Загряване на двигател

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: Сливен

Загряване на двигател

Мнение от Mikele » 21 Юли 2006, 19:18

Здравейте искам да ви попитам каква е причината много бързо ми загрява двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 21 Юли 2006, 20:15

Температурите навън, например. Или ако имаш малко течност в охладителната систеема. Ако не прегрява - долей вода и си ок. Всъщност, какво значи "бързо"?
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 21 Юли 2006, 20:27

... и какво значи цялото "бързо загрява"... Бързо стига до работна температура ли, бързо минава средата, като се набухаш в някое задръстване ли, бързо си хвълря водата ли... Ами не знам... Абе! Къде е батко бе? :D

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 22 Юли 2006, 0:26

turbo написа:... и какво значи цялото "бързо загрява"... Бързо стига до работна температура ли, бързо минава средата, като се набухаш в някое задръстване ли, бързо си хвълря водата ли... Ами не знам... Абе! Къде е батко бе? :D

Такива ора все ме размиват:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 22 Юли 2006, 1:22

:arrow: Виско

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Мнение от ^Joreto » 22 Юли 2006, 6:33

най-вероятно е от пусковия съединител на перката. Аз също го имам този проблем и колата ми губи вода. в жегите започва да загрява повече от нормалното и вече сериозно взе да ме притеснява. проверих на няколко места и цената на този съединител е м/у 150 и 200 лв. немога да си обясня за кво има таква голяма разлика :roll: сега ми предстои да го сменя. Виж дали не е и при теб същия проблем... :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 22 Юли 2006, 8:41

Микеле, абе сега се сетих, че темата с изтеклия антифриз пак е твоя.
Важно е да се сетиш дали двигателят ти прегря, когато това се случи. По-точно дали стрелката премина средата и дали се заби в червния сектор. Ако си сигурен, че навреме си спрял, може би си успял да избегнеш евентуално прецакване на мотора.
Напълно е възможно сега след като си налял отново антифриз да се е получила въздушна възглавница и за това температурата да ти върти номера... Имаше тема тука как се прави обезвъздушаване на системата...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F0%ED%EE

тук съм писал как съм обезвъздушил системата на 316и компакт зимата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: Сливен

Пригрелия двигател

Мнение от Mikele » 22 Юли 2006, 11:35

Попитах няколко приателчета и ми казаха че имам въздух в системата и за това ми загрява бързо двигателя.Попитахте ме под какво имам предвит бързо загряване минавам 3-км и минава средната граница на температурата.Дано да е това което са ми казали приятелите но в пониделник ще я водя на сервиз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Юли 2006, 9:50

Приятелю, аз за това ти пуснах линк-а към темата, в която съм описал как обезвъздуших системата на Е36. Не е хубаво да караш така колата, но това си го знаеш де. Не е сложно самото обезвъздушаване, но е пипкава работа и трябва търпение. Целият процес ще ти отнеме не повече от час смятам, след като моторът загрее. Ако искаш разгледай темата, която съм ти посочил и ако има нещо питай.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 23 Юли 2006, 10:11

Виж и тази тема!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%FF%F2%E0

При мен беше виско съединителя!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Юли 2006, 16:37

Какво стана? Как е колата? Да не стана някой фал ей!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 30 Юли 2006, 13:45

Микеле, какво стана с колата? Нещо установи ли се? Къде беше дертът? Сподели с нас, ако обичаш... НЕ Е ГОТ ТАКА!!! :no: Някой каже нещо па после не споделя как е решил проблема!!! :maad:
Ко праим така? Нищо!!! Не ми се вярва да си караш колата ей така, както си прегрява нали така? :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: Сливен

Мнение от Mikele » 30 Юли 2006, 14:12

Здравейте прятели оказа се че имам въздух в системта и налях антифриз чист и сега нямам проблеми.Незнам дали си струва кадето съм взел антифриза е Лики Моли казват че бил качествен но колко вие също може да ми кажете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 30 Юли 2006, 19:49

:yes: Супер! Щом на колата й няма нищо!!! :D
Антифризчето е готино сигурно нема дерт, но не е добре да е концентрат, защото самият антифриз има калпаво топлоотдаване в сравнение с водата. Ето защо е добре да се прави разтвор на концентрат антифриз с дестилирана!!! вода в пропорция, която да осигури необходимата температура на замръзване. Общо взето 1:1 е доста оптимален вариант, защото обикновено концентратът е за -60 градуса и 1:1 е -30 градуса по целзий, което е идеално за нашите ширини, че и за по-голямата част на Европата ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook