски дразни от цялата работа!
Иначе съм голям фен на тоя мотор(преди време на 1000 куб см/100 к.с и нагоре ,бе ''лиценз'' М) който сега е достъпен за всички....
Впечатленията са ми виртуални-никога не съм имал достъп до такива коли,което автоматично прехвърля мнението ми като хейтърско
колко повече от това са правили инжинерите през годините,та ми иде на тия новите да им конфискуваме велосипедите,с които ходят на работа и раждат плейстейшъни :D
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от nedbmw » 12 Окт 2012, 18:52

Е пуснах темата, за да се чуе как инженерите на БМВ са извадили все пак приятен звук за ухото от един трицилиндров двигател, който и на това отгоре в най мощната си версия се доближава до един 2500cc атмосферен от по старо поколение, и пак има философи и недоволни. Та, ако нямаше никакво развитие във БМВ, щеше ли да има напредък те отдавна да бяха затворили кепенците, пък и е доказано исторически, че по време на икономическа криза фирмата винаги е изплувала с новите си технологии и в момента го доказват. А спора за това,кой двигател е по добре уравновесен по добре тука вече да не се коментира, за това предлагам да се заключи темата да не пълним сървърите с излишна информация.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Penchev » 13 Окт 2012, 9:37

Разбирам болката на Вас феновете , които се дразните от 3 цилиндровите двигатели и предно предаване задаващи се на хоризонта , но какъв е проблема ? Аз съм съгласен с Владо Туртурело , в момента има от всичко за всеки на пазара и кой каквото иска това да си купува.Нещата опират обаче до там ,че все повече и в по-кратки срокове трябва тази атмосфера в която живеем да се чисти защото и ние не сме "проектирани" да дишаме разни въглеродни и азотно оксиди.Тази природа трябва да се пази за да можем ние и следващите поколения да се радват на живота а в тази радост от живота автомобилите съвсем не са най-важния фактор.Събираха се големите сили на разни климатични конференции и не могат и не могат да се обединят около едно общо и строго решение :( Това не е добре.
Аз смятам ,че посоката е тази и че масово караните автомобили по целия свят трябва да са максимално екологични за да има мегдан който иска и има възможност да кара бесни атмосферни или турбо зверове без това да тежи на природата и на кръвта ни.Естествено че тази "луда" група ще са нищожен брой в глобален аспект.

Изхождайки от историята назад само си спомнете как Бокстер-а на Порше дойде към края на 20 век , когато започнаха активните промени глобално.Този модел удари сериозно рамо на компанията в това трудно за тях време и без него никога нямаше да има култовата Карера ГТ а като нищо и 11-ката.Чест им прави на БМВ ,че като сравнително малка компания успяват да се справят с бясната консолидация от страна на конкуренцията в лицето на огромните концерни и не само не потъват ами в това динамично и трудно време процъфтяват.Някой по-рано даде за пример Ауди с Ер8-цата и липсата на подобни проекти от страна на баварците , но нека той да се замисли първо дали Ауди вместо да създадат полу-супер кар (защото този автомобил е далеч от "целите" суперкари :mhihi: ) не е трябвало да хвърлят силите и средствата си в същата посока , в която го правеха от БМВ а именно ефицент дайнамикс/новия бранд BMW i ?! В момента всички конкуренти са зад опашката на БМВ , това се вижда и не може да се подлага на съмнение.Те си уловиха времето/пренастроиха се към новите норми адекватно и сега моето усещане е ,че точно на време ще покажат на какво са способни и в супер спортния клас, просто ще имат ресурса за това.


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 3.12.2008

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BooKoo » 13 Окт 2012, 16:41

Хубаво е, че си загрижен за природата. Автомобилите обаче представляват много малка част от проблемите със замърсяването. Екологията като цяло е спорна и опасна тема. В автомобилната промишленост тя се използва като поредния маркетингов трик за привличането на нови клиенти. Или може би си мислиш, че за ръководните органи от Мюнхен е по-важно изчистването на въздуха в някой град за сметка на финансовото благополучие на компанията? За тях е по-важно определеният автомобил да предлага по-нисък разход (респ. по-малко вредни емисии) от този на конкурентите. Ако наистина искаха да подпомогнат екологията, то има и по-добри решения от малкъ 3-цилиндров двигател.

Същите думи важат и за примера ти с Порше. Едва ли Бокстер се появява поради някакви екологични причини. Или може би през 90-те години в Щутгарт са били загрижени за природата, но в началото на новия век решават да си отмъстят с пускането на Кайен?

Просто в наши дни на пазара се пуска това, от което се очаква голям финансов успех - независимо какви са били традициите и принципите на една марка. БМВ не е толкова малка компания, колкото се опитвате да я изкарате и щеше да бъде странно, ако и тя не следваше тази философия. Аз нямам проблем с това. Просто като фен (не като купувач) ми се иска БМВ да проявява повече творчество и да показва интересни решения. Независимо дали ще бъде в спортен автомобил или в семеен седан. Защото ми се струва, че компанията има ресурс и възможности за това, но инженерите и дизайнерите много често биват ограничавани от хората. които се занимават с финансовите въпроси. Всеки пуснат автомобил е премерен риск до последния милиметър. И в следствие на това, според мен, се получи унифицирането на голяма част от моделите на БМВ. Автомобили от различни серии са аналогични в много аспекти. Дизайнът на повечето от тях е добър, но в голяма степен строг. Изглежда, че липсва емоция при създаването му. Типичен пример за това, според мен, е 5 GT. Сигурен съм, че на корпоративно ниво този автомобил първоначално се е приел много добре, защото ще запълни някакъв въображаем, липсващ за компанията сегмент, но на практика нещата май не се получиха. В този ред на мисли, ако днес им бъде предложен малко по-различен автомобил (нещо като Е60), то той вероятно няма да бъде одобрен. БМВ вече прави толкова много модели и при положение, че има автомобили като 5 GT, разни концепции с предно и ванове, то се надявам скоро да пуснат и нещо по-рисковано. Има индикации за това, така че остава да почакаме.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Окт 2012, 17:35

vitamincpp написа:Отдавна не съм писал, но това с трите цилиндъра ме изкарва от равновесие. Звучи ужасно според мен, подобно на Вартбург с по-хубаво гърне. Не е вярно това, че трябва за всеки да има кола със синьо-бял пропелер. Все едно да трябва за всеки да има Ролс. Размива се марката така, принизява се и се опошлява, но уви нищо не може да се направи когато маркетингът е цар.

Че откога БМВ стана толкова рядък автомобил като Ролс? :kuku: Като спомена него, знаеш ли какво стана с политиката на Ролс, кой им прави двигателите и чия собственост са сега? :mhihi: Трябва да разберете, че една компания ако не печели, то я очакват само лоши дни. А за да печели се искат и компромиси. Сега БМВ е яко на печалба(от бая време)и се задава суперкар. Дали ако не беше така щеше изобщо да се мисли за него?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 13 Окт 2012, 18:08

Екологията е по скоро много овъртяна и мъглива тема .Как се вписва тая екология в образа на автомобилните производители като двата най големи автомобилни пазара САЩ и Китай не подписват и отказват да приемат изобщо европейската регулация на парниковите газове и норми и емисии от двигателите.
.............редуцирането на постоянно увеличаващото се отделяне във въздуха на действащи върху климата на планетата вредни газове. Уговорката на срещата на върха на ООН в Рио де Жанейро през 1992 г. с цел за стабилизиране на тези емисии до 2000 г. на нивото на 1990 г. не можа да бъде постигната. На конференциите но ООН по въпросите за намаляване на емисията на газовете, причиняващи парников ефект (въглероден двуокис, метан, азотен двуокис) преди всичко заради нежеланието на САЩ. Залегналата в протокола от Киото цел до 2010 г. общата емисия на газовете, причиняващи парников ефект, да бъде намалена с 8 %, сравнено с 1990 г., изглежда под въпрос след безуспешно протеклата среща на върха на ООН в Хага. Междувременно Комисията успя да сключи доброволно споразумение със Съюза на европейските автомобилисти, според което до 2008 г. емисията на въглероден двуокис на новите леки автомобили трябва да бъде занижена с 25 % (в сравнение с 1995 г.). Политиката на ЕС, ориентирана към намаляване .....

Сащ и Китай са най големите замърсители в световен мащаб .Това какви са екологичните норми в някой щат не решава проблема и не мисля че налага на БМВ като марка някаква рестрикция да продава автомобили в САЩ. Нито пък че БМВ прави някви супер екологични автомобили за САЩ специално.Просто това е мода в автомобилостроенето в момента .Някои колеги се опитаха да го кажат по напред в темата но останаха неразбрани.Не че очаквам нещо конкретно просто споделям собственото си убеждение.
Последна промяна Jordana на 13 Окт 2012, 18:36, променена общо 3 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 13 Окт 2012, 18:23

за китай не знам, но в сащ, колите се произвеждат да се съобразяват с най-строгите изисквания, които са в калифорния и още няколко щата и са по-строги от европейските. изключвам дизелите, там има два варианта, като калифорнииския е пак по-строг от европейските стандарти. след това вече в някой щати има в други няма контрол (в зависимост от това колко е им е замърсен въздуха). аз не виждам проблем в екологията. просто и в другата тема написах, че за мен в този двигател няма нищо кой знае колко уникално. просто са взели всички технологии, с които разполагат и са ги натъпкали в най-малката конфигурация, в която са успяли.
интресно е, откритието им, че 3 цилиндровия звучи подобно на 6 цилиндровия и в крайна сметка колата няма да звучи като вартбург :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от павката » 13 Окт 2012, 20:31

а няма ли клип с повече от 140км?да не би да идва тегаво нагоре на 3-те цилиндъра :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Penchev » 14 Окт 2012, 0:40

BooKoo , факта че за две десетилетия от една и съща кубатура се свалят минимум два пъти нивата на вредни вещества - това говори предостатъчно за екологичната насока, която всички следват в днешно време.И да , автомобилния транспорт ако не най-важно перо в глобалното замърсяване никак не е маловажно.Защото ако пътуваш някъде по хубавите и стриктно уредени европейски държави често винаги когато се прибереш тук в БГ и особено в София (ако живееш в столицата) ще разбереш за какво става въпрос.Тук люти въздуха , ужасно е -> стари автомобили с неизправни катализатори/липсващи даже, неизправни двигатели горящи масло и пушещи какви ли не гадости.Преди месец се прибрахме от дълга лятна почивка със семейството ми от Швейцария (не знам какви са калифорнийските норми за вредни емисии , но швейцарските са още по-строги гарантирано).Ами с влизането в София хем беше през нощта когато няма движение ми стана лошо с първите глътки въздух :help: Мисля че основно се бъркат две понятия -> едното за глобалното затопляне и функцията на автомобилния транспорт като един от причинителите за това нещастие и другото е замърсяването от него като фактор влияещ директно върху човешкото здраве.Не ги бъркайте понятията ,защото каквито са промените тук с климата такива са и в Швейцария , такива са и в Австралия ,но там се диша в пъти по-леко от колкото тук и в тяхната кръв със сигурност няма такива вредни вещества каквито има в нашата софийска ! Вие ще видите ЕВРО 7 как ще промени още повече конструкцията на автомобилите и техните задвижвания.Какво ще се случи като влезе в сила ЕВРО 8 пък не ми се мисли :shock:
Преди години работехме с едни китайци в Банско и казваха че не им се прибира там защото въздуха е невероятно мръсен ,но те не са го осъзнавали ако и да се е говорело там за този проблем ,защото просто не са излизали от градовете , в които са родени.Излиза им шанса да отидат командировка в Европа , в полите на Пирин планина и хората казаха ,че живеят друг живот.Че за пръв път от както са родени спят дълбоко и се наспиват и че се чувстват многократно по-добре.Питахме ги каква е причината за замърсяването а те казаха че там колите нямат катализатори масово и че въздуха е просто ужасно мръсен.Сега в момента с бума на техния пазар и навлизането на световните автопроизводители , които покриват най-модерните стандарти нещата неминуемо ще започнат да се променят с или без стандарти както в Европа и в Америка.

Аз не разбирам изобщо защо трябва да сме недоволни като никой не забранява старите маняшки автомобили на които и аз съм голям фен.Ама нека масово да се карат такива миксери пък тук-там по някой адски бяс , глобално погледнато ще е по-добре :D


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Penchev » 14 Окт 2012, 0:46

steeN написа:за китай не знам, но в сащ, колите се произвеждат да се съобразяват с най-строгите изисквания, които са в калифорния и още няколко щата и са по-строги от европейските. изключвам дизелите, там има два варианта, като калифорнииския е пак по-строг от европейските стандарти. след това вече в някой щати има в други няма контрол (в зависимост от това колко е им е замърсен въздуха). аз не виждам проблем в екологията. просто и в другата тема написах, че за мен в този двигател няма нищо кой знае колко уникално. просто са взели всички технологии, с които разполагат и са ги натъпкали в най-малката конфигурация, в която са успяли.
интресно е, откритието им, че 3 цилиндровия звучи подобно на 6 цилиндровия и в крайна сметка колата няма да звучи като вартбург :)


Бъди убеден че с тези двигатели те ще отидат там където никога не са били ! Като тях не е имало толкова екологични моторизации в Мюнхен


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 14 Окт 2012, 3:00

не аз напълно го разбирам това. всички ги плюха когато орязаха формула 1. но сега са напред с икономията (и то много напред), защото ивестираха тези пари в efficientdynamics, не в други неща (или поне аз така си обеснявам решението). тва обаче не ми пречи да съм носталгичен към по-старите времена когато не е имало такива ограничения. де да знам неизживяно детство един вид :) и сега като ходя на някви събирания дето има бмв-та, ходя да гледам старите машини. може би е по-лесно да се оценят след като мине време...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 14 Окт 2012, 8:19

Темата се измести доста от основната идея за звука от 3 те цилиндъра. Никой надявам се тука не е против екологията или техническия прогрес .Само че практиката показва пълно двуличие в тая насока на регулиращите органи в цял свят.Замърсяването в големите градове идва на 80% от градския транспорт .Него пък винаги го изпускат като стане въпрос за екология.Нека са екологични нека са чисти новите двигатели но да не ставаме заложници на "зелената" идея.На всички предполагам е ясно че ако нямаш "зелени" и "екологични" технологии и двигатели в момента си вън от автомобилния пазар .Поради тая причина всички автомобилни производители в момента имат 3 цилиндрови мотори с малка кубатура но с голяма мощност.Е как всичките решиха в един глас че това е най правилното решение ? Мода и ухажване на зелените това е истината според мен.Швейцария и преди 20 години е била по чиста от България с разликата че сега освен киселинните дъждове в европа си имаме и замърсяване от окиси на платината от самите катализатори .Тия вещества са вредни почти колкото стария оловен тетраетил но се премълчава умишлено ефекта върху хората и околната среда .Европа като иска чисти двигатели защо не се мине изцяло на био горива и електричество ? Или пазара трябва да бъде "издоен" максимално със старите технологии да се възвърне инвестицията да се прибере печалбата ?Мен лично не ми харесва факта че етикетите "екологичен" "чист" "ниски емисии" се лепят с цел повишаване на продажбите а не от истинска грижа за околната среда.В конкретния случай с БМВ мисля че никой не е станал фен на марката заради някакъв 1.5 литра кастрат под капака със звук на кафемелачка.И конкретно тоя мотор въпреки че явно е силно желан да присъства в моделната гама е просто опит да се подмени любовта на феновете и ентусиастите със един сух и скучен продукт заченат единствено от евродирективи и бакалски сметки за печалба.
Явно че света се променя но на мен лично не ми допада когато засяга любимата марка.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от nedbmw » 14 Окт 2012, 9:10

Според мен трицилиндровите мотори имат възход не толкова заради екологията от колкото за това, че са по малко сложни и компактни, все пак повечето хора, като си купуват кола мислят и какво, ще им струва поддръжката в даден период от време. За да се изкара по голяма мощност вече турбинират двигателите слагат системи за екология, задължително вече и климатична система, и всичко това води крайно усложняване и просто няма как да се помести в двигателното отделение такъв двигател без да се наруши основното правило за една машина, а това е простотата на ремонт и обслужване. Всеки като дигне капака вижда, когато БМВ-то е с по малък мотор, колко разстояние има от двигателя до радиатора и при евентуален по слаб удар няма да засегне двигателя, но при големите шестаци това не е така, пораженията са много повече. Да не говорим и при ремонт на по сложни двигатели автомонтьорите няма да им се занимава за малко пари да ремонтират трудно достъпен двигател. Така, че всеки сам да си избира, който иска голям кеф ще плаща скъпо, а по разумните, ще си карат трицилиндровия мотор и пак ще се кефят само, че с по малко пари. И без това има вече има твърде много камери по шосетата и волности много много не може да си позволяваш.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook