Малко въпроси ?!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- pepi_sky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI 530XD
Малко въпроси ?!!
Здравейте колеги !
От около 2 месеца съм горд собственик на любимата марка ! Имам малко въпроси и се надявам да ми помогнете с инфо.
1. Контактният ключ започна да се бъзика нещо със токовете. Лампите на таблото започнаха да си светят когато си поискат. Започна да не ми се отключва багажника и се налага да си го отключвам от бутона на дистанционното. Имобилайзера не се деактивира когато вече съм я карал и после съм я загасил, и при следващо палене не става. Всичко се оправя като завъртя ключа от 1-во на 0-во положение и после пак на 1-во положение. И така до следващия път.
Аз се съмнявам за хлабава връзка, но може и да греша. Ще се радвам да споделите някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил ?!
П.С. Как се свалят пластмасите около волана за да стигна до контактния ключ ? Само на щипки ли са или не ? На долната пластмаса има нещо като копче или тапа която се върти но нищо не се случва.
2. Лагерите на предните главини при подмяна се налага смяната направо на целите главини с лагерите или може да се сменя само лагера ?
Четох една тема тук, но все пак исках да попитам. Във въпросната тема колегите бяха писали че вървят само на комплект ( лагер с главина ), други колеги бяха писали че са избили лагера от главината и са сменили само него.
Става въпрос за е46 купе 323ци 99г.
Благодаря на всички отзовали се !
От около 2 месеца съм горд собственик на любимата марка ! Имам малко въпроси и се надявам да ми помогнете с инфо.
1. Контактният ключ започна да се бъзика нещо със токовете. Лампите на таблото започнаха да си светят когато си поискат. Започна да не ми се отключва багажника и се налага да си го отключвам от бутона на дистанционното. Имобилайзера не се деактивира когато вече съм я карал и после съм я загасил, и при следващо палене не става. Всичко се оправя като завъртя ключа от 1-во на 0-во положение и после пак на 1-во положение. И така до следващия път.
Аз се съмнявам за хлабава връзка, но може и да греша. Ще се радвам да споделите някой имал ли е подобен проблем и как го е отстранил ?!
П.С. Как се свалят пластмасите около волана за да стигна до контактния ключ ? Само на щипки ли са или не ? На долната пластмаса има нещо като копче или тапа която се върти но нищо не се случва.
2. Лагерите на предните главини при подмяна се налага смяната направо на целите главини с лагерите или може да се сменя само лагера ?
Четох една тема тук, но все пак исках да попитам. Във въпросната тема колегите бяха писали че вървят само на комплект ( лагер с главина ), други колеги бяха писали че са избили лагера от главината и са сменили само него.
Става въпрос за е46 купе 323ци 99г.
Благодаря на всички отзовали се !
- ZaRiBiTeLeN
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318tds compact
Re: Малко въпроси ?!!
По първия ти въпрос не мога да помогна, трябва да се погледне иначе каквото и да ти се каже ще е на изуст...
относно втория... по принцип се продава к-т с главината цената варира от 180 до 290лв в зависимост от марката... друг е въпроса дали ти се занимава да избиваш самият лагер от главината и да търсиш лагер по размер.. но каква е гаранцията, че няма да увредиш главината....
относно втория... по принцип се продава к-т с главината цената варира от 180 до 290лв в зависимост от марката... друг е въпроса дали ти се занимава да избиваш самият лагер от главината и да търсиш лагер по размер.. но каква е гаранцията, че няма да увредиш главината....
По-добре да закъснееш 10 минути на този свят, от колкото да стигнеш 40 години по-рано на "онзи"
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани