лекичък въпрос

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 26 Юли 2006, 16:36

И аз мисля че не е датчика . Аз го смених - и никаква промяна няма. Зимата е кошмар като се задави - много въртене пада . открих обаче че като се удави - и разхерметизирам въздушните тръбопроводи ,така че да навлезне допълнително въздух , които не минава през дебитомера - пали по бързо. Моя извод е че е необходим повече въздух - ама хайде де - как да му го дам ? ако беше карбуратор - лесно , но с дебитомера..... :confused: . А и него какво ли не съм го правил , и не бива , и не бива !!! Слагах и друг дебитомер - същата работа. И за мен - остава компа - ама там вече незнам !!! Който може - да помага . Имам чувството че програмата му нещо е бъгава- ако мога така да се изразя . Запознатите да кажат има ли такова животно - и евентуален изход - като да речем препрограмиране. :confused:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юли 2006, 17:12

А ти закачал ли си я на компютър да видят какво е положението.Значи по принцип при студен двг.компа не взима инфо от ламда сондата за да даде по-богата смес за да не прекъсва мотора.Като загрее вече се нормолизират нещата.Другото което е че ако ти е много богата сместа ще ти пропушва черно от ауспуха.Според мен ако не пуши черно би трябвало да е бедна сместа.Това най-добре може да се види като се закачи колата когато е студена щото при топъл двг. като работи нормално диагностиката няма да покаже нищо.А иначе разхода как ти е :?: Ами това с което мога да ти помагна дано съм бил полезен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 26 Юли 2006, 17:23

Ами пуши черно - особено като я задавя. Яко дим. После- на диагностиката ми казват - богата ти е сместа, и то не само на бензин а и на газ . Студена - наистина е така както казваш - като загрее- се оправя . Разхода - на газ ми е 12- 15 . а на бензин не знам - не съм го засичал - но ми се струва че е бая, затова и само паляна бензин. Е продухвал съм 20-30 литра с добавки - , но ме е яд да я покарвам на бензин . Още повече че на безин се осеща още по осезаемо въпросното замисляне , но по мои наблюдения над 3000 об. не мисли много много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 26 Юли 2006, 17:25

Забравих - аз съм без ладсонда!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юли 2006, 17:30

аз малко нахално ще попитам тука в на колегата темата :mhihi:
Значи сутрин (студена) колата си пали като часовник от раз, А когато е топла като си карам, гаса я за 2 мин и като тругна да паля върти 3-4 сек и като припали е на 300-400 оборота и после стабилизира. Това го прави само ако съм изгасил колата скоро. минат ли 20-30 мин си пали и кове 800 оборота.
Идеи ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 26 Юли 2006, 19:07

Колега, разбрах, че имаш и газово. От личен опит ти казвам да си прочистиш дюзите. Моята година и половина никакъв проблем и от две седмици съм в джаза. На студено пали и почва едно игране на обороти... Като загрее почти не се усеща. Като мине на газ пали джапанките :mhihi: :mhihi: Сега съм сложил някаква присадка и се надявам с един резервоар да си реша проблема. След 30 км на бензин вече смени гласа на по-добре. Смених свещи и лули. Сърцето ме боли. Щом си на газ на 15 000км задължителна смяна на свещи. На 5 000км въздушен филтър.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юли 2006, 21:50

аз нямам проблеми с дюзите, колата си държи стабилни обороти, върти гуми на 3-та като превключвам :mhihi: въпроса е няколко минути след като съм загасил е проблемно паленето. След това пали от четвърт оборот :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 26 Юли 2006, 22:16

Проверете си съпротивленията на кабелчетата от датчика до компа , може някаде да се е протрила някоя жица и от там да дава грешка , а пък датчика и компа да са си добре !!!
може и самите клеми от времето и влагата да не правят хубав контакт и да бъркат работата.
чувал съм че има такъв контактен спрей за почистване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юли 2006, 22:49

:kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 26 Юли 2006, 23:17

едно приятелче само че с алфа имаше подобни проблеми и след като си смени половината датчици и накрая и компа и не се оправи се оказа че проблема е точно такав - някакъв преплетен сноп с кабели !!!!

колега Станчев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юли 2006, 23:25

BMW5820iA написа:Проверете си съпротивленията на кабелчетата от датчика до компа.....

Това не можах да разбера ? Какви са тези съпротивления на кабелчетата ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 27 Юли 2006, 9:09

общо взето колата не ми пали от първия път сутрин и 2-3 минути след това не върви хубаво , след това се оправя. НЕ пуши и разхода и е добър градско още не съм я засичал ама имах едно ходене до банско разход8.5 и миналат седмица до бургас разход :shock: под 8 с каране между 90-110 , което приятно ме изненада. на магистралата пробвах 210 дигнах и ме достраша пове4е .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Юли 2006, 9:09

stanchev написа:
BMW5820iA написа:Проверете си съпротивленията на кабелчетата от датчика до компа.....

Това не можах да разбера ? Какви са тези съпротивления на кабелчетата ?

Колегата казва да измериш с мултицета кабелите, да не би някой протрит или скъсан кабел да бъгва работата.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Юли 2006, 10:47

:yes: :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 27 Юли 2006, 12:27

маречков написа:
stanchev написа:
BMW5820iA написа:Проверете си съпротивленията на кабелчетата от датчика до компа.....

Това не можах да разбера ? Какви са тези съпротивления на кабелчетата ?

Колегата казва да измериш с мултицета кабелите, да не би някой протрит или скъсан кабел да бъгва работата.


не е тва проблема.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook