Още един в отбора. И малко въпроси...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Още един в отбора. И малко въпроси...
Здравейте. От скоро и аз съм в подфорума. Да ви представя туринг4ето:
тук веднага след като го докарах и го паркирах до по-големия брат, който в последствие и стана и донор:

Много измъ4ена стойка има:

Естествено със изгорели капак и таван, като всяка себеуважаваща се италиянка.


Вътре - мундарска работа:




Това беше представянето. Та реших да направя тема защото проблемите с побългаряване по инсталацията нямат край и ще се радвам да ми помогнете да ги разреша и я възстановя
Накратко - имала е оригинална аларма, допълнителна китайска такава, газово. С две думи яко рязане и осане в краката на шофьора. Разкарах допълнителните кабеляци, но остават доста въпроси. Запо4вам с тях:
1. това сноп4е в краката на шофьора? някакви идеи поне? Влиза в нишата за колонката и продължава към ДВГ.

2. Този шлаух оригинален ли е? Прили4а на този на еку-то. Вътре има 4 кабела - син, 4ервен, 4ерен и кафяв?


3. И понеже шофьорската врата се заклю4ва само от вътре(не работи клю4алката), а и не работи и централното по4нах и вратата. Тук пак осане:
тая букса за централното ли е? Гледам е прекъсната и от нея е захранена машинката.



ето тази машинка беше захранена от прекъснатите кабели на буксата. Такава ли трябва да е?


Ето така е захваната към пал4ето на вратата:

4. Още малко букси който намерих във вратата:
тази предполагам е от алармата?

А тази за какво е?


Благодаря ви предварително.
тук веднага след като го докарах и го паркирах до по-големия брат, който в последствие и стана и донор:

Много измъ4ена стойка има:

Естествено със изгорели капак и таван, като всяка себеуважаваща се италиянка.


Вътре - мундарска работа:




Това беше представянето. Та реших да направя тема защото проблемите с побългаряване по инсталацията нямат край и ще се радвам да ми помогнете да ги разреша и я възстановя
Накратко - имала е оригинална аларма, допълнителна китайска такава, газово. С две думи яко рязане и осане в краката на шофьора. Разкарах допълнителните кабеляци, но остават доста въпроси. Запо4вам с тях:
1. това сноп4е в краката на шофьора? някакви идеи поне? Влиза в нишата за колонката и продължава към ДВГ.


2. Този шлаух оригинален ли е? Прили4а на този на еку-то. Вътре има 4 кабела - син, 4ервен, 4ерен и кафяв?


3. И понеже шофьорската врата се заклю4ва само от вътре(не работи клю4алката), а и не работи и централното по4нах и вратата. Тук пак осане:
тая букса за централното ли е? Гледам е прекъсната и от нея е захранена машинката.



ето тази машинка беше захранена от прекъснатите кабели на буксата. Такава ли трябва да е?


Ето така е захваната към пал4ето на вратата:

4. Още малко букси който намерих във вратата:
тази предполагам е от алармата?

А тази за какво е?


Благодаря ви предварително.
Последна промяна rottweiler на 06 Окт 2012, 19:40, променена общо 1 път


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Още един в отбора
Мамо мамо мамо мамоо.....
Честито да ти е комбито първо, дано го вкараш в ред.
Ще ти отговоря само за нещата които знам, а за другите някой друг да се включи.
Тва снопче кабели не продължава към двигателя, защото от тая ниша няма връзка с коша.
Погледни снимката: http://www.r3vlimited.com/board/attachm ... 1298445266
Отляво е реленцето за бавното гаснене на плафоните, отдясно ти е модула за централното. По тея жици дето гледам отделно изолираните (синьо, кафяво, бяло) мисля, че някой ти е изтръгнал буксата за модула за централното, следователно се обурудвай с такава и свързвай.
Да тая рязаната букса е за централното, а машинката която по-долу си показал не е оригинална за Е30 а е някакво афтърмаркет лайно. Оригиналните машинки за е30 са в два цвята както следва - шофьорска врата (бяло-червена), пасажерска (червена-червена), задни врати (червено-бяло) и багажник (бяло-червено).
Оная букса ти е за микросуича (чети по-надолу).
А тва бъстър копче е микросуич, който в пълен комплект изглежда така за да добиеш представа: http://www.prussianmotors.com/Empower/P ... 127_01.jpg
Дефакто микросуича управлява заключващия сигнал на централното. Като завъртиш ключа има едно чопче на патрона което натиска пластината върху микросуича (по-точно върху онова малко червено гумено нещо с метално пинче по средата, което на твоя микросуич е счупено).
Дефакто трябва да си намериш букса и модул за централно, да вържеш буксата, да разглобиш всички врати и да ги обурудваш с оригинални машинки, да замениш микросуичовете ако е необходимо и на други врати, да регулираш машинките (ако имаш въпроси как става пиши ми) и тогава може да ти се появи централното. Ако не, вадиш буксите от купето към вратата, пръскаш с ВД-40 да махнеш малко корозия, сглабяш ги и се молиш да тръгне. И ако пак не тръгне се реже един гаден кабел дето прави ненужен завой в шофьорската врата и хваща корозия.
Набави си първо частите за централното пък после ми пиши за инфо кое-как
П.С. Модула за централното има една термо бушонче или както се нарича там, която с времете може да се разпои и да не работи за това като вземеш модул погледни я дали е запоена и ако не е я запои! Ето я къде се намира: http://www2.picturepush.com/photo/a/336 ... 360020.jpg - ограденото с лилаво.
Успех!




Честито да ти е комбито първо, дано го вкараш в ред.
Ще ти отговоря само за нещата които знам, а за другите някой друг да се включи.
Тва снопче кабели не продължава към двигателя, защото от тая ниша няма връзка с коша.
Погледни снимката: http://www.r3vlimited.com/board/attachm ... 1298445266
Отляво е реленцето за бавното гаснене на плафоните, отдясно ти е модула за централното. По тея жици дето гледам отделно изолираните (синьо, кафяво, бяло) мисля, че някой ти е изтръгнал буксата за модула за централното, следователно се обурудвай с такава и свързвай.
Да тая рязаната букса е за централното, а машинката която по-долу си показал не е оригинална за Е30 а е някакво афтърмаркет лайно. Оригиналните машинки за е30 са в два цвята както следва - шофьорска врата (бяло-червена), пасажерска (червена-червена), задни врати (червено-бяло) и багажник (бяло-червено).
Оная букса ти е за микросуича (чети по-надолу).
А тва бъстър копче е микросуич, който в пълен комплект изглежда така за да добиеш представа: http://www.prussianmotors.com/Empower/P ... 127_01.jpg
Дефакто микросуича управлява заключващия сигнал на централното. Като завъртиш ключа има едно чопче на патрона което натиска пластината върху микросуича (по-точно върху онова малко червено гумено нещо с метално пинче по средата, което на твоя микросуич е счупено).
Дефакто трябва да си намериш букса и модул за централно, да вържеш буксата, да разглобиш всички врати и да ги обурудваш с оригинални машинки, да замениш микросуичовете ако е необходимо и на други врати, да регулираш машинките (ако имаш въпроси как става пиши ми) и тогава може да ти се появи централното. Ако не, вадиш буксите от купето към вратата, пръскаш с ВД-40 да махнеш малко корозия, сглабяш ги и се молиш да тръгне. И ако пак не тръгне се реже един гаден кабел дето прави ненужен завой в шофьорската врата и хваща корозия.
Набави си първо частите за централното пък после ми пиши за инфо кое-как

П.С. Модула за централното има една термо бушонче или както се нарича там, която с времете може да се разпои и да не работи за това като вземеш модул погледни я дали е запоена и ако не е я запои! Ето я къде се намира: http://www2.picturepush.com/photo/a/336 ... 360020.jpg - ограденото с лилаво.
Успех!
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Още един в отбора
Черния шлаух с 4те кабела дето е при педалите почти сигурно е бил за копчето за АГУ-то.

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още един в отбора
Ако си намериш някой седан донор за инсталациите ще стане, иначе се подготви няколко месеца да проследяваш по схеми, пускаш кабели и тн
аз не бих имал толкова нерви

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Още един в отбора
GEORGIEV написа:викаш евтино я взе![]()
успех в съживяването
3 цифрена сума. но по4ти няма ръжда. това наклони везните. смятам 4е по лесно ще стане инсталацията отколкото да кърпя купе.









Spit-Fire написа:Мамо мамо мамо мамоо.....
Благодаря ти. това ми трябваше. сега ми се поизясниха нещата. Горещо олио да попари който ги е рязал.
M10 написа:Ако си намериш някой седан донор за инсталациите ще стане, иначе се подготви няколко месеца да проследяваш по схеми, пускаш
кабели и тназ не бих имал толкова нерви
лека полека ще стане. не ми се прехвърля инсталация.
Някой нещо за тия машинки? оригинални ли са?


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още един в отбора
Пода е супер, но се вкарваш във филм с тия инсталации.... щом искаш да е оригинално и не ти се прехвърлят здрави инсталации ти предстоят дълги часове с мултицет или поялник 
За машинките чети мнението на Spit-Fire
така изглеждат оригиналните:
/m3_3073.jpg)
има 5 вида, различават се по цвета: предна шофьорска, пасажерска, задни, на багажника, на капачката на резервоара
това е оригиналния модул:

инсталацията е сложна с много кабели за всяка машинка, схемата можеш да намериш на страница 50:
http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E30/Wiring%20Diagrams%20-%20E30%20(1983%20to%201992%203%20Series)/e30_89.pdf
Успех

За машинките чети мнението на Spit-Fire

/m3_3073.jpg)
има 5 вида, различават се по цвета: предна шофьорска, пасажерска, задни, на багажника, на капачката на резервоара
това е оригиналния модул:
инсталацията е сложна с много кабели за всяка машинка, схемата можеш да намериш на страница 50:
http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E30/Wiring%20Diagrams%20-%20E30%20(1983%20to%201992%203%20Series)/e30_89.pdf
Успех

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Още един в отбора
Колега, сега се сетих, аз я имам буксата за модула за централното. Ако не намериш от някъде близо до теб ще ти я пусна по еконта ако искаш, само ще си платиш куриерчето.
Всъщност кабелите за машинките са едни и същи и на 6-те машинки - син, бял, кафяв, зелено-черен и зелено-лилав , като последните 2 са сигнал за отключване и заключване. ако останалата част от инсталацията не е горена, не виждам защо да не си прекара по 5 кабела, които са читави.
Колега, само да имаш предвид, че онея букси за машинките, като на снимката ти, са различни за всяка врата, за това е хубаво да знаеш ако ти се наложи да търсиш от каква врата точно е буксата - шофьорска, пасажерка, задна дясна/лява и тн. Пиновете на буксата са с различно разположение спрямо вратата за която са

Всъщност кабелите за машинките са едни и същи и на 6-те машинки - син, бял, кафяв, зелено-черен и зелено-лилав , като последните 2 са сигнал за отключване и заключване. ако останалата част от инсталацията не е горена, не виждам защо да не си прекара по 5 кабела, които са читави.
Колега, само да имаш предвид, че онея букси за машинките, като на снимката ти, са различни за всяка врата, за това е хубаво да знаеш ако ти се наложи да търсиш от каква врата точно е буксата - шофьорска, пасажерка, задна дясна/лява и тн. Пиновете на буксата са с различно разположение спрямо вратата за която са

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Още един в отбора
ново 20се:
може ли да заменя прасето на парното със такова от кола с клима? без да имам клима. целта е ако ми се преебе пак радиатора на парното да няма такива гимнастики? а и една идея по близо да съм до климатика?
може ли да заменя прасето на парното със такова от кола с клима? без да имам клима. целта е ако ми се преебе пак радиатора на парното да няма такива гимнастики? а и една идея по близо да съм до климатика?


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Още един в отбора. И малко въпроси...
Здравейте пак. Тия дни си набавих модул за централното със буксата, машинка централно и микросуи4.
разплетох отрязаните кабели от на4алото на темата и по4ти вси4ки съвпаднаха по цветове на тия от буксата. поиграх си да ги навържа и ги омотах с термошлаух. Но останаха 4-5 висящи. за тях по надолу. Та събрах буксата с модула, оправих буксата на машинката и я вързах и нея. забелязах 4е буксата с която тя дойде е с разли4ни по цвят кабели от моята. Но все пак я свързах към моята букса. Имаше разлики и при микросуи4а - моя е с 3 кабела, а тоя който взех е с 2. На тоя с 3те пина при ненатиснато положение на единия пин има верига, а другия има само при натиснато положение. Докато тоя който купих(2 пина) има верига само при натиснато(логи4но). та размених им буксите и ги вързах да има верига само при натиснато положение. И след като монтирах вси4ко отивам да пробвам и нищо! Нищо не се слу4ва. Къде може да бъркам? Или нещо да съм пропуснал? Възможно ли е тия висящите кабели в краката и те да играят? Цветовете им са:
Червено - черен. Идва от буксата на вратата;
Кафяво - зелен. Пак от там идва;
Зелено - бял. И той;
Зелено - сив. И той;
Кафяв - той идва от инсталацията в прага.
Благодаря ви предварително.
разплетох отрязаните кабели от на4алото на темата и по4ти вси4ки съвпаднаха по цветове на тия от буксата. поиграх си да ги навържа и ги омотах с термошлаух. Но останаха 4-5 висящи. за тях по надолу. Та събрах буксата с модула, оправих буксата на машинката и я вързах и нея. забелязах 4е буксата с която тя дойде е с разли4ни по цвят кабели от моята. Но все пак я свързах към моята букса. Имаше разлики и при микросуи4а - моя е с 3 кабела, а тоя който взех е с 2. На тоя с 3те пина при ненатиснато положение на единия пин има верига, а другия има само при натиснато положение. Докато тоя който купих(2 пина) има верига само при натиснато(логи4но). та размених им буксите и ги вързах да има верига само при натиснато положение. И след като монтирах вси4ко отивам да пробвам и нищо! Нищо не се слу4ва. Къде може да бъркам? Или нещо да съм пропуснал? Възможно ли е тия висящите кабели в краката и те да играят? Цветовете им са:
Червено - черен. Идва от буксата на вратата;
Кафяво - зелен. Пак от там идва;
Зелено - бял. И той;
Зелено - сив. И той;
Кафяв - той идва от инсталацията в прага.
Благодаря ви предварително.


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Още един в отбора. И малко въпроси...
Кафевия е маса от нещо.
Червено черните трябва да са 2 - тоя дето е останал висящ му намери другарчето из инсталацията (най-вероятно отива в буксата на вратата) и го отрежи, след което свържи 2-та края които остават в купето, а тези които влизат и излизат от вратата (пак 2) изолирай.
А за микросуича можеш да срежеш 2-та кабела с буксата и да ги дадеш на късо и така ще имитираш заключване. Ако се заключи - проблема е в микросуича. Ако не, разглоби буксите на вратите и виж за корозия, огледай кабелите и прочие. А централното работи ли изобщо в момента с модула?
П.С. По спомени, буксата за централното има зелено бял и зелено сив кабел, но не съм сигурен.
Червено черните трябва да са 2 - тоя дето е останал висящ му намери другарчето из инсталацията (най-вероятно отива в буксата на вратата) и го отрежи, след което свържи 2-та края които остават в купето, а тези които влизат и излизат от вратата (пак 2) изолирай.
А за микросуича можеш да срежеш 2-та кабела с буксата и да ги дадеш на късо и така ще имитираш заключване. Ако се заключи - проблема е в микросуича. Ако не, разглоби буксите на вратите и виж за корозия, огледай кабелите и прочие. А централното работи ли изобщо в момента с модула?
П.С. По спомени, буксата за централното има зелено бял и зелено сив кабел, но не съм сигурен.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Още един в отбора. И малко въпроси...
4ервените бяха 4. 3 излизат от вратата и един с букса идва от инсталацията на купето. Но вързах си модула както ми казахте към този от купето и ве4е имам централно. Благодаря ви!
Само нещо тоси микросуи4 не иска да управлява централното. нито като го дам на късо, нито като го натискам.
Само нещо тоси микросуи4 не иска да управлява централното. нито като го дам на късо, нито като го натискам.


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Още един в отбора. И малко въпроси...
Ако дори като ги дадеш на късо двата кабела (тея от инсталацията преди буксата, а не тея след буксата и до микросуича) значи търси проблема в кабеляците или буксата на вратата.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани