Присаждане на М54...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Присаждане на М54...

Мнение от -Maxxx- » 26 Сеп 2012, 21:43

Колеги , извиявам се ако не е това мястото на темата но в подфорум силов тунинг не ми позволява да публикувам теми и те така , ще питаме тук...

Как стои въпроса със присаждане на мотор във е46 след феислифта, модела е 316ти N42B18a.. искам да сложа М5*В25... попринцип заводският 325ти е с М54В25и затова искам да попитам дали е разумно да търся точно м54 или по-добрите варианти са с по-малкото вануси, м52 примерно...

:kuku: :kuku: :kuku: :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Присаждане на М54...

Мнение от landolin » 26 Сеп 2012, 22:11

Предполагам, че търсиш повече мощност колега и искам да кажа че си се насочил правилно - M54B25/M54B30 са чудесни мотори със съвсем приличен разход :yes: Естествено и M52B28 е добър мотор, но ако имаш възможност си вземи M54 и да не забравиш да вземеш необходимата периферия.

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Присаждане на М54...

Мнение от rve » 27 Сеп 2012, 11:08

-Maxxx- написа: ...по-добрите варианти са с по-малкото вануси, м52 примерно...


М54 и М52ТУ са и двата с двоен ванос. Като изпълнение и краен резултат едва ли ще има кой знае каква разлика, като цена с М54 ще ти е по-дебело.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Присаждане на М54...

Мнение от iv4o9999 » 27 Сеп 2012, 13:00

като човек който се е интресувал доста по въпроса, ще ти кажа, че работата е доста трябва да си подготвен за постоянни изненади от неприятен тип, освен мотора разбира се ще ти трябва и периферията с него , освен това трябва да провериш как стоят нещата със скорости, карадан, диф. Покрай всички тези неща изникват още и още въпроси от типа с по-големия мотор и повечето мощност, трябва ли да сеня и спирачките (дискове накладки апарати ).
Моя съвет е ако си го решил да си намериш цяла кола донор(стабилно ударена отзад примерно), за да имаш повечето части, вместо да ги търсиш по морги една по една.

успех :yes:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Присаждане на М54...

Мнение от K_Ilkov » 27 Сеп 2012, 14:52

iv4o9999 написа: трябва ли да сеня и спирачките (дискове накладки апарати ).

това изобщо не би трябвало да седи като въпрос даже :yes:
иначе или ще напарвиш беля или няма да ползваш капацитета на мотора от шубе дали ще спреш
за дифове (най-малко е с неподходящо число), полуоски и скорости важи същото иначе следва трошене

след всичко, което ти изброиха колегите можеш и да си помислиш дали си струва упражнението за нещо, което го има сток
ако не си го правиш сам и нямаш откъде да си намираш части на добри цени накрая може и да ти дойде по-скъпо отколкото да смениш твоя контакт с нещо с желания мотор

м54 е по-модерния и според мен и по-каппризен мотор
ако си решил да правиш нещо все пак за мен избора би бил м/у м52в28 и м54в30
м54в25 не си заслужава според мен - разправията е същата разхода едва ли ще е повече 0.5-1 л по-малък
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Re: Присаждане на М54...

Мнение от -Maxxx- » 27 Сеп 2012, 21:55

Колеги , бягам от този начин на мислене , защото работата става като с покупката на кола, за 5000 има една, ама за 5500 има мн по-яка ама като ще даваш 5500 по-добре за 6000 оная другата и тя стана дебела работата.. аз не искам да правя кола за състезания и т.н. не ми е за цел да сложа най-големия възможен двигател, и да карам най-бързия компакт... избрал съм м54б25 защото такъв е двигателя във 325ти, не искам да правя 328ти или 330ти , тъй като не ме кефи при положение че такива модели няма, а и сами стигнахте до извода че колкото по-голяма мощност толкова по-голяма е периферията която завлича след себе си.. колата ми е с подсилено окачване и няма да го сменям, ще си сложа по-големи дискове, и това е... каретата ми са същите като на 318ти което е 143 коня... така че мисля че ще бъде поносимо да се сложи 2,5 , като се има в предвид че нито колата ше се кара на писта нито ще се кара рацерската... конверсията която искам да направя е защото слизам от по-мощна кола и ми липсва тягата която имаше старата кола...а не за да правя някакви проекти с които да впечатлявам някого :bchug: :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: Присаждане на М54...

Мнение от taba4ko » 29 Сеп 2012, 0:00

колега като искаш да я правиш 325ти, защо не провериш преди това колко от нещата които ги има в твоята 318 са едни и същи с 25-цата. всичко в колата ти е изчислено според двигателя в нея. почти всичко е различно освен визията. и скоростите е кардана и дисковете и електрониката, генерацията и прочие.... няма вариант в който да смениш само двигателя и да ти е както трябва колата. наистина излиза по-добре да си купиш сток кола отколкото да я правиш. това за парите, че тази е 5500 а по хубавата е 6000 а пък още по-хубавата е пък 6500, извинявай ама ще си купиш това за което имаш пари. същото се отнася и за смяната на двигателя, но не го ли направиш както трябва (трансплантацията) рискуваш нещо повече от парите си. евала за ентусиазма който имаш, но премисли нещата добре преди да правиш каквото и да е било.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook