Колата стана доста тромава? (525d)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Empty_Head
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Колата стана доста тромава? (525d)
Реших вчера да понастъпя малко, и на моменти ми се стори че колата беше станала много тромава, реших че си въобразявам и не обърнах внимание. След още малко време вече бях почти сигурен, колата набира, турбото свисти но не така както си беше. Усещам я все едно воза още 5 човека и багаж. Тя ускорява но липсва залепянето за седалката и я засякох от место от 0 до 100км за 15 секунди (колата е автоматик) като от зад пушеше доста нещо нехарактерно за нея . По каталог я дават за 8.3 да речем че с времето ги прави за 10сек дори 11сек да бъде, но 15 е адски много време + това забелязах че при ръчка ми харчи извънредно много, карах разхода ми беше 9/100 след само 3 км ръчка и то не на пълна газ средния разход беше станал 12.3 (което ако го смята средно аритметично за тия 3км на ръчка колата трябва да е харчила адски много). При спокойно каране, не се усеща проблема и колата си харчи малко. При кикдаун, ускорява само след момента като е върнал скорост после почва само да си бучи и едвам едвам да вдига скороста и оборотите 

Последна промяна Empty_Head на 11 Окт 2012, 8:01, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Провери всички тръби връзки на турбината и кулъра.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
И обърни най-голямо внимание на маркуча от турбото към кулера ,дори трябва да е омаслено някъде ако е сцепен.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
M_krika написа:И обърни най-голямо внимание на маркуча от турбото към кулера ,дори трябва да е омаслено някъде ако е сцепен.
Днес или утре ще отида при моя монтьор да разгледаме маркучетата мерси за полезната информация. Забравих да спомена че колата я качвахме на комп и турбото надува до макс 1900 бара, като попринцип трябва да надува до 2500 бара след което клапана отваря и турбото се разтоварва. Грешки няма.
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Empty_Head написа:Реших вчера да понастъпя малко, и на моменти ми се стори че колата беше станала много тромава, реших че си въобразявам и не обърнах внимание. След още малко време вече бях почти сигурен, колата набира, турбото свисти но не така както си беше. Усещам я все едно воза още 5 човека и багаж. Тя ускорява но липсва залепянето за седалката и я засякох от место от 0 до 100км за 15 секунди (колата е автоматик) като от зад пушеше доста нещо нехарактерно за нея . По каталог я дават за 8.3 да речем че с времето ги прави за 10сек дори 11сек да бъде, но 15 е адски много време + това забелязах че при ръчка ми харчи извънредно много, карах разхода ми беше 9/100 след само 3 км ръчка и то не на пълна газ средния разход беше станал 12.3 (което ако го смята средно аритметично за тия 3км на ръчка колата трябва да е харчила адски много). При спокойно каране, не се усеща проблема и колата си харчи малко. При кикдаун, ускорява само след момента като е върнал скорост после почва само да си бучи и едвам едвам да вдига скороста и оборотите
Скъсан ти е маркуча,който върви от вакуум помпата до соленоида за управление на турбината.Смени го и колата пак ще лети

- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Най-вероятно проблема е от скъсан вакуум,не е лошо да погледнеш и тези които вървят към ЕГР-а и управлението му ,или пък да го погледнеш дали не е замърсен ЕГР-а и да не може да се затвори.Виж дали турбото надува маркучите при подаване на газ(стисни единия с ръка и дайте газ).Ако надува значи че проблема не е в турбото,вакумите ,управлението на турбото,ЕГр,управление на ЕГР .Може да се окаже дебитомера(много вероятно),също така мап сензора(така му викам) който седи на всмукателния колектор и т.н.
0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Много силно свистене ли чуваш? Ако да, най-вероятно изпуска налягане някъде по турбо пътищата. Аз бях цепил маркуча точно преди EGR-а, провери го него, той е на хубаво място, ако не чуваш силно свистене, най-вероятно е някой от вакуумите или Н75 клапана, който ги управлява.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
При моята се оказа дебитор при същите симптоми. Отиди на читава диагностика.
Touring & windsurf club
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
И аз като я купих моята имах подобен проблем. Оказа се маркуча за вакуума към турбото. Щом като има свистене, или маркуч или турбина, не са много вариантите.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Аз нещо не разбирам ........ @Empty_Head и @ Terrak каква е връзката между вас ?
IP-адресите ви съвпадат,а както знаем мултиакаунтинга се наказва
Очаквам на Л.С. да ми обясните какво става !
IP-адресите ви съвпадат,а както знаем мултиакаунтинга се наказва

Очаквам на Л.С. да ми обясните какво става !
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Колата стана доста тромава? (525d)
Илко, постъпи както повеляват правилата на форума.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]