Уникален звук от трицилиндровите мотори

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от F3P » 05 Окт 2012, 22:49

Turturelo написа:пич, нищо лично ама в крайна сметка караш кола на газ и роптаеш срещу автомобили, които така или иначе не караш?! Искаш V8 7.3, но само на книга?! Вземи, покарай, зареждай го, обслужвай го ...


Нищо лично ама пишеш без да мислиш. Аз какво карам всеки ден не е важно- може да карам на газ ама пробега ми на месец е повече отколкото минават 70% от този форум за година :winky: Купуването на кола, каквато и да е тя, за мен върви заедно със соц. статус. Когато мога да си позволя без грижи да държа в гаража някой звяр с 8-10-12 цилиндъра ще си купя- в момента се грижа да осигуря гаража... А и то купуването на кола е най-лесното, просто вадиш едни пари и купуваш- сложната част идва после. Човек си купува това което му е по джоба, но липсата на възможности не му пречи да има опит, мнение и собствени виждания за разните модели.

ПС: Не схващам какво толкова те гризе, че аз карам нещо си (явно не БМВ) на газ :?: Ако ти кажа, че минавам по 40 000км. на година с Е38 750и на бензин по-различно ли ще е :?: Ще имам ли право да давам мнения за новите мотори на БМВ и за двигатели с големи кубуци :?:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от b00st » 05 Окт 2012, 23:01

С 2 думи: новия мотор не е предвиден за пазара в БГ. Тука данъците са по-високи когато имаш по-нова кола. Никой не го *бе за CO и на последно място почти всеки предпочита да кара голям мотор и да му е евтино (гас) :mhihi:
Затова много хора няма да разберат къв му е замисъла.

Колкото за звука, тва е последното нещо къде може да изпъкне тоя агрегат. БМВ не можаха да го докарат в f10 M5, а вие го търсите в 3 цилиндровото маторче, няма как приятели :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 05 Окт 2012, 23:33

b00st написа:С 2 думи: новия мотор не е предвиден за пазара в БГ. Тука данъците са по-високи когато имаш по-нова кола. Никой не го *бе за CO и на последно място почти всеки предпочита да кара голям мотор и да му е евтино (гас) :mhihi:
Затова много хора няма да разберат къв му е замисъла.

Колкото за звука, тва е последното нещо къде може да изпъкне тоя агрегат. БМВ не можаха да го докарат в f10 M5, а вие го търсите в 3 цилиндровото маторче, няма как приятели :D

Абе М5 и 650и не знам дали си ги чувал наживо , ама гърдят бая яко ... Вярно не са като еС85 ама такива са времената . Щом и Кадилак минаха на 2.0Т вместо 4.0 V6 ...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от b00st » 06 Окт 2012, 0:10

Чувал съм я няколко пъти. Бе щом слагат саунд асист да ти бръмчи през колонките не ми го хвали. За да звучи наистина добре - Акрапович. Аз по си харесвам e39 М или е60 М с айсенман. Истината е, че звука никога не е бил най-впечатляващата част на тия коли, виж AMG камионите са друга работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 06 Окт 2012, 7:19

b00st написа:Чувал съм я няколко пъти. Бе щом слагат саунд асист да ти бръмчи през колонките не ми го хвали. За да звучи наистина добре - Акрапович. Аз по си харесвам e39 М или е60 М с айсенман. Истината е, че звука никога не е бил най-впечатляващата част на тия коли, виж AMG камионите са друга работа.

АМГ камионите са си камиони - и мисля , че точно на Е60 М5 звука е най-впечатляващата част .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 06 Окт 2012, 7:44

Относно теорията развита в началото на темата за това как западняка иска да кара малка и икономична сапунерка искам да добавя че няма нищо вярно в тая химера.Ще стигнем дотам да караме и 1 /едно/ цилиндрови двигатели щото това ни предлагат и ни обясняват че е супер хубаво и изгодно.Всичките тия подробности около такси данъци и емисии вредни газове в европа се регулират с евродирективи - тоест напълно изкуствено.Така че като ти заложат като производител на автомобили среден разход 4.5 литра ще пуснеш 1 модел от гамата в премиум класа с висок разход и всичкото друго ще е малолитражки и електрокарчета.На другия полюс са горивата ...я помислете как се формира цената ? Евродирективи и еко такси :idea: Защо в САЩ горивото е 3 /три /пъти по евтино ? Е вече се сетихте сами - няма евродирективи за цената.Така че да ни пробутват тия как западняка искал да си кара малка сапунерка и бил много доволен ...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от D.Stanev » 06 Окт 2012, 8:57

Изгодата е не винаги потребителски параметър - тя е най-вече за производителя. В условия на криза е нормално да се търсят евтини варианти за производство. За това много от производителите си изнесоха заводите по Азия и латинска Америка. Пък "убеждаването" е другата страна на въпроса... Наистина няма какво да се заблуждаваме - без да сме расисти на черното не можем да кажем бяло :mrgreen:
Пък има и пропаганда - не случайно онова малко фиатско двигателче "туин еър" стана двигател на годината, нищо че е като за трабант...
BMW Crash master

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 6.07.2011
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: MB W210 270CDI
Мечтае да кара: USS Enterprise
Детайли за колата: Ако искаш да ти кажа къде държа и ключовете ?

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от glav4o » 06 Окт 2012, 9:18

Звучи ми като шестак :paranoid:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от swh_bmw » 06 Окт 2012, 18:41

F3P написа:
Turturelo написа:пич, нищо лично ама в крайна сметка караш кола на газ и роптаеш срещу автомобили, които така или иначе не караш?! Искаш V8 7.3, но само на книга?! Вземи, покарай, зареждай го, обслужвай го ...


Нищо лично ама пишеш без да мислиш. Аз какво карам всеки ден не е важно- може да карам на газ ама пробега ми на месец е повече отколкото минават 70% от този форум за година :winky: Купуването на кола, каквато и да е тя, за мен върви заедно със соц. статус. Когато мога да си позволя без грижи да държа в гаража някой звяр с 8-10-12 цилиндъра ще си купя- в момента се грижа да осигуря гаража... А и то купуването на кола е най-лесното, просто вадиш едни пари и купуваш- сложната част идва после. Човек си купува това което му е по джоба, но липсата на възможности не му пречи да има опит, мнение и собствени виждания за разните модели.

ПС: Не схващам какво толкова те гризе, че аз карам нещо си (явно не БМВ) на газ :?: Ако ти кажа, че минавам по 40 000км. на година с Е38 750и на бензин по-различно ли ще е :?: Ще имам ли право да давам мнения за новите мотори на БМВ и за двигатели с големи кубуци :?:

Въобще четеш ли какво са ти написали ?
Човека ти обяснява че този три цилиндров е за хора с по нисък соц. статус и нямат пари за еМки или не искат да ги дават.
Приеми го, този двигател е създаден за теб!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 06 Окт 2012, 19:13

glav4o написа:Звучи ми като шестак :paranoid:

Иди на ушен лекар :lol:
А за 3 цилиндровите мотори ... ами като се позамислим май ще дойдат и в 3ката . Контракта между ПСА и БМВ е разтрогнат , всички нови двигатели на БМВ ползват класическа кубатура на цилиндъра от 500кк . Буталата , блока и основни елементи са еднакви взаимозаменяеми . Хайде сега да помислим - как се вписва тук аналогичния 4 цилиндров 1,6Т в това унифициране :( . . . НИКАК !
След като тестват до 204/225кс мощности на 1,5Т това подсказва , че скоро всичко под *28и може да стане 3 цилиндрова фуражомелка . И ако след една година БМВ поискат базови 64 000 лв за 3 цилиндров дизелов седан ... да не се чудят на отлив на клиенти от Ф30 .

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от b00st » 06 Окт 2012, 20:29

Поговорката "който плаща поръчва музиката" (6така) ще е в пълна сила 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от martoto » 06 Окт 2012, 20:34

Отлив на български клиенти, за които балканския им манталитет не би позволил да се изложат с 3-цил кола, може би да. Продажбите ще паднат с цели 100%: от 100 на 50 годишно. BMW ще фалират горките. :mhihi:

Обаче в Eвропа базовата цена не е толкова съществена, щото са малцина тези които отиват с торбата пари в автосалона. Още повече че напоследък голяма част от купувачите на нови коли всъщност ... не ги купуват. Взимат се на някоя от възможните лизинг схеми. Дори и цената по каталог да е висока, остатъчната стойност също е висока, така че сумата която трябва да се плати за първите 3 или 4 години не разсте право пропорционално на цената. В крайна сметка основната тежест имат оперативните разходи: обслужване, гориво, данъци и застраховки. И там 3-цил мотори ще се представят убедително, особенно срещу все по-строгите европейски директиви. Всъщност единственото което леко им липсва е звука. Но първо звук ще им симулират на потенциалните клиенти през музикалната уредба и второ като сложиш на кантара разходите и един хипотетичен звук, който ще е по-зле само извън колата кое мислите ще спечели?

И накрая най-важното, за ентусиастите които винаги са склонни да плащат повече и знаят че безплатен обяд няма, ще има друга не дву или трицилиндрова моторизация. Тия пък които не могат да си го позволят: Е30 ще живеят вечно така или иначе 8)
Изображение


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от F3P » 06 Окт 2012, 20:39

Извинявам се за езика който ще последва по-долу, ама...

swh_bmw написа:Въобще четеш ли какво са ти написали ?
Човека ти обяснява че този три цилиндров е за хора с по нисък соц. статус и нямат пари за еМки или не искат да ги дават.
Приеми го, този двигател е създаден за теб!

А ти въобще мислиш ли като пишеш или ти е твърде сложен този процес :?:
Мотора бил за хора с нисък соц. статус- ти луд ли си или страдаш от тежки затруднения с мисленото :?: Откога БМВ са марка за хора с нисък статус :?: И не гледай, че в БГ всеки 3-ти миризлив мангал кара Е39 ;) За хората с нисък соц. статус (осъзнаващи и приемащи това си положение) има изобилие от евтини марки- начело с френските и италианските чикии + още един куп други марки които правят като цяло не лоши автомобили. Е, не са на нивото на БМВ, но и цените им са много по-ниски- тъкмо за хора с по-ниски доходи.
Гола като пушка 1-ва серия струва доста над 20 000€, също толкова постна 3-та серия прескача с доста 25 000€- дори и без мотор да ти ги дават тези модели няма да паднат под 20, и съответно 25к€. С някоя екстричка отгоре- добави 5к€ към цените.
За да тръшнеш 20 000++€ за въшка като 1-ва серия (дори и не ми се мисли, че може да го пльоснат тоя мотор и в 3-та серия) има няколко варианта:
1: Кефи те, трябва ти малка кола, имаш кинтите- купуваш си я.
2: Жената я харесва, имаш кинтите- купуваш я да е доволна жената.
3: Комплексирано копеле си, нямаш нито нуждата, нито парите да си позволиш повече от нов Опел Корса (примерно), но въпреки това намираш начин да купиш 1-ва серия с най-мижавият мотор и гола като пушка. Ама караш БМВ и вече имаш 2-3 комплекса по-малко... И понеже винаги има кухи лейки от женски пол все ще ти върже някоя- няма нужда вече да си майстор чикиджия и комплексите ти намаляват с още 1-2.
Ето кои ще са основните клиенти на 3-цилиндров мотор в малко купе... Аз залагам обаче, че клиентите тип №3 ще са най-много. За съжаление.

Този мотор може да е за мен (ония с ниския статус), но когато е в купето примерно на Пежо, Фиат, Рено, Форд- моторът за хора с нисък статус има място само в марки предназначени за същите тези хора с нисък соц. статус. В премиум марките подобно извращение има място само в два случая- кола с размерите на Фиат 500 (то няма място за по-голям мотор просто) и в хибриден модел.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 06 Окт 2012, 21:26

martoto написа:Отлив на български клиенти, за които балканския им манталитет не би позволил да се изложат с 3-цил кола, може би да. Продажбите ще паднат с цели 100%: от 100 на 50 годишно. BMW ще фалират горките. :mhihi:

Обаче в Eвропа базовата цена не е толкова съществена, щото са малцина тези които отиват с торбата пари в автосалона. Още повече че напоследък голяма част от купувачите на нови коли всъщност ... не ги купуват. Взимат се на някоя от възможните лизинг схеми. Дори и цената по каталог да е висока, остатъчната стойност също е висока, така че сумата която трябва да се плати за първите 3 или 4 години не разсте право пропорционално на цената. В крайна сметка основната тежест имат оперативните разходи: обслужване, гориво, данъци и застраховки. И там 3-цил мотори ще се представят убедително, особенно срещу все по-строгите европейски директиви. Всъщност единственото което леко им липсва е звука. Но първо звук ще им симулират на потенциалните клиенти през музикалната уредба и второ като сложиш на кантара разходите и един хипотетичен звук, който ще е по-зле само извън колата кое мислите ще спечели?

И накрая най-важното, за ентусиастите които винаги са склонни да плащат повече и знаят че безплатен обяд няма, ще има друга не дву или трицилиндрова моторизация. Тия пък които не могат да си го позволят: Е30 ще живеят вечно така или иначе 8)

Нещо почна да ми писва , някой псевдоинтелектуалец и силно еродиран тип със съмнителен произход , да ни обяснява колко тъпо и ограничено мислим :ranting:
Що ли си мисля , че целия автомобилен свят , ВКЛЮЧИТЕЛНО КУПУВАЧИ все още са силно чувствителн на тема брой цилиндри .
Защо ли се смазват от реклама на *28и 2.0Т като всички тръбят наляво надясно за сравнения с него и все ползват за бенчмарк стария атмосферен шестак.
Вие господин лянданчанин , бихте ли ни обяснили , след като броя на цилиндрите има значение само за форумни мизерници като нас , защо делът на луксозните 4 цилиндрови лимузини е около 0,5% .
И да паднем в по-ниския клас - защо така упорито, АУДИ отказват да комбинират 4 цилиндров турбо мотор със Куатро+Автомат в А6 :idea: Аз доколкото съм запознат имат достатъчно мощни 4 цилиндрови мотори (211кс 350НМ/270кс) от доста време .
Сега и нещо друго . Викаш разликата само във звука , а ? А как става балансирането на 3 цилиндров мотор ?
И ти сериозно ли мислиш че вибрациите в ниските обороти (50% от градското шофиране) са премахнати точно в 1ва серия ?
И макар и да издърпва от 1500 оборота - знаеш ли кво става на турбо 3цил. автоматик , като му пуснеш климатика и започнеш потегляне и спиране в трафика ... ДУПКА .
Аз написах по-горе , коя е реалната причина да подменят 1,6Т . Останалите приказки , че термодинамичните процеси протичат идеално при 500кк на цилиндър ... аз ги приемам за относителни .
Споменаха и за безпрецедентното рекламиране на даунсайзинга . И ако 1,4 ТСИ донякъде може да се нарече сполучлив мотор и да си заслужи 500те награди за двигател на годината , то да обяват недоразумението на Фиат , туин еър за двигател на 2011та си е чиста проба реклама .

Единствено което се надявам/е е 3 цилиднровите мотори да си останат за 1ца/Х1ца , защото тези модели все още ползват някой малки мотори специално направени за тях и инсталирани само в тях . 2.0 би-трубо дизел под името *23д и *25д . В Ф10 например *25д е 3000кк Р6 ...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Окт 2012, 21:40

F3P написа:...може да карам на газ ама пробега ми на месец е повече отколкото минават 70% от този форум за година :winky:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сега остава да кажеш, че няма и такива, които да минават по 2-3 пъти повече километри на година от теб и те признавам. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook