Уникален звук от трицилиндровите мотори
Модератор: Общи модератори
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
много се запалихте по темата за някаква единица, че и на всичкото отгоре с три цилиндъра. Което не е лошо, показва, че има фенове, ама от друга страна само с фенове марката не може да се издържа. А което е още по - кофти колите (бмв също не прави изключение) от много отдавна не се конструират от фенове а повечето пъти от посредствени инженери, които ходят с колело на работа....това са фактите, колкото и да са жалки....
та (лично мое мнение) целта на автомобилният бизнес от доста време е не да се направи най - добрата кола, а просто най - продаваната. И който успее да я постигне - печели, другите фалират. Та същата работа и с трите цилиндъра. Дали ще е печелившо само времето ще покаже. Сигурно за единицата ще е добре. За другите модели...лично аз съм скептично настроен (МБ не успяха с първата А класа, научиха си урока и сега отново има А класа ама със съвсем друга идея). Та така и с БМВ. Ако моторът няма успех в другите модели, просто няма да го слагат.
А това за производствените разходи....те уж се намаляват като всичко се унифицира, ама крайният ефект не е да поевтинеят колите ами просто да се вдигнат печалбите. Та такива ми ти работи.
та (лично мое мнение) целта на автомобилният бизнес от доста време е не да се направи най - добрата кола, а просто най - продаваната. И който успее да я постигне - печели, другите фалират. Та същата работа и с трите цилиндъра. Дали ще е печелившо само времето ще покаже. Сигурно за единицата ще е добре. За другите модели...лично аз съм скептично настроен (МБ не успяха с първата А класа, научиха си урока и сега отново има А класа ама със съвсем друга идея). Та така и с БМВ. Ако моторът няма успех в другите модели, просто няма да го слагат.
А това за производствените разходи....те уж се намаляват като всичко се унифицира, ама крайният ефект не е да поевтинеят колите ами просто да се вдигнат печалбите. Та такива ми ти работи.
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
"просто най-продаваната" казваш. За да е най продаваната трябва цената да е ниска. Чакай да видим каква цена ще обявят, та тогава да коментираме дали ще бъде и най-продаваната.
Това с тези 3 цилиндъра ми напомня Wartburg, само че сега се произвежда от другата страна на "стената"
Това с тези 3 цилиндъра ми напомня Wartburg, само че сега се произвежда от другата страна на "стената"

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
според мен цената е от второстепенно значение (сигурно зависи, и за кой пазар става въпрос). Важното е да няма друга алтернатива в класа си и отношението цена/качество да е най - доброто. Защото то и дачия струва няма и 10000€ (то телевизори има по толкова) ама като се загледам около мен никой не кара дачия.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Само да вметна че цената от гледна точка на потребителя и на производителя са две коренно различни величини.Също висока е цената на най продаваните модели в своя клас и най ниска на тия които са с ниски продажби и спрени от производство.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
@2bar написа:И защо всички свързват премиум автомобил с единицата? Това не е никакъв премиум автомобил - това си просто една малка кола, която е направена с идеята да е евтина. Евтино и хубаво - това обикновено в автомобилостроенето не се получава. Всичко е компромис. И никой не бива да очаква, че като се качи в единицата ще намери същите работи, които ги има в седмицата.
проверявал ли си колко е разликата в цената между 1ца и 3ка с един и същи двигател

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Еее... тая тема дето я пуснах много се е разраснала бе и то повечето с безмисленни спорове. БМВ винаги са били крачка напред в правенето на двигатели и не знам, какво не ви харесва трицилиндровия двигател. Фирмата се ориентира да прави коли за по голям кръг от клиенти и повече хора да се радват на тяхната продукция, която е много по качествена в сравнение с други производители на автомобили. Този трицилиндров мотор е разработен заради хибрида който се очаква да излезе с предно предаване и заден ел мотор но това не пречи и да го слагат на други модели със задно, щом има клиенти. Я си представете по голям мотор как се помества отпред заедно с трансмисията и генератора произвеждащ тока, а това някога трябва и да се ремонтира, а в БМВ мислят и за това в сравнение с други производители, които правят само еднодневки. Всеки един автомонтьор, който е ремонтирал кола с предно и то с голям и сложен мотор пък те повечето са вече такива знае за, какво става дума.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
acho.rs написа:...
Защо тогава роптаете срещу предлагането на малък градски мотор за хората, които не им трябва 3 литра бензин под капака? Ей това не мога да разбера???? За 10-ти път пиша - има опцията да си купите голям бензинопил има и опцията за тези, които не им трябва такъв?! Какъв е проблема, че вдигнахте такава гюролтия и то без да имате ясен поглед защо се случва. Има избор! Като не те кефи - отиваш и се нашиваш с М135i и те ти звук, те ти разход, те ти ценности. Ама леля Мими дето ходи до офиса с нея знаеш ли колко и пука дали философията на марката се била променила. Леля Мими е отишла и е дала пари и си кара това, което е за леля Мими! Да не би преди 30 години BMW да са продавани само на клиенти след ДНК тест дали са истински фенове и след отговаряне на въпросник за познания върху ценностите и историята на марката?! НЕ! Затова има и 1M Coupe днес, защото фирмата съществува и се развива. Пак казвам - това е бизнес и колкото по-бързо го разбереш, толкова по-лесно ще ти е. Тази и всички останали автомобилни фирми са направени да изкарват пари и да печелят пари от това нещо. Нима Е34 518i е символа и традицията, за която ми говориш от гледна точка на звук и динамика? Умрял гълъб е като динамика. Каквито и доволно количество модели има BMW и всяка марка винаги е имала в гамата си. Не знам с какво се занимаваш, но предполагам желанието ти е да изкарваш повече пари, понякога се налага да преглъща човек неща, които не винаги го кефят нали?! Това отговаря и на потресения ти пример за кабелите. Казвал съм го милион пъти, че с днешните технологии могат да се създадат буквално неразрушими автомобили с адски високо качество, но няма да излезе сметката и компанията няма да може да предложи актуална цена на пазара, за да просъществува. Защо не отвориш баничарница, в която да правиш най-невероятните банички на света, а те да ти се вързват на 0.20 лв производствена цена, влагаш само най-добрите материали, инвестираш луди пари да направиш закусвалнята приятно място и за да си актуален на пазара ги продаваш на 0.18 лв. Колко време ще работиш? Няма компания в света от банички до атомна електроцентрала, която да не трябва да работи на печалба, за да се развива и да продължи да съществува. И ми хареса "за времето си" в гордото изречение за E46 323i - тази кола е започнала разработката си през 1993/94-та година или преди 20 години! Не може да търсиш едни и същи символи в автомобили проектирани преди 20 години и днес. Затова ти дадох и примери с CRT и LED. Защото времето е аналогично като технология .. ако не и повече. Ако не си виждал LED - отиди до първия магазин за техника и попитай да ти покажат такъв телевизор. Цената му е същата като на LCD и съответно на CRT за времето, в което са били актуални!
Относно 525d пак си свери часовника ... повече от година е на пазара - при потребителите!!! Януари 2012 даже имам едно снимано от Камор Ауто с xDrive ходихме да хлъзгаме с DrivingGod, а тази кола е от Ноември 2011 в България.
Един съвет - преди да говориш и пишеш неща - изгради си собствено мнение за тях. От първо лице. Толкова много глупости съм чул от хора, които са посещавали едно или друго събитие, че ако слушаш всяко мнение може рискуваш да станеш забавен за останалите. Миналата година един пич каза следното: "усещам, че xDrive системата не работи добре на предно дясно колело..." Такава баница си бих по челото, че бях на косъм от мозъчно сътресение.
Относно цените - направете си труда да проверите колко струва един Hyundai i30 с аналогичен двигател на BMW 1Series, след което си направете труда да изследвате подробно базовото оборудване, с което идват. Разгледайте възможните опции и ако ви се занимава опитайте се да нагласите два автомобила с еднакво оборудване и вижте ценовата разлика накрая.. Еднакви джанти, "еднаква" тапицерия, сложете един по-дълъг Service Inclusive за да докарате 5 годишната гаранция, въпреки силно размитото понятие какво включва това ... Сметнете на пробега, който правите за 5 години какво би следвало да смените - масло, накладки, чистачки и имайте предвид, че това влиза в Service Inclusive услугата, затова добавете цените на частите към Hyundai цената и се забавлявайте.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Turturelo написа:acho.rs написа:...
...


Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Пичове, много пишете, малко казвате.
Ще се опитам да перифразирам мислите на Ачката.
Според мен, неговият проблем с фирмата БМВ, на която е доста голям фен, не е свързан с 3-цилиндрови двигатели и даунсайзинг, а по-скоро с липсата на емблематични автомобили, които хем се харесват на феновете и на мнозинството от хората, хем постигат пазарен успех. Нещо, което Ауди направи с R8. Или дори нещо подобно на автомобил като Range Rover Evoque.
Успявала ли е изобщо БМВ като компания да създаде малко по-различен автомобил, който да има пазарен успех? M1, Z1, 8-ма серия, Z8? Кога за последно на инженерите на БМВ им е разрешено на разгърнат въображението си и да създадат един уникален автомобил, без да мислят за множество ограничения? Дори да не се цели някакъв пазарен успех и автомобилът да е в ограничена серия. Нещо като Lexus LFA.
Ще се опитам да перифразирам мислите на Ачката.
Според мен, неговият проблем с фирмата БМВ, на която е доста голям фен, не е свързан с 3-цилиндрови двигатели и даунсайзинг, а по-скоро с липсата на емблематични автомобили, които хем се харесват на феновете и на мнозинството от хората, хем постигат пазарен успех. Нещо, което Ауди направи с R8. Или дори нещо подобно на автомобил като Range Rover Evoque.
Успявала ли е изобщо БМВ като компания да създаде малко по-различен автомобил, който да има пазарен успех? M1, Z1, 8-ма серия, Z8? Кога за последно на инженерите на БМВ им е разрешено на разгърнат въображението си и да създадат един уникален автомобил, без да мислят за множество ограничения? Дори да не се цели някакъв пазарен успех и автомобилът да е в ограничена серия. Нещо като Lexus LFA.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Най-култовите автомобили на BMW абсолютно никога не са били "нестандартни" и "уникални" . Безспорно двете наистина най-култови BMW-та са М3 и М5. Хардкор версии на обикновената 3ка/5ца, вълци в овча кожа които са перфектни автомобили за ежедневието и дяволски, дяволски добри когато човек иска да си прави кефа - било то на писта или просто да отпусне юздите по някой извънградски път. Комбинация от елегантност, агресия, комфорт, управление и невероятно техническо изпълнение. Липсват емблематични автомобили? M3 GTS имаше ли - имаше. Ще гледаме ли F12 след години със същото вдъхновение, както сега Е24 - да, защото също като нея е невероятно красива. Ще пуснем ли скоро i8 - да, ще имаме ли суперкар - да ( друго си е да имаме предварителна информация
) и изобщо единственото, което на мен ми липсва е едно Z///M, но пък ще има лимитирано Загато
Пичове, компанията е на върха на вълната и диктува модата. Нека има 3 цилиндров - та той е почти 200 коня, по дяволите! Колко по-голямо доказателство искате за това, че марката си държи на спортния дух от факта, че гайкомелката ще бъде бърза ( почти)колкото Е30 М3?


Пичове, компанията е на върха на вълната и диктува модата. Нека има 3 цилиндров - та той е почти 200 коня, по дяволите! Колко по-голямо доказателство искате за това, че марката си държи на спортния дух от факта, че гайкомелката ще бъде бърза ( почти)колкото Е30 М3?
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
BooKoo написа:Пичове, много пишете, малко казвате.
Ще се опитам да перифразирам мислите на Ачката.
Според мен, неговият проблем с фирмата БМВ, на която е доста голям фен, не е свързан с 3-цилиндрови двигатели и даунсайзинг, а по-скоро с липсата на емблематични автомобили, които хем се харесват на феновете и на мнозинството от хората, хем постигат пазарен успех. Нещо, което Ауди направи с R8. Или дори нещо подобно на автомобил като Range Rover Evoque.
Успявала ли е изобщо БМВ като компания да създаде малко по-различен автомобил, който да има пазарен успех? M1, Z1, 8-ма серия, Z8? Кога за последно на инженерите на БМВ им е разрешено на разгърнат въображението си и да създадат един уникален автомобил, без да мислят за множество ограничения? Дори да не се цели някакъв пазарен успех и автомобилът да е в ограничена серия. Нещо като Lexus LFA.
Замислял ли си се в крайна сметка, че BMW е малка (за световните мащаби и конкурентите си) компания произвеждаща леки автомобили!!! И в следствие да доброто си управление се е разширила с брандове като MINI и Rolls Royce, скоро и BMW i. Произвежда и мотоциклети и в следствие на успеха си придобива и Husqvarna. Има собственост и над още няколко неактивни бранда. НО Audi е собственост на VAG - VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Porsche, Bugatti. Мотоциклети Ducatti и отделно MAN, Scania и товарното подразделение на VW. BMW имат 100 000+ служители, VW имат 500 000+. Lexus LFA е невероятен автомобил с главозамайваща цена и крайно рядък поради току що споменатата причина И е собственост на Toyota за известно време най-големия автомобилен производител в света и производителя създал 200 милиона автомобила!!! Собственик на няколко бранда и то не с по 1500 автомобила годишно като Rolls Royce. Апропо знаете коя е фирмата печелеща най-много от всеки произведен автомобил и то не е BMW.. Отделно забелязъл ли си кога Land/Range Rover се появиха с новия и наистина чудесен модел Evoque? След като ги купиха Tata. Произвеждаха 5 модела от като свят светува, следваха традициите си, не правеха драматични промени, нямаха пари за развитие и я докараха до индийците..
Или обобщено - имай търпение. Ще видиш интересни автомобили в скоро време и от BMW.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Добре де мноо са зле БМВ ..трети са след тойота и мерц. Хубаво но какво от това ? Това не може да бъде критерий за феновете на марката. А това че новата моделна гама двигатели е ориентирана към НЕ европейски пазари и в нея прозира стремеж за по големи печалби - това е фирмена политика и да се изкарва че било някакъв супер технически напредък е просто неуместно.Както и по напред някой коментира че всичко било вече скъпо горивата скъпи и с техническия гений така се решавали нещата 3 цилиндрови недоносчета?!.Да ама не- това си има име господа ..казва се инфлация.
Тва колко модела произвеждаш въобще не е критерий.Спомнете си кога мотоциклетното звено на БМВ беше пред фалит-когато спря от производство един култов модел познат на всички ни .
Тва колко модела произвеждаш въобще не е критерий.Спомнете си кога мотоциклетното звено на БМВ беше пред фалит-когато спря от производство един култов модел познат на всички ни .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Jordana написа:Добре де мноо са зле БМВ ..трети са след тойота и мерц. Хубаво но какво от това ?
Как точно определи, че BMW са след Мерцедес ще ни кажеш ли?
Повече продажби ли имат Мерцедес на автомобили последните години в премиум сегмента???
По-скъпи ли са им акциите на борсата???
Само капитализацията им е малко по-голяма, ама все пак ония правят разни камиони и т.н.
Последна промяна zAcK на 09 Окт 2012, 20:31, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Ето че сам си отговори
Отчита се финансовата стабилност на марката .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
swh_bmw написа:Turturelo написа:acho.rs написа:...
...
хващам се на бас че сега Ачо ще ти направи забележка относно LED'a
Хехе . Нарочно зачекнах за ЛЕД-а , защото "ЛЕД телевизорите" са също рекламен трик като даунсайзинга , само че доста по-груб и по-ефективен . ЛЕД ТВ-ата дет им викат са толкова ЛЕД-тв , колкото Е46 е електрическа кола , заради електрическите си фарове

Туртулеро - знаем че си прав , вярно е че който не се развива го купуват или фалира , но нали заради това някои производители си имат хардкор фенове , защото държат на определени ценности , които ги отличават от масите . Аз не руптая че ще има и3 с 3 цилиндров мотор - това е количка следваща най-новите тенденции и е нормално БМВ , след като преди години изби рибата с МИНИ , сега да търси нова ниша (ако можеше и отново да бъде с друга емблема , но уви) .
Само, че да внедриш масови 3 цилиндрови двигатели в емблематичната за БМВ , 3та серия

И адаптирането към пазара , може да се тълкува по различни начини . БТВ например , започнаха като една приятна телевизия и с течение на времето се адаптираха към масовите клиенти - саирджииски новини,турски сериали в най-гледаното време , 35% от ефира - реклами , премахване на хубавите "американски сериали" поради липста на възвращаемост и тн и тн . Останаха им 1-2 хубави предавания , но това не значи че не се разбозиха мощно . Аз може спокойно да си подминавам Ферхундето в прайм-тайма (3 цилиндровия мотор в 3та серия) само че факта че го има това нещо, ме дразни ... Мисля, че се разбра аналогията .
Според мен, неговият проблем с фирмата БМВ, на която е доста голям фен, не е свързан с 3-цилиндрови двигатели и даунсайзинг, а по-скоро с липсата на емблематични автомобили, които хем се харесват на феновете и на мнозинството от хората, хем постигат пазарен успех
Горе-долу си прав . Нашата марка губи индивидуалността си и някои от основните ценности - неща заради които съм и фен .
Влади Кулев едва ли ме разбира , защо хем от една страна за него не съм клиент на Ф30 , хем той е фен на дизелите а там даунсайзинга не ги засяга , защото почти не се променя характера на мотора .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани