Проблем Хидравлика (Снимки)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Проблем Хидравлика (Снимки)
Кратка предистория
колата е скорошна от около 2 месеца 3 може би
328ci 2000г. Проблемът който се оказа под капака бе въпросната хидравлика. Симптомите бяха ,че волана от време на време ставаше по-тежък.. Сега волана си е винаги тежък... Имаше проблем с един от маркучите по-точно ето този:

А именно ,че сълзеше от шапките.. и ми цапаше цялата кора отдолу.. Та един майстор го свали занесох го на един приятел и той го стегна със специална машина за такива маркучи и проблема се реши сега не тече от този маркуч.. От сервиза ми казаха ,че нямало смисъл да доливам масло,малко било изтекло.. та го карах така около 2 седмици по едно време когато въртя колата на едно място от крайно ляво в крайно дясно положение в края усещах как оборотите на двигателя се покачват леко(по таблото съдя) и се чуваше едно леко припукване и свистене .. все едно няма масло.. Та отворих казанчето маслото беше доста под минимума. Купих масло и ново казанче(65лв) ето го маслото:

Така вдигнах колата източих максимално колкото успях масло смених казанчето налях новото масло наливах докато спре да побира системата , запалих и за момент волана отново стана "лигав" по карах една седмица и пак ПРОБЛЕМ... Днес я вкарах на канала в гаража и направих малко снимки сега тече от другаде... Ето и снимките:

Този маркуч в дясно на помпата е леко маслен на пипане личи си че сълзи съвсем леко.. така продължавам на татък..

Това е маркуча малкият който влиза в казанчето.. още от старото беше целия в мазен паспал,та него мисля че е изцапан от старото казанче... просто няма как да го изчистя(дебели ръце)
Ето това ме притеснява най-много..

в по близък план.

и защо влиза тук където наливам антифриз????

Ето и кората на какво мяза дори ....

Та искам да ви попитам как да подходя този маркуч това ми мяза на някакъв вид букса ли незнам и аз сега няма много лев да я пратя да я оправят та просто наливам от време на време като видя че спадне леко нивото.. и гледам да я карам само в краен случей..
Според вас възможно ли е това да е проблема с тежкият волан понеже системата не си достига налягането за да работи нормално .. поради този сериозен теч.. Помпата като я гледам няма луфт работи си гладко... Дайте некой съвет ако на някой му се е налагало да сменя този маркуч.. скъп ли е ,че притеснено ми е.. по принцип е гледана кола и само гледам и най-малкия кусур да бъде отстранен ... та тва сега сериозно ме притеснява




А именно ,че сълзеше от шапките.. и ми цапаше цялата кора отдолу.. Та един майстор го свали занесох го на един приятел и той го стегна със специална машина за такива маркучи и проблема се реши сега не тече от този маркуч.. От сервиза ми казаха ,че нямало смисъл да доливам масло,малко било изтекло.. та го карах така около 2 седмици по едно време когато въртя колата на едно място от крайно ляво в крайно дясно положение в края усещах как оборотите на двигателя се покачват леко(по таблото съдя) и се чуваше едно леко припукване и свистене .. все едно няма масло.. Та отворих казанчето маслото беше доста под минимума. Купих масло и ново казанче(65лв) ето го маслото:

Така вдигнах колата източих максимално колкото успях масло смених казанчето налях новото масло наливах докато спре да побира системата , запалих и за момент волана отново стана "лигав" по карах една седмица и пак ПРОБЛЕМ... Днес я вкарах на канала в гаража и направих малко снимки сега тече от другаде... Ето и снимките:

Този маркуч в дясно на помпата е леко маслен на пипане личи си че сълзи съвсем леко.. така продължавам на татък..

Това е маркуча малкият който влиза в казанчето.. още от старото беше целия в мазен паспал,та него мисля че е изцапан от старото казанче... просто няма как да го изчистя(дебели ръце)
Ето това ме притеснява най-много..

в по близък план.

и защо влиза тук където наливам антифриз????


Ето и кората на какво мяза дори ....

Та искам да ви попитам как да подходя този маркуч това ми мяза на някакъв вид букса ли незнам и аз сега няма много лев да я пратя да я оправят та просто наливам от време на време като видя че спадне леко нивото.. и гледам да я карам само в краен случей..
Според вас възможно ли е това да е проблема с тежкият волан понеже системата не си достига налягането за да работи нормално .. поради този сериозен теч.. Помпата като я гледам няма луфт работи си гладко... Дайте некой съвет ако на някой му се е налагало да сменя този маркуч.. скъп ли е ,че притеснено ми е.. по принцип е гледана кола и само гледам и най-малкия кусур да бъде отстранен ... та тва сега сериозно ме притеснява


- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Имаш теч от горните маркучита на хидравликата тези които влизат в охлаждането на хидравличното масло и от там ти капи върху долния маркуч през който тече антифриз. И аз така бях лошото че хидравличното масло разяжда другия маркуч защото той не е маслоустойчив при мен почти се беше разял целия всеки момент щял да се скъса и да текне и антифриза аз си ги смених с нови хидравлични маркучита и двете .А отностно хидравликата не вярван този теч да ти създава проблеми като се има предвид че доливаш масло и нивото е нормално ама ти препоръчвам да си подмениш , сега на много места изработват хидрв.маркучите иначе оригинални са скъпички .. тва е от мен поздрави .
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
На мен ми се струва, че имаш теч на антифриз от долния маркуч на радиатора. В маркуча има едни О пръстени. Намалява ли ти нивото на антифриза? Какъв цвят е антифриза - червен?

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
UBAH5 написа:На мен ми се струва, че имаш теч на антифриз от долния маркуч на радиатора. В маркуча има едни О пръстени. Намалява ли ти нивото на антифриза? Какъв цвят е антифриза - червен?
Син е антифриза колега. забърсах го напръсках го с контактен спрей изчистих го светна.. но като се загледах както каза колегата Milen83 точно над него се виждат 2 маркуча който влизат в радиатора едно до друго са и едното си личи как от шапката капе... мисля другият месец да сменям антифриз до сега не съм го правил и да сваля тогава тези 2 маркуча и да видя от къде текат. или ще се правят нови или ще ги стисна пак като този U образният при него ефекта бе много добър..Остава дилемата защо волана е тежък и аз си мисля ,че поради сериозен теч хидравликата не може да си достигне необходимите мисля 28 бара за да е пълноценна ... хм.. сега ще я покарам малко без кората.. и ще я гледам често докато дойде заплатено време..
само исках да кажа ,че за около 2 часа капките на този антифризен маркуч бяха вече 3 а не 1

Последна промяна hacker4eto1 на 05 Окт 2012, 15:44, променена общо 1 път
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Автомат ли е колата?

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Milen83 написа:Имаш теч от горните маркучита на хидравликата тези които влизат в охлаждането на хидравличното масло и от там ти капи върху долния маркуч през който тече антифриз.
+1

На снимките се вижда ,че капката която виси е от маслото на хидравликата.
Тече точно от муфите на маркучите /обратката/ и охлаждащия контур. За
съжаление ще тръбва смяна на единия или двата маркуча /трябва точно да
се определи/.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Ще ги сменя и 2 те колеги за всеки случай но ми се струва ,че е сложна операция според вас радиатора трябва ли да се сваля то не може да се бръкне изобщо дори и да извадя въздушния..
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Колега според мен е най добре първо да изчистиш всичко от долу с парца покарай малко и огледаи от къде избива да не се наложи да разгобяваш през 2 дена и при мен беше така всичко мазно маркучи на хидравликата на радиатора кората отдолу и се чудех от къде избива легнах отдолу изчистих всичко с парцал покарах малко и се оказа само от единя маркуч дето влиза в казанчето маркуча беше разширен и от там се цапа всичко смених скобата 2-3 пъти но без резултат и накрая отрязах 1см от маркуча да мога да хвана скобата на не разширената част и от около 2год съм така и нямам проблеми
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
320 2.2 написа:Колега според мен е най добре първо да изчистиш всичко от долу с парца покарай малко и огледаи от къде избива да не се наложи да разгобяваш през 2 дена и при мен беше така всичко мазно маркучи на хидравликата на радиатора кората отдолу и се чудех от къде избива легнах отдолу изчистих всичко с парцал покарах малко и се оказа само от единя маркуч дето влиза в казанчето маркуча беше разширен и от там се цапа всичко смених скобата 2-3 пъти но без резултат и накрая отрязах 1см от маркуча да мога да хвана скобата на не разширената част и от около 2год съм така и нямам проблеми
Колега и аз така направих изчистих с Обезмаслител всички маркучи ,за да видя от къде ми идват тези неволи старото казанче беше много мазно отдолу смених го маркуча просто сложих друга скоба ,сега ще направя това да го скъся малко ,и да го сложа пак..
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Смяната на тези маркучита наистина е малко кофти , аз като ги сменях единия беше заял и не можеше да се откопчей и махахме фара и от там с един флекс го резнахме през шапката и така го извадихме иначе се маха въздушния филтър с кутията и се сменят .
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Колега втърдява ти се волана, защото пак ти е свършила хидравличната течност.
Моят съвет е да отидеш по най-бързия начин на майстор, за да не скапеш рейката.
Това е хидравлика - наляганията са страхотни и по-скоро ще трябва да се смени някоя част с нова.
Моят съвет е да отидеш по най-бързия начин на майстор, за да не скапеш рейката.
Това е хидравлика - наляганията са страхотни и по-скоро ще трябва да се смени някоя част с нова.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Колеги според вас ако рейката е заминала когато завивам волана ще се върне ли сам или ще си остане така ? ако я вдигна и раздвижа рейката на ръка какво трябва да наблюдавам ,Да пука ли да Трака ли
иначе когато карам бавно по някой неравности не се чува нито хлоп нито троп...

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Колеги Вдигнах колата на трупчета такаче колелата да са във въздуха премахнах Теча налях маслото всичко точно под колата мърдах здраво рейката на пред на зад .. няма никакво пукане ,тракане или луфт.. волана също не издава звуци....Питането ми е понеже това ми е първа кола от тази марка а преди това като съм карал на нашия Астрата 2000г и едно 2 рендета съм карал при тях волана е много лигъв..Та да не би НА бмв Воланите да им са леко по стегнати.. незнам и аз .Колата отдолу седмица преди този теч я гледаха и казаха ,че е идеална.. Да не си Набивам аз филмите.. като сравнявам моята с другите марки... При вас усеща ли се разлика от волана на бмв и на друга марка която сте карали.. Малко Тъп въпрос но .. незнам кво да правя само си набивам филми 

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем Хидравлика (Снимки)
Карал съм същата като мойта на приятел - 1 към 1 са. Карал съм и Е46 328 купе - една идея по-лек е, но и отпред е доста по-леко понеже не е дизел. На брат ми 1-чката която спада към по-новите БМВ-та има доста по-лек, приятен и директен волан . Направо се дразня спрямо мойта, но все пак е дърта барака
Определено е по-стегнат на този модел, но не и тежък. И моите мъркучи на хидравликата са изпотени - като купих колата ги обезмаслих, за да видя какъв е проблема. Губи по 20гр на 10 000км. Просто няма смисъл да се занимаваш. Аз скоро смених хидравличното масло за всеки случай и малко се подобри поведението на волана - 1 идея по-добро е с новата течност. И мен ме дразни, че са омаслени мъркучите, но няма проблеми като цяло.Вече ако ти затяга волана и поведението му е променливо, може да се говори за проблем.

Определено е по-стегнат на този модел, но не и тежък. И моите мъркучи на хидравликата са изпотени - като купих колата ги обезмаслих, за да видя какъв е проблема. Губи по 20гр на 10 000км. Просто няма смисъл да се занимаваш. Аз скоро смених хидравличното масло за всеки случай и малко се подобри поведението на волана - 1 идея по-добро е с новата течност. И мен ме дразни, че са омаслени мъркучите, но няма проблеми като цяло.Вече ако ти затяга волана и поведението му е променливо, може да се говори за проблем.
"Чемодан, вокзал, Москва"
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани