Проблем с вървежа
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Проблем с вървежа
Здравейте.
Наскоро се сдобих с Е39 523i 96та и имам следния проблем:
Когато колата е достигне нормална работна температура става много мудна в ниските. Започва да върви чак след 4000 обората.
Когато е още студена си върви прекрасно без никакъв проблем.
Колата си пали чудесно и няма никакви други забележки по работата и. Когато направих диагностика излезе че един от двата датчика за
детонация е неизправен. Във форума открих подобна тема в раздел за Е36 където бяха качени снимки за разположението на тези датчици. Също така бе отбелязано че при температури на двигателя под 35 градуса "knock" системата не е активна (предполагам за това когато е студена върви нормално), а когато има неизправност ЕКУ-то превключва на авариен режим.
Въпроса ми е дали това би била причината за проблема и ако да моля някой да ми препоръча читав майстор (София), който може да ги подмени.
От това, което прочетох разбрах че трябва да се затегнат до определена стойност и има значение полежението им на монтаж.
Ще ви помоля да се отговаря конкретно и единствено само по темата без странични спорове или каквото и да е било.
Благодаря предварително.
Наскоро се сдобих с Е39 523i 96та и имам следния проблем:
Когато колата е достигне нормална работна температура става много мудна в ниските. Започва да върви чак след 4000 обората.
Когато е още студена си върви прекрасно без никакъв проблем.
Колата си пали чудесно и няма никакви други забележки по работата и. Когато направих диагностика излезе че един от двата датчика за
детонация е неизправен. Във форума открих подобна тема в раздел за Е36 където бяха качени снимки за разположението на тези датчици. Също така бе отбелязано че при температури на двигателя под 35 градуса "knock" системата не е активна (предполагам за това когато е студена върви нормално), а когато има неизправност ЕКУ-то превключва на авариен режим.
Въпроса ми е дали това би била причината за проблема и ако да моля някой да ми препоръча читав майстор (София), който може да ги подмени.
От това, което прочетох разбрах че трябва да се затегнат до определена стойност и има значение полежението им на монтаж.
Ще ви помоля да се отговаря конкретно и единствено само по темата без странични спорове или каквото и да е било.
Благодаря предварително.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани