Уникален звук от трицилиндровите мотори

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 06 Окт 2012, 21:57

[]
Нещо почна да ми писва , някой псевдоинтелектуалец и силно еродиран тип със съмнителен произход , да ни обяснява колко тъпо и ограничено мислим :ranting:
Що ли си мисля , че целия автомобилен свят , ВКЛЮЧИТЕЛНО КУПУВАЧИ все още са силно чувствителн на тема брой цилиндри .
Защо ли се смазват от реклама на *28и 2.0Т като всички тръбят наляво надясно за сравнения с него и все ползват за бенчмарк стария атмосферен шестак.
Вие господин лянданчанин , бихте ли ни обяснили , след като броя на цилиндрите има значение само за форумни мизерници като нас , защо делът на луксозните 4 цилиндрови лимузини е около 0,5% .
И да паднем в по-ниския клас - защо така упорито, АУДИ отказват да комбинират 4 цилиндров турбо мотор със Куатро+Автомат в А6 :idea: Аз доколкото съм запознат имат достатъчно мощни 4 цилиндрови мотори (211кс 350НМ/270кс) от доста време .
Сега и нещо друго . Викаш разликата само във звука , а ? А как става балансирането на 3 цилиндров мотор ?
И ти сериозно ли мислиш че вибрациите в ниските обороти (50% от градското шофиране) са премахнати точно в 1ва серия ?
И макар и да издърпва от 1500 оборота - знаеш ли кво става на турбо 3цил. автоматик , като му пуснеш климатика и започнеш потегляне и спиране в трафика ... ДУПКА .
Аз написах по-горе , коя е реалната причина да подменят 1,6Т . Останалите приказки , че термодинамичните процеси протичат идеално при 500кк на цилиндър ... аз ги приемам за относителни .
Споменаха и за безпрецедентното рекламиране на даунсайзинга . И ако 1,4 ТСИ донякъде може да се нарече сполучлив мотор и да си заслужи 500те награди за двигател на годината , то да обяват недоразумението на Фиат , туин еър за двигател на 2011та си е чиста проба реклама .

:yes: Напълно съгласен с колегата acho.rs
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Roman 1 » 07 Окт 2012, 7:48

acho.rs написа:В Ф10 например *25д е 3000кк Р6 ...

Свери си часовника!
Последна промяна Roman 1 на 07 Окт 2012, 8:40, променена общо 1 път

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Turturelo » 07 Окт 2012, 8:15

acho.rs написа:Единствено което се надявам/е е 3 цилиднровите мотори да си останат за 1ца/Х1ца , защото тези модели все още ползват някой малки мотори специално направени за тях и инсталирани само в тях . 2.0 би-трубо дизел под името *23д и *25д . В Ф10 например *25д е 3000кк Р6 ...


:clap: Говориш за един и същ двигател .. E84 X1 23d = X1 LCI 25d = F20 1Series 125d = E87 1Series 123d = F10 525d = F11 525d xDrive е едно и също пич - 2.0 4 цил. малко+голямо турбо дизел и съвсем скоро теорията съвсем ще ти стане на пух и прах с F15.

Иначе аз се отказвам да коментирам .. няма смисъл. Времето ще покаже кой е прав ;) Времето обаче няма да промени начина ни на мислене.. Навън ще продължават да си ползват колата да си ходят на работа, културно и мирно, тук ще продължава да съществува първа асоциация "как че го натепам с 20ската на светофара.." и цялото макро-мислене около този подход. Няма какво да се сърдим, такива сме си .. :dunno: Никога ама никога няма да ги стигнем ... западно европейците, в което си има чар разбира се.

И последно, не съм сигурен, че примера ще бъде разбран правилно, но е доста показателен: Знаете ли колко струва фабричното добавяне на 3 к.с. повече мощност в един вече съществуващ двигател? Говорим за тестове, срещане на еко-норми, изисквания на производителя и официалното му специфициране за всички световни пазари, на който автомобила се предлага. Отговор: 10 милиона евро и обикновено 2 години тестове. Ако искате да намалите разработката му до година и половина стават 15 милиона евро. За 3 к.с.! Сега си представте пускането на изцяло нов двигател какво коства като усилия .. и то не финансови, за да се удовлетворят всички нужни параметри - маркетинг, продажби, разработка, тестове, имидж, бъдеща и настояща адекватност на пазара (и то не шепичка купувачи в България, които купуват по-малко продукти, от колкото само в Букурещ), технологични спънки и т.н. Дали се правят подобен род инвестиции без смисъл?! За съжаление не мога да ви разкажа историята около пускането на новото MINI GP - много е готина и показателна. Както и да е ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от @2bar » 07 Окт 2012, 12:56

интересна тема....особено извода, че никога няма да ги стигем западноевропейците, който и аз съм направил отдавна.

Иначе единичката с три цилиндров мотор - защо не? Какво толкова лошо виждате? Автомобилът си е замислен като типично градски - да мръднеш напред, назад, да свършиш нещо и т.н. Какво му е лошото - малък мотор, бързо достига работна температура, по - малко загуби при тръгване и т.н, по - малко течности - масла, охл. система и т.н. Комбиниран с 8 ст. кутия. И като цяло не бива да забравяме, че и Мерцедес имат А класа и е съвсем нормално и БМВ да имат нещо в този сегмент. Сега, че ще има малко повече вибрации или ще е малко по шумничка - ми това си е автомобил, който се намира най - долу в палетата на фирмата. Какво да се очаква? Лукс и комфорт като на 5 или 7 серия? Много ясно, че не става. Пък и бмв винаги си е малко по - шумничко.

Моторът бил изцеден и т.н. - е и? Ми голяма работа като се счупи - на производителите им е през оная работа, дали мотора ще изкара 200 000 или 300 000км. Важното е да изкара 100 000км и толкова.

И защо всички свързват премиум автомобил с единицата? Това не е никакъв премиум автомобил - това си просто една малка кола, която е направена с идеята да е евтина. Евтино и хубаво - това обикновено в автомобилостроенето не се получава. Всичко е компромис. И никой не бива да очаква, че като се качи в единицата ще намери същите работи, които ги има в седмицата.

Разхода на бензин - както и да се погледне не е маловажен фактор макар, че на фона на застраховки, данъци, ремонти и т.н. бледнее. В глобален мащаб - всеки прозиводител на автомобили има някаква обща квота от разход на бензин и единственият начин да влезне в рамиките й, е като има произвежда и такива двигатели за да може да изравняват с големите мотори, които също се продават. А и честно казано - тази единица е за хора с не много големи доходи (ако е като първа кола) и това си е чисто маркетингов трик, защото повечето пъти ти прави впечатление, колко струва един резервоар а не данъците и застраховките на колата.

Пък за феновете на повече цилиндри - има 5, 7 серия. Там не вярвам да се появи три цилиндров мотор.

Иначе баш по темата - уникален звук от три цилиндровите мотори - лично аз бих го оприличил повече като пречещ отколкото уникален. Не мога да си представя, че ще въртя градско с една такава кола и постоянно ще ми бучи нещо в ушите....лично мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от swh_bmw » 07 Окт 2012, 12:58

F3P написа:....

Ще се опитам да го напиша по бавно
Купуването на кола, каквато и да е тя, за мен върви заедно със соц. статус. Когато мога да си позволя без грижи да държа в гаража някой звяр с 8-10-12 цилиндъра ще си купя- в момента се грижа да осигуря гаража... А и то купуването на кола е най-лесното, просто вадиш едни пари и купуваш- сложната част идва после. Човек си купува това което му е по джоба,


С прости думи
Вариянт А - понеже нямаш 82 400,00 лв за М135i а имаш 42 900,00 лв за 114i , обичаш бмв, преценяваш че може да го поддържаш и го купуваш.
Вариянт Б - Имаш 82 400,00 лв за М135i но искаш кола с която да си ходиш на работа, да се поразходиш по моловете съботата и неделята и до там. Желаеш икономична градска кола която да не гори 10/100 а 5/100.кола за която няма да платиш 500лв за смяна на масло а 250 лв. Преценяваш и си купуваш 114i/115i/116i.

Сега си помисли че не съществува модел 114i(115i, 116i и всякакви малки малолитражки) понеже BMW не искат да си развалят традициите а имат само М135i, тогава ти какво ще направиш ?
-Ще се насочиш към друг производител!
-Това какво означава за BMW?
-Загуба на клиенти
-Какво ще случи след време?
-WV купи BMW, сега BMW произвежда 115i
-Какво ще се пише в BMW форум?
-Рано или късно всеки БМВ ентусиаст си купува е30 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

и Ачо стига с това балансиране. Сигурен съм че някой от инжинерите им ще е помислил върху този въпрос.

Поздрави
Последна промяна swh_bmw на 08 Окт 2012, 15:41, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от martoto » 07 Окт 2012, 18:02

acho.rs написа:Що ли си мисля , че целия автомобилен свят , ВКЛЮЧИТЕЛНО КУПУВАЧИ все още са силно чувствителн на тема брой цилиндри .
... щото не си купувач. Кефи ме и как произхода ми, според теб "съмнителен", има отношение към темата :mhihi: Ама не можеш да се сдържиш да наругаеш инакомислещите, нали :clap:

acho.rs написа:Единствено което се надявам/е е 3 цилиднровите мотори да си останат за 1ца/Х1ца...


За съжаление ще останеш разочарован щото в не особенно далечно бъдеще трите цилиндъра ще ги има в тройката. Не бих се изненадал ако и в 5-цата се появят, така както 525d има същия 4-цил двигател като 125d. Сигурен съм, че съвсем доскоро ти се е струвало абсурдно да видиш 4-цил дизели в 7-ма серия и S-класа. Та така и с 3-те цилиндъра, не е въпроса дали а кога. Такива са времената, за съжаление на всички автомобилни ентусиасти. И BMW инвестират в бъдещето, щото за тях клиентите са по-важни.

Пожелавам ти един ден (както и на всеки българин от средната класа, който досущ като теб работи за препитанието си) да имаш възможност да влезеш в автосалона като купувач и да си изградиш преценката за последните продукти на BMW при тест драйв а не с хипотези. Тогава пак ще си говорим за въображаемите вибраций и дупки с пуснат климатик. С цялото ми уважение към етусиазма ти, мисля че не си карал прототипа за да може така убедено да твърдиш колко зле е този двигател, който дори още не е достигнал пазара.

И накрая едно предложение. Като решиш да ми отговаряш запази личните обиди за себе си. Така или иначе няма да седнем да си пием бирата заедно, но викам поне да не страда дискусията във форума от това. Съгласен?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от @2bar » 07 Окт 2012, 19:46

вибрации има и то не малки. просто няма начин да няма, защото всичко идва от точно тези три цилиндъра. като видях видеото мога само едно да кажа - празен ход - ужасен, а вибрации и шумът при гасене на двигателя - просто няма нещо, което би ме накарало да си взема единица (макар, че аз съм малко по - тежък случай на тема комфорт, вибрации и т.н.)

истината обаче е друга - потенциалният купувач на единицата с три цилиндров двигател в никакъв случай не е дългогодишен шофьор на 5 или 7 серия и точно тук е и целият номер - потенциалният купувач е някой със сравнително малки доходи, който се колебае дали А класа, дали единица или нещо нещо подобно. И тези купувачи, които уж искат да се "гмурнат" в магията на бмв ще предпочетат единицата. Нометър е обаче, че те нямат никаква база за сравнение и с две думи може би ще бъдат през цялото време щастливи с тези три цилиндъра.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Окт 2012, 20:09

Горе-долу както в Матрицата. Ако някой не ги събуди, то ще са вечно щастливи с тези цилиндри. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 07 Окт 2012, 21:49

Turturelo написа:
acho.rs написа:Единствено което се надявам/е е 3 цилиднровите мотори да си останат за 1ца/Х1ца , защото тези модели все още ползват някой малки мотори специално направени за тях и инсталирани само в тях . 2.0 би-трубо дизел под името *23д и *25д . В Ф10 например *25д е 3000кк Р6 ...


:clap: Говориш за един и същ двигател .. E84 X1 23d = X1 LCI 25d = F20 1Series 125d = E87 1Series 123d = F10 525d = F11 525d xDrive е едно и също пич - 2.0 4 цил. малко+голямо турбо дизел и съвсем скоро теорията съвсем ще ти стане на пух и прах с F15.

Иначе аз се отказвам да коментирам .. няма смисъл. Времето ще покаже кой е прав ;) Времето обаче няма да промени начина ни на мислене.. Навън ще продължават да си ползват колата да си ходят на работа, културно и мирно, тук ще продължава да съществува първа асоциация "как че го натепам с 20ската на светофара.." и цялото макро-мислене около този подход. Няма какво да се сърдим, такива сме си .. :dunno: Никога ама никога няма да ги стигнем ... западно европейците, в което си има чар разбира се.

И последно, не съм сигурен, че примера ще бъде разбран правилно, но е доста показателен: Знаете ли колко струва фабричното добавяне на 3 к.с. повече мощност в един вече съществуващ двигател? Говорим за тестове, срещане на еко-норми, изисквания на производителя и официалното му специфициране за всички световни пазари, на който автомобила се предлага. Отговор: 10 милиона евро и обикновено 2 години тестове. Ако искате да намалите разработката му до година и половина стават 15 милиона евро. За 3 к.с.! Сега си представте пускането на изцяло нов двигател какво коства като усилия .. и то не финансови, за да се удовлетворят всички нужни параметри - маркетинг, продажби, разработка, тестове, имидж, бъдеща и настояща адекватност на пазара (и то не шепичка купувачи в България, които купуват по-малко продукти, от колкото само в Букурещ), технологични спънки и т.н. Дали се правят подобен род инвестиции без смисъл?! За съжаление не мога да ви разкажа историята около пускането на новото MINI GP - много е готина и показателна. Както и да е ..

съвсем скоро теорията съвсем ще ти стане на пух и прах с F15

Това не е теория а предположение

За останалото . Твоята гледна точка е официалната теория на БМВ за пазара . За сега тя се оказва печеливша . Пътя на БМВ (а и на много други) е покрива на всички пазарни ниши . Само че с това малко се размива стария имидж на БМВ , като производител с множество характерни , само за него черти. БМВ става просто един от всички , само че с малко по-директно управление .
Това е дълга тема не ми се започва .

Вместо това ще питам друго . 3 цилиндровите мотори и изобщо всички нови двигатели на БМВ с обем на цилиндрите от 0,5л са много сходни като архитектура - над 60% официално . Още по-интересното е че бензиновите двигатели стават до 40% сходни с дизеловите :shock: Търси се обаче реалния ефект - с колко ще ПОЕВТИНЕЯТ новите БМВ вследствие на това унифициране . Или оправданието ще е че парите са отишли за разработка и реклама . Защото доколкото чувам качеството на материалите в Ф30 , вместо нагоре върви надолу , пластмасата се застъпва по-широко , кожата ти запалва задника . И за подобна кола с 3 цилиндъра скоро ще искат 60-65 000 базова цена . . .
И накрая какво - правим 3 цил. мотори за да ни е по-евтино . Какво става като ни е по-евтино - избиваме парите за разработка на по-смешни двигатели .
- за какво ти е този кон ?
- да си ходя за сено!
- за какво ти е това сено ?
- да си храня коня ! ...

Всичко е добре , само че след 2 години когато се извадят данните за продажби в бройки и паричен поток на БМВ без Мини и тези на Мерцедес и най-вече Ауди ... да няма изненади . Колкото и пари за промотиране на 3 цилиндрови тройки да дават , ме съмнява да успеят да навият всички да си купуват . Че от аз подочувам че реалния среден разход на останалите 100 коньови 3краки в малки колички се върти около 7/100 ...
Сигурен съм, че съвсем доскоро ти се е струвало абсурдно да видиш 4-цил дизели в 7-ма серия и S-класа.

То не е само да има , за да се покрие еко нормата на гамата на производителя . Кажи колко % са 2.2Д еС класи , защото има(ше) и Голфове 3,2 ...
Последна промяна acho.rs на 07 Окт 2012, 21:58, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 07 Окт 2012, 21:56

И още нещо , предварително се извинявам за безкрайните писаници .
Защо много хора пишат , че не сме европейци от към вкусове за автомобили . Че те европейците са най-смешните в света , по това отношение . Никъде на друго място (без 3тия свят) няма толкова въшки по пътя . И това от преди еко манията . Голфчето,Астрата , Пижото и най-много някое дизелово комби ... И това за хора които , спокойно могат да си позволят много по-комфортни и динамични автомобили . Смеем се на американците че карат камиони (тракове,СУВ) - ми европейците (хайде да не казвам ние) какво правят - мега цициите , най-смешните коли на фона на доходите които имат .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Bexim » 08 Окт 2012, 10:34

Както каза Кларксън в един от старите епизоди на ТопГиър - БМВ не е БМВ, ако е с малък двигател..
Просто повечето тук сме си динозаври... Живеем в миналото. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от zAcK » 08 Окт 2012, 12:29

F3P написа:....


Доста глупости си написал в тая тема и май не смяташ да спираш.
И си много компетентен, и всичко разбираш. Например явно имаш представителни данни,
че 70% от хората тук навъртали по-малко км. за година, отколкото ти за месец.
Та да те попитам, откъде точно разбра колко навъртат колегите във форума :?:
Примерно аз навъртам по около 40000 км. на бензин на Е39-ката, която както
ти каза, карат предимно мангали.

Също така прочетох написано от теб и следното:
- караш някаква стара колица на газ;
- псуваш срещу даунсайзинга и икономиите.

Странно, но ми се струва, че си противоречиш. Пестиш парички карайки на газ -
чиста пробра икономия, а негодуваш срещу икономичните автомобили.

Още нещо се забелязва тук. Явно имаш някаква основателна причина,
да не споменеш какъв автомобил караш. И аз като Туртулеро искам
да те попитам нещо - ти карал ли си някога собствено BMW :?: :?: :?:
Защото на мен ми се струва, че не си. Ама нали си много компетентен.
Сигурно си натрупал впечатления гледайки и четейки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Turturelo » 08 Окт 2012, 12:31

acho.rs написа:
Turturelo написа:
acho.rs написа:Единствено което се надявам/е е 3 цилиднровите мотори да си останат за 1ца/Х1ца , защото тези модели все още ползват някой малки мотори специално направени за тях и инсталирани само в тях . 2.0 би-трубо дизел под името *23д и *25д . В Ф10 например *25д е 3000кк Р6 ...


:clap: Говориш за един и същ двигател .. E84 X1 23d = X1 LCI 25d = F20 1Series 125d = E87 1Series 123d = F10 525d = F11 525d xDrive е едно и също пич - 2.0 4 цил. малко+голямо турбо дизел и съвсем скоро теорията съвсем ще ти стане на пух и прах с F15.

Иначе аз се отказвам да коментирам .. няма смисъл. Времето ще покаже кой е прав ;) Времето обаче няма да промени начина ни на мислене.. Навън ще продължават да си ползват колата да си ходят на работа, културно и мирно, тук ще продължава да съществува първа асоциация "как че го натепам с 20ската на светофара.." и цялото макро-мислене около този подход. Няма какво да се сърдим, такива сме си .. :dunno: Никога ама никога няма да ги стигнем ... западно европейците, в което си има чар разбира се.

И последно, не съм сигурен, че примера ще бъде разбран правилно, но е доста показателен: Знаете ли колко струва фабричното добавяне на 3 к.с. повече мощност в един вече съществуващ двигател? Говорим за тестове, срещане на еко-норми, изисквания на производителя и официалното му специфициране за всички световни пазари, на който автомобила се предлага. Отговор: 10 милиона евро и обикновено 2 години тестове. Ако искате да намалите разработката му до година и половина стават 15 милиона евро. За 3 к.с.! Сега си представте пускането на изцяло нов двигател какво коства като усилия .. и то не финансови, за да се удовлетворят всички нужни параметри - маркетинг, продажби, разработка, тестове, имидж, бъдеща и настояща адекватност на пазара (и то не шепичка купувачи в България, които купуват по-малко продукти, от колкото само в Букурещ), технологични спънки и т.н. Дали се правят подобен род инвестиции без смисъл?! За съжаление не мога да ви разкажа историята около пускането на новото MINI GP - много е готина и показателна. Както и да е ..

съвсем скоро теорията съвсем ще ти стане на пух и прах с F15

Това не е теория а предположение

За останалото . Твоята гледна точка е официалната теория на БМВ за пазара . За сега тя се оказва печеливша . Пътя на БМВ (а и на много други) е покрива на всички пазарни ниши . Само че с това малко се размива стария имидж на БМВ , като производител с множество характерни , само за него черти. БМВ става просто един от всички , само че с малко по-директно управление .
Това е дълга тема не ми се започва .

Вместо това ще питам друго . 3 цилиндровите мотори и изобщо всички нови двигатели на БМВ с обем на цилиндрите от 0,5л са много сходни като архитектура - над 60% официално . Още по-интересното е че бензиновите двигатели стават до 40% сходни с дизеловите :shock: Търси се обаче реалния ефект - с колко ще ПОЕВТИНЕЯТ новите БМВ вследствие на това унифициране . Или оправданието ще е че парите са отишли за разработка и реклама . Защото доколкото чувам качеството на материалите в Ф30 , вместо нагоре върви надолу , пластмасата се застъпва по-широко , кожата ти запалва задника . И за подобна кола с 3 цилиндъра скоро ще искат 60-65 000 базова цена . . .
И накрая какво - правим 3 цил. мотори за да ни е по-евтино . Какво става като ни е по-евтино - избиваме парите за разработка на по-смешни двигатели .
- за какво ти е този кон ?
- да си ходя за сено!
- за какво ти е това сено ?
- да си храня коня ! ...

Всичко е добре , само че след 2 години когато се извадят данните за продажби в бройки и паричен поток на БМВ без Мини и тези на Мерцедес и най-вече Ауди ... да няма изненади . Колкото и пари за промотиране на 3 цилиндрови тройки да дават , ме съмнява да успеят да навият всички да си купуват . Че от аз подочувам че реалния среден разход на останалите 100 коньови 3краки в малки колички се върти около 7/100 ...
Сигурен съм, че съвсем доскоро ти се е струвало абсурдно да видиш 4-цил дизели в 7-ма серия и S-класа.

То не е само да има , за да се покрие еко нормата на гамата на производителя . Кажи колко % са 2.2Д еС класи , защото има(ше) и Голфове 3,2 ...


Добре де пак да попитам защо булшинството от силно роптаещите към промените не карате 7.3 V8 бензин? Пак казвам BMW предлагат 6 цилиндрови турбо мотори по 340 коня и 3 цилиндрови по 170 коня?! Има и атмосферни все още на пазара?! Защо не си купувате най-големите бензинопили и не ги карате по 60 000 км годишно? Има избор - ето 4.0 V8 M3, V10 5.0 M5 ... има ги тези коли?! Защо не карате тях? Има ги - имаш избор! Има за всеки по нещо..
Само думата "чувам" за F30 говори доста показателно колко далеч е погледа ти от настоящето. Кожата ти запалвала задника.. Това влиза в топ 10 на простотиите, които някога съм чувал за автомобил като цяло .. Нима от Е23 не слизаш с мокра риза лятото? Вече почна съвсем да си смучеш от пръстите. Седни, покарай, разгледай, поживей с даден автомобил преди да се излагаш в стил - 525d бил шест цилиндъра. Няма нищо лошо да харесва човек определена концепция и да не харесва друга. Сам написах, че също се кефя на плътен бас от голям говорител, но това по отношение на днешните и бъдещи автомобилни производители вече си отива. Светът се променя. И преди да плюеш традиции, които не съм сигурен колко добре познаваш си задай въпроса защо искаш да си сложиш флет тв във вас? Не са толкова издръжливи като CRT телевизорите от преди 20 години. Днес, ако си купиш LED едва ли ще го гледаш в следващите 25 години, докато все още имаме телевизори от преди 20 години работещи чудесно. Защо ползваш микровълнова фурна, вместо да си палиш огън насред балкона да си направиш супичка? Или защо не ходиш с Nokia 150, която е много по-дълготрайна и надеждна от сегашните мобилни телефони. Моят първи мобилен телефон купих за $1500, сега има по 20лв. нови телефони и дори имат повече функции. Нарича се еволюция! Времената се променят. Поскъпват също така. Защо не зареждаш гориво на 0.80 лв. вече? Защо хляба не струва 0.10 лв? Защо кафето е 2 лв, а не 0.10 лв както преди 15 години? Преди години с $100 месечно или 350 лв. можеше да се живее като цар. Защо не пробваш да живееш с 350 лв. като цар днешно време??? И говорейки за коне, махни му капаците на твоя кон от историята... Свикни, че света върви напред и се променя! Или се местиш с него или оставаш в миналото. Помни винаги, че автомобила, който имаш винаги е стар .. вадиш го от шоурума тъкмо излязъл и винаги знаеш, че фирмата производител вече работи над фейслифта му. Това е бизнес. Спре ли да се развива - умира!!! Спре ли да е новатор и сред първите на всякаква тематика - спира да е интересен. Губи .... и умира!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 08 Окт 2012, 17:54

Добре де пак да попитам защо булшинството от силно роптаещите към промените не карате 7.3 V8 бензин? Пак казвам BMW предлагат 6 цилиндрови турбо мотори по 340 коня и 3 цилиндрови по 170 коня?! Има и атмосферни все още на пазара?! Защо не си купувате най-големите бензинопили и не ги карате по 60 000 км годишно? Има избор - ето 4.0 V8 M3, V10 5.0 M5 ... има ги тези коли?! Защо не карате тях? Има ги - имаш избор! Има за всеки по нещо..

Аз карам ... пише си какво . Имал съм избор да речем от по-слабите и уж по-икономични - А4 Б5 - 1,6 ; 1,8 ; 1,8Т ; 1,9ТДИ ; 1,9ТДИ ПД; 2,5 ТДИ и съответно Е46 - 316и,318и,320и,320д (330д май не влиза в по-слабите) . Де факто мотора който съм избрал за времето си е бил 2рия най-силен мотор от Е46 след 328и . Явно, че не карам Поло 1,1 . Ако бях останал в Дъблин и си взимах 2500евро заплата , със сигурност щях да карам 3-4 литров бензинов седан . Та ако пишех от Ирландия , мнението ми по-голяма тежест и достоверност щеше да има ?

преди да се излагаш в стил - 525d бил шест цилиндъра

525д Ф10 беше 6 цилиндъра допреди месеци . Дори не знам 4цил. дизел дали още е стигнал до потребителите , а ти говориш все едно е така от 15 години и дори баба трябва да знае :kuku:

Само думата "чувам" за F30 говори доста показателно колко далеч е погледа ти от настоящето. Кожата ти запалвала задника.. Това влиза в топ 10 на простотиите, които някога съм чувал за автомобил като цяло ..

Не знам в кой топ влиза , но това са думи на собственик на Е46 М3 , собственик+собственичка на Е90 които скоро ще го сменяват и скорошен собственик на друго Е46 М3 . Всички от клуба ги познават и съм склонен да вярвам на думите им . А оголените кабели под капака на 1чка и 3ка , може всеки да ги види ... сигурно е така за по-добро охлаждане .

Сравненията на ЛЕД с ЦРТ са неуместни , защото ЛЕД тв 99,99% от хората в БГ не сме виждали още .

Не знам защо си решил че твоята позиция (тоест тази на БМВ АГ) и новите им ценности са правилни и ясни . Всичките тия бръщолевици за екологичен ефект от 3 цилиндъра са някакъв параван . Цялата идея е максимализиране на печалбата , като това щеше да е нормално , ако не ставаше за сметка на потребителя .
3цил. мотори са вкарани защото са част от унифицирането на цялата гама на мотори БМВ . След като дори дизел с бензин ще има сходство до 40% , защо няма да падне цената на заместителите :?: :?: :?: Къде отива икономията - скрива се зад паравана на НЕФЗ и обещанията за огромни спестявания , зелени поляни и свободни китове ? Все едно Ауди да убеждават някой , че базата на Голфа е най-доброто за А3ката им и торсионната греда отзад (Голф 7/А3) намалява разхода , защото спестява 11кг :kuku: :kuku: :kuku: (да намаялва разхода , ама разхода за производство и разходите за разбиване на бъбречни камъни)

Разбрахме позицията ти , само че аз никога няма да си изгася телевизора от контката за да спестя 0,3 Ват/часа , няма да дам 2000лв за пералня , която спестява 0,9 стотинки ток на пране , защото не мисля че тези неща компенсират цената която се иска за тях , нито мисля че 3ка с 3 цилиндров двигател с базова цена 30 - 33к евро ще се понрави на потребителите .

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от b00st » 08 Окт 2012, 19:47

Туртулеро е прав за тенденциите в автомобилостроенето. Нямаш избор или следваш или...
1 поглед тука от 2009та насам са само сешуари спечелили наградата двигател на годината. Пак даже трябва да сме много доволни, че bmw е с 1.5 :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Internatio ... f_the_Year
Последна промяна b00st на 08 Окт 2012, 19:50, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook