смяна на накладки проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

смяна на накладки проблем

Мнение от DEO » 24 Юли 2006, 23:46

купих си нови накладки за 520-ката за предните дискове...
днес седнах да ги сменявам и като тръгнах да ги слагам нестава... немога да ги вкарам и двете за 2 мм , за6то е така... просто феродото им е пове4ко явно.. незнам... едната вкарвам(тази с пластинките) и другате невлиза за 2 мм .. опират една в друга и невлиза...
некви идеи...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Юли 2006, 23:48

Явно си с вентилирани дискове, а са ти дали накладки за плътни дискове ;) Иди да ти ги сменят :)
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Юли 2006, 23:51

Избута ли спирачното цилиндърче като хората :?: щото ако са точните накладки няма как да не стане :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 25 Юли 2006, 0:06

избутах го и ве4е непре4и ... но те невлизат замалко в самата 4аст която се разглабя от апарата.. в смисъл слагам тази която е с пластинките тя си опира в края там на канал4ето и другата неможе да влезне за6тото опира малко в накладката..
не съм с вентилирани дискове.. с плътните съм...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 25 Юли 2006, 0:08

данеби да са ми дали за вентилирани и да не стават.. ама за малко нестават.. а и аз там им казах 3 пъти 4е не съм с вентилирани..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 25 Юли 2006, 0:14

щом си с плътни дискове значи няма ядове каквито и да са ти дали. разликата е че плътните дискове накладките са по-дебели а вентилираните са по-тънки, явно не си могъл да събереш цилиндърчетата или са ти заяли
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 25 Юли 2006, 0:40

зна4и и аз така мислих но изкарах онова което се движи и се разделя от апарата .... и се опитах на него да ги сложа 6тото невлияе цилиндъра , но пак нестана.... сложих едната и другата невлиза ... запира и не6то не6те...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%E4%EA%E8

в 4аста 3 се опитах ама неможах да ги вкарам ето така даже отделно.. много е дебело феродото .. тоест 2 мм пове4е е де..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 25 Юли 2006, 1:00

ми даите да сверим правилно ли работя.. коя накладка първо се слага... и как се слага следва6тата..? напи6ете да видя ама мисля 4е на4ина е един и е по този по които аз се опитах днес..... като сложиех една нова и една стара от преди с малко по малко феродо си4ко си стана... ама искам да си сложа и двете да са ми нови..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 25 Юли 2006, 1:15

Сложи обратно старите накладки, развии капачката на казанчето със спирачна течност и с щангичка, мушната между накладката и диска внимателно, без да нараниш повърхността на диска опитай да избуташ още малко буталцето. Възможно е да е събрало мърсотия зад маншончето, така че ако имаш някакъв спрей от рода на ВД първо пръсни зад маншона и опитай тогава отново. Може и да напомпиш педала и пак да върнеш с щангата буталото. Това ще го раздвижи. Успех. Ако не стане ела до нас и ще го борим.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 25 Юли 2006, 1:45

имам специален инструмент за връщането на цилиндрите-трябва да се върнат докраи,да потънат под маншона

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 25 Юли 2006, 10:55

сега отидох до гаража и понеже имам апарати от 2,5 е34 и ре6их да видя натях дали става и станаха без проблеми... въпреки 4е те са за вентилирани дискове... :roll: та нали там нетрябва6е да станат 4е трябва да са с по малко феродо.. то за 4е стана а на моита им е много феродото... то маи разликата в апаратите по4ти няма само в 4аст номер 3 от схемата през която се слага феродото.. и тук на 2,5 е по 6ироко и затова стана без проблеми, докато при мен е по малко и като сложа едната другата неможе просто няма място откъдето да мине... та в краен слу4аи направо да сменя 3 4аст от схемата от 2,5 с моита и си4ко 6те си е ок.. мисля 4е няма да им проблеми..
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook