Гаснене при движение е39 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- granda
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Гаснене при движение е39 тдс
Моля за помощ и информация,карам от няколко месеца 525тдс и от известно време започна да гасне колата при смяна на скоростите в движение.Отначало по рядко,но все по често го прави.Иначе пали и топла и студена,но има едно претрисане на мотора и на място и по време на движение.Съмнява ме че точно от това тресене когато форсираш двигателя и при падане на оборотите когато превключвам и изгасва двигателя.Чистих този егр клапан,но няма промяна.По четене на теми от форума не смятам че е от веригата тъй като пали.Моля помогнете какво да я правя.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Щом изгасва в движение има и записана/и грешка/и. Така че почва се от диагностика и от там нататък с ремонти.


- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Е нормалното за тдс-плочка на гнп.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Гаснене при движение е39 тдс
wladio написа:Е нормалното за тдс-плочка на гнп.
Аз пък защо ли си мисля,че проблема ще излезе в датчика на коляновия вал

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Гаснене при движение е39 тдс
sambeto написа:wladio написа:Е нормалното за тдс-плочка на гнп.
Аз пък защо ли си мисля,че проблема ще излезе в датчика на коляновия вал
знам,щото имах същия проблем-едно към едно.
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Колега, за почни първо с хубава добавка за гориво и изкарай един курс с нея ( за колкото гориво я дават не да я ливнеш на 6 литра , нали ) след това малко двутактово масълце бездимно в горивото един литър на резервоар или по-малко пак няма страшно , след това или успоредно ползвайки спрей за почистване на ел. контакти напръскай буксата на датчик кол. вал ( преди това я вадиш ) , буксата на управлението на помпата ( една голяма кръгла , кабелите излизат от горната част на ГНП ) , горивен филтър смяна ако не е . Винаги е добре да се почисти дебитомера ако не е правено скоро , има си специалне спрей за него ( Maf Cleaner ) , само се пръска никакъв физически контакт с чувствителния елемент в него. Ами това на първо време и като профилактика е винаги добре качиш ли се на дизел пък и като пари мисля не е повече от 50-на лева пък и сам го правиш сравнително лесно е . Успех.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Гаснене при движение е39 тдс
wladio написа:Е нормалното за тдс-плочка на гнп.
между първа и втора ми гаснеше-рядко но се случваше-плочка на ГНП не я ремонтирах или смених 3 години я карах така 60 000 км и накрая си продадох колата и си реших проблема

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Гаснене при движение е39 тдс
най-вероятно плочка -иска малко да се премести към стъклото и да се увеличи порцията гориво,но не лошо да се пробва с добавка,забелязъл съм че проблема с гасненето е и комплексен малко от калпаво гориво,малко от дюзи ,малко износени вериги и малко от помпата и се събира,на диагностика излиза грешка
- granda
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Благодаря за прeпоръките ще го направя и ще напиша какво е станало.
- granda
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Гаснене при движение е39 тдс
До сега тъй като нямах много време смених горивния филтър и сложих добавка в горивото за прочистване на горивната система,но все още не съм минал достатъчно километри за да има някакъв резултат.Може ли да ми кажете къде се намират тези букси на помпата и датчика на коляновия вал?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Гаснене при движение е39 тдс
за буксите тази на датчика е под стартера(не пали мотора без да е закачена -развърта се докрай),тази на помпата е под всмукателния колектор около средата - голяма и кръгла е
- granda
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 28.05.2012
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Багодаря за инфото,отивам да ги търся!!!
- BMW_Pernik_Team
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 25.07.2012
- Пол: Мъж
Re: Гаснене при движение е39 тдс
Колега, заминала ти е електрониката на помпата и от там ти идват всички главоболия. Отиди на диагностика, но при хора които разбират, а не диагностиката тех да ги чете, че май на днешно време всички станаха диагностици (бързи пари са трудни дни)
Поради грешка в електрониката на гнп се получава спад в налягането на помпата и колата гасне. Тъй като дюзите работят от 150 до 250 бара има неправилно подаване на гориво, поради което разпръсквача не може да отвори и спира притока на гориво, а лампата за диагностика не е за украса.

Поради грешка в електрониката на гнп се получава спад в налягането на помпата и колата гасне. Тъй като дюзите работят от 150 до 250 бара има неправилно подаване на гориво, поради което разпръсквача не може да отвори и спира притока на гориво, а лампата за диагностика не е за украса.

Re: Гаснене при движение е39 тдс
BMW_Pernik_Team написа:Колега, заминала ти е електрониката на помпата и от там ти идват всички главоболия. Отиди на диагностика, но при хора които разбират, а не диагностиката тех да ги чете, че май на днешно време всички станаха диагностици (бързи пари са трудни дни)![]()
Поради грешка в електрониката на гнп се получава спад в налягането на помпата и колата гасне. Тъй като дюзите работят от 150 до 250 бара има неправилно подаване на гориво, поради което разпръсквача не може да отвори и спира притока на гориво, а лампата за диагностика не е за украса.
Колега от грешка в електрониката на ГНП не може помпата да дава по-малко налягане , нямат общо двете . Електрониката се грижи да приема и предава сигнали от и към компа .
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Гаснене при движение е39 тдс
доколкото си спомням дюзите нови отварят на 150 бара (употребявани 140 бара)-пише го на тялото на дюзата и никаква електроника не може да ги накара да отворят на повече или по-малко
при проблеми в плочката се променя порцията и обикновенно тя е малка ,просто нещата са механично свързани -секцията високо налягане и дюзите

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани