Загряване на двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Загряване на двигател
Здравейте искам да ви попитам каква е причината много бързо ми загрява двигателя.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Температурите навън, например. Или ако имаш малко течност в охладителната систеема. Ако не прегрява - долей вода и си ок. Всъщност, какво значи "бързо"?
Never mistake motion for action...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
... и какво значи цялото "бързо загрява"... Бързо стига до работна температура ли, бързо минава средата, като се набухаш в някое задръстване ли, бързо си хвълря водата ли... Ами не знам... Абе! Къде е батко бе? 

- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
най-вероятно е от пусковия съединител на перката. Аз също го имам този проблем и колата ми губи вода. в жегите започва да загрява повече от нормалното и вече сериозно взе да ме притеснява. проверих на няколко места и цената на този съединител е м/у 150 и 200 лв. немога да си обясня за кво има таква голяма разлика
сега ми предстои да го сменя. Виж дали не е и при теб същия проблем... 


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Микеле, абе сега се сетих, че темата с изтеклия антифриз пак е твоя.
Важно е да се сетиш дали двигателят ти прегря, когато това се случи. По-точно дали стрелката премина средата и дали се заби в червния сектор. Ако си сигурен, че навреме си спрял, може би си успял да избегнеш евентуално прецакване на мотора.
Напълно е възможно сега след като си налял отново антифриз да се е получила въздушна възглавница и за това температурата да ти върти номера... Имаше тема тука как се прави обезвъздушаване на системата...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F0%ED%EE
тук съм писал как съм обезвъздушил системата на 316и компакт зимата.
Важно е да се сетиш дали двигателят ти прегря, когато това се случи. По-точно дали стрелката премина средата и дали се заби в червния сектор. Ако си сигурен, че навреме си спрял, може би си успял да избегнеш евентуално прецакване на мотора.
Напълно е възможно сега след като си налял отново антифриз да се е получила въздушна възглавница и за това температурата да ти върти номера... Имаше тема тука как се прави обезвъздушаване на системата...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F0%ED%EE
тук съм писал как съм обезвъздушил системата на 316и компакт зимата.
Пригрелия двигател
Попитах няколко приателчета и ми казаха че имам въздух в системата и за това ми загрява бързо двигателя.Попитахте ме под какво имам предвит бързо загряване минавам 3-км и минава средната граница на температурата.Дано да е това което са ми казали приятелите но в пониделник ще я водя на сервиз
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Приятелю, аз за това ти пуснах линк-а към темата, в която съм описал как обезвъздуших системата на Е36. Не е хубаво да караш така колата, но това си го знаеш де. Не е сложно самото обезвъздушаване, но е пипкава работа и трябва търпение. Целият процес ще ти отнеме не повече от час смятам, след като моторът загрее. Ако искаш разгледай темата, която съм ти посочил и ако има нещо питай.
Успех!
Успех!
Виж и тази тема!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%FF%F2%E0
При мен беше виско съединителя!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%FF%F2%E0
При мен беше виско съединителя!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Микеле, какво стана с колата? Нещо установи ли се? Къде беше дертът? Сподели с нас, ако обичаш... НЕ Е ГОТ ТАКА!!!
Някой каже нещо па после не споделя как е решил проблема!!!
Ко праим така? Нищо!!! Не ми се вярва да си караш колата ей така, както си прегрява нали така?


Ко праим така? Нищо!!! Не ми се вярва да си караш колата ей така, както си прегрява нали така?

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет


Антифризчето е готино сигурно нема дерт, но не е добре да е концентрат, защото самият антифриз има калпаво топлоотдаване в сравнение с водата. Ето защо е добре да се прави разтвор на концентрат антифриз с дестилирана!!! вода в пропорция, която да осигури необходимата температура на замръзване. Общо взето 1:1 е доста оптимален вариант, защото обикновено концентратът е за -60 градуса и 1:1 е -30 градуса по целзий, което е идеално за нашите ширини, че и за по-голямата част на Европата

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани