blow off на bmw е 46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
blow off на bmw е 46 320д
здравейте колеги..
интересува ме манипулацията по монтажа на блуоф (растоварващ клапан) на бмв 320д....чувал съм че е полезно за самата търбина да го има..искам да знам има ли странчни ефекти.може ли да счупи нещо.искам да го сложа за звъка който наистина ме кефи много...колко горе долу струва и каква е манипулацията..благодаря предварително
интересува ме манипулацията по монтажа на блуоф (растоварващ клапан) на бмв 320д....чувал съм че е полезно за самата търбина да го има..искам да знам има ли странчни ефекти.може ли да счупи нещо.искам да го сложа за звъка който наистина ме кефи много...колко горе долу струва и каква е манипулацията..благодаря предварително
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: blow off на bmw е 46 320д
tuporashko написа:здравейте колеги..
интересува ме манипулацията по монтажа на блуоф (растоварващ клапан) на бмв 320д....чувал съм че е полезно за самата търбина да го има..искам да знам има ли странчни ефекти.може ли да счупи нещо.искам да го сложа за звъка който наистина ме кефи много...колко горе долу струва и каква е манипулацията..благодаря предварително
Струва 400лв.
В България мисля, че не останаха магазини с налични, следователно се чака около седмица.
Аз знам за два основни модела:
това е единия, а другия трябва да поровиш да го намериш, той е около 1000лв. (разлика няма, освен в изработката)
Монтажа е елементарен.
На турбината нито и помага нито и пречи, това е дизел и единствената цел за монтаж на това е да плашиш гаргите.
пп: На двулитровите, 4 цилиндрови киха много слабо. на 330д се чува сравнително добре

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
Re: blow off на bmw е 46 320д
не за друго но съм виждал 1.9 тди голф 4 с такова и киха много,гледам и цените са им по 100 лева нз дали има неква разлика има и от 50? или си трябва специално за дизел
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: blow off на bmw е 46 320д
tuporashko написа:не за друго но съм виждал 1.9 тди голф 4 с такова и киха много,гледам и цените са им по 100 лева нз дали има неква разлика има и от 50? или си трябва специално за дизел
Трябва си 'специално' да, дизелите са с променлива геометрия и тия неща са излишни, но както виждаш ти го дават с тръбички, жички и т.н.
Голф 1,9 дизел с разтоварващ клапан да киха много няма как да си виждал

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани