НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Горд собственик на е46 до преди 2 седмици. Тръгнах за софия по магистралата от пловдив. Давам газ тя неще , изведнаж се изфорсира до 5500 оборота и спря. Е46 320д 136к.
Хварлила маслото от турбината в интерколера от там взела да гори масло. Ок , рециклирах турбината 850 лв. ( някакав клапан на турбото 70лв ) от там умна дюза 200 лв , след всичко това пак неискаше да запали. Оказа се ГНП дадох мойта да рециклират лудия мастор в пловдив ми каза 1200 лв. Взех друга ГНП отколега в форума 400 лв уш е свали зацепена , сложихме е пак не пали , сега е карам в друг сервиз където могат да е зацепят ще ми излезне 150 лв зацепването и ако пак не запали незнам. Ужас Ужас ... ремонт за около 2000 лв и ненам дали ще запали колицата .. (
Хварлила маслото от турбината в интерколера от там взела да гори масло. Ок , рециклирах турбината 850 лв. ( някакав клапан на турбото 70лв ) от там умна дюза 200 лв , след всичко това пак неискаше да запали. Оказа се ГНП дадох мойта да рециклират лудия мастор в пловдив ми каза 1200 лв. Взех друга ГНП отколега в форума 400 лв уш е свали зацепена , сложихме е пак не пали , сега е карам в друг сервиз където могат да е зацепят ще ми излезне 150 лв зацепването и ако пак не запали незнам. Ужас Ужас ... ремонт за около 2000 лв и ненам дали ще запали колицата .. (
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Колега да разбираме че не си доволен като цяло от Е46 или конкретно от твоя автомобил
?

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
bioz написа:Според мен не е доволен от майсторите


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
като за начало сервиза нещо куца според мен, но не виждам колега да питаш нещо. Иняче как сте го докарали от турбина през умна дюза до ГНП, стоварил ти се е кошмара на всеки собственик на дизелова печка, успех
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
bioz написа:Според мен не е доволен от майсторите
Нищо чудно пак да не запали. Какъв е тоя метод проба-грешка и сменяш на ред. Аз лично не мога да повярвам че изведнъж се чупят турбина, умна дюза и ГНП едновременно. Просто не мога да го повярвам


- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Е...каква е тая работа? Турбо, дюза и ГНП наведнъж?! Не е невъзможно, но...WTF??!! Сигурен ли си, че не те пързалят яко някъде? Тая турбина като зЕмала маслото кога и как точно угасна мотора? Щото там следва щета граничеща с тотал на мотора...100% ли е сигурно, че не е мармалад мотора и не пали заради ГНП-то?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Купил я е вече-свършило.
Доста пари си налял и си сменил най-проблемните неща по нея-трябвало или не трябвало-свършило
Веднага сменяй майсторите/потърси някой форумен/ да запалите колата и дим да те няма оттам
Налял си доста пари,ако проблемът е малък-карай си колата, не я продавай
Успех

Доста пари си налял и си сменил най-проблемните неща по нея-трябвало или не трябвало-свършило

Веднага сменяй майсторите/потърси някой форумен/ да запалите колата и дим да те няма оттам
Налял си доста пари,ако проблемът е малък-карай си колата, не я продавай
Успех
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Не съм купил колата сега колега купих е преди доста години беше на 1 година и на 37000 км . 2001 г 7 месец е.
Така как става всичко. Има някакав клапан който спира въздуха когато върнеш кллюча , та на мен този клапан не ми е работил и след като ми се прецаква турбината ( маслото от дригатела влиза в интерколера и от там в двигатела и започва да гори масло ) от там без да давам газ колата се изфорсирва супер много до 5500 оборота . Върнах клуча за запалването но понеже този клапан не работи нямаше ефект колата продалжи да се форсира. Та оправих турбото след това се оказа ГНП .... и в крайна сметка колата ми е в бошкар в момента да ми зацепят правилно помпата. Колкото до дюзата си е била прецакана от преди просто сега им казах да е сменят . Колкото до майсторите немога да коментирам. Дълго време ходим при един коийто в последно време взе да се взима насериозно и ми мота колата супер много . Реших да е закарам при друг който ух ми е познат с голям сервиз. Но май и те не се окааха много читави , уш само турборо после пак помпата не се знаело дали няма да излезне маслен удар на 3-ти цилиндър абе ужас.
ПАК ДА СПОДЕЛЯ АЗ ЛУД ФЕН СЪМ НА БМВ.
И да не стане това ще ида и ще си докарам от германия едно 535 д и това ще го продам на части.
но при кола кадето струва 6000-7000 лв максимум в момента този ремонт около 2000 лв ми се струва много.
Така как става всичко. Има някакав клапан който спира въздуха когато върнеш кллюча , та на мен този клапан не ми е работил и след като ми се прецаква турбината ( маслото от дригатела влиза в интерколера и от там в двигатела и започва да гори масло ) от там без да давам газ колата се изфорсирва супер много до 5500 оборота . Върнах клуча за запалването но понеже този клапан не работи нямаше ефект колата продалжи да се форсира. Та оправих турбото след това се оказа ГНП .... и в крайна сметка колата ми е в бошкар в момента да ми зацепят правилно помпата. Колкото до дюзата си е била прецакана от преди просто сега им казах да е сменят . Колкото до майсторите немога да коментирам. Дълго време ходим при един коийто в последно време взе да се взима насериозно и ми мота колата супер много . Реших да е закарам при друг който ух ми е познат с голям сервиз. Но май и те не се окааха много читави , уш само турборо после пак помпата не се знаело дали няма да излезне маслен удар на 3-ти цилиндър абе ужас.
ПАК ДА СПОДЕЛЯ АЗ ЛУД ФЕН СЪМ НА БМВ.
И да не стане това ще ида и ще си докарам от германия едно 535 д и това ще го продам на части.
но при кола кадето струва 6000-7000 лв максимум в момента този ремонт около 2000 лв ми се струва много.
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Дано сега след като ми зацепят перавилно ГНП да запали защото ще полудея. Забварих да споделя , че съм без кола вече 15 дена 

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
Колега майсторите май не са ти много свет 

Бъди честен пък да става квото ще
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
bmw55 написа:Колега майсторите май не са ти много свет
ще изчакам да видя какво става като ми зацепят ГНП в бош и ако не запали ще има рокади.
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
ilia1984 написа:Колега да разбираме че не си доволен като цяло от Е46 или конкретно от твоя автомобил?
Доволен съм колега до сега 7-8 години е карам и съм сменил една шайба на колянов вал 2 пъти стартер и смяна на масло + предница + накладки и тн което са си консуматииви.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
ivailovv написа: Има някакав клапан който спира въздуха когато върнеш кллюча , та на мен този клапан не ми е работил и след като ми се прецаква турбината ( маслото от дригатела влиза в интерколера и от там в двигатела и започва да гори масло ) от там без да давам газ колата се изфорсирва супер много до 5500 оборота . Върнах клуча за запалването но понеже този клапан не работи нямаше ефект колата продалжи да се форсира.
Този клапан за който говориш би трябвало да са познатите на команрейладжиите "пеперутки" , твоя мотор си няма по принцип такива и не е защитен от това което ти се е случило .
П.С. уманата дюза не пречи по никакъв начин колата да запали.

Re: НАЙ ГОЛЯМОТО ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ Е46
mitrax написа:ivailovv написа: Има някакав клапан който спира въздуха когато върнеш кллюча , та на мен този клапан не ми е работил и след като ми се прецаква турбината ( маслото от дригатела влиза в интерколера и от там в двигатела и започва да гори масло ) от там без да давам газ колата се изфорсирва супер много до 5500 оборота . Върнах клуча за запалването но понеже този клапан не работи нямаше ефект колата продалжи да се форсира.
Този клапан за който говориш би трябвало да са познатите на команрейладжиите "пеперутки" , твоя мотор си няма по принцип такива и не е защитен от това което ти се е случило .
П.С. уманата дюза не пречи по никакъв начин колата да запали.
не е притурка може би не обясних някакъв клапан който като когато гасиш колата спира вуздуха към двигатела.
знам , че от умната дюза не е проблем. Просто споменах , че е смених

49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани