528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristian Hristov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.09.2012
- Пол: Мъж
528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Здравейте, Имам следния проблем с "528 I - 1998 год, бензин с газов инжекцион" От известно време МНОГО ТРУДНО ми пали сутрин . . .смених свещи, бензинова помпа, и какво ли още не ме изнудиха да сменя - но проблема си остана с леки подобрения.... (сутрин пали като дизел при - 30 градуса, работят само някои от цилиндрите и мирише страшно на бензин, след като загрее се оправят нещата до следващата сутрин.)
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Здравей ,колега!Би ли казал,как е, когато, имаш поне 25-30 литра бензин в резервоара? Тогава, имаш ли проблем с паленето? Имаше ли проблеми ,преди слагането на газовия инжекцион?Ако палиш принудително на газ ,пали ли колата от раз? Имам идентични проблеми като твоите,дори мислех да купувам бензинова помпа,но след твоя коментар,ще изчакам.Бях решил да пускам тема в раздел Е-36,но ще следя твоята и се надявам да се реши проблема.И не на последно място къде монтира газовия инжекцион и каква марка е?
С много любов към децата!
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Колеги,никой ли няма мнение по въпроса?
Немалко коли са с газови инжекциони, а никой не се включва!
Немалко коли са с газови инжекциони, а никой не се включва!

С много любов към децата!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
вечерта спри газта от кранчето отзад на бутилката запали я изчакай я да обърне на газ и я остави да изгори газта тя ще загасне сама пробвай на другия ден как ще запали сутринта на бензин другия вариант е температурния датчик да ти прави проблеми
Барай шишарката Минкеее ....
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Ако си с двоен ванос може да имаш проблем с ваноса.
Другия вариант е свързан с настройката на газовото. Ако не са правилно настроени коефициентите на инжекторите като караш на газ DME-то се калибрира към стойностите на газта и после при паленето на бензин започва да лее бензин. Затвори бутилката от кранчето отзад и покарай 2-3 дена на бензин и ще разбереш къде е проблема ти
Другия вариант е свързан с настройката на газовото. Ако не са правилно настроени коефициентите на инжекторите като караш на газ DME-то се калибрира към стойностите на газта и после при паленето на бензин започва да лее бензин. Затвори бутилката от кранчето отзад и покарай 2-3 дена на бензин и ще разбереш къде е проблема ти

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
не си писал, но сигурно палиш на бензин... та имаш теч някъде... върти докато запали или замерише и изгаси... отваряй капака, лягай и под нея, и гледай... не на свещ обаче 

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Нищо не казваш за компютърна диагностика с правилната апаратура?
Датчици разпределителен и колянов вал? Погледни термостатното тяло дали няма теч на антифриз,и дали случайно не "капе" на датчика на коляновия вал -не казвам че това ще ти е проблема,но доста срещано явление,което води до подобни симтоми!
И пак казвам-диагностика с правилна апаратура използвана от правилния човек
Иначе ще си сменяваш и сменяваш части 
Датчици разпределителен и колянов вал? Погледни термостатното тяло дали няма теч на антифриз,и дали случайно не "капе" на датчика на коляновия вал -не казвам че това ще ти е проблема,но доста срещано явление,което води до подобни симтоми!
И пак казвам-диагностика с правилна апаратура използвана от правилния човек


- Hristian Hristov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.09.2012
- Пол: Мъж
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Благодаря на всички, че писахте относно проблема, Ще пробвам това с спирането на кранчето на газ бутилката и че я карам няколко дни на бензин, диагностика е правена от специалисти (така казват), относно бензин в резервоара, винаги държа 15 - 20 литра, ще я напълня повече и ще покаже. Благодаря още веднъж за съветите.
Ще ви държа в течение . .
Газовата уредба е слагана в гр. Монтана
Ще ви държа в течение . .
Газовата уредба е слагана в гр. Монтана
- Hristian Hristov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.09.2012
- Пол: Мъж
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
Владо написа:не си писал, но сигурно палиш на бензин... та имаш теч някъде... върти докато запали или замерише и изгаси... отваряй капака, лягай и под нея, и гледай... не на свещ обаче
Да наистина мирише на бензин, но след това си я карам на бензин и няма никакви проблеми, прехвърлям пак на газ, всичко е ок, като престои колата, отново трудно палене. . . .
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.
колега, явно не ти се иска, но ще легнеш да провериш накрая...
дали ще закачиш правилната апаратура, дали го имаш из менютата, или ще го измериш бабешката /в е30 раздела знаят как/, все ще стигнеш до налягането в рейла, и как то пада след изгасване на колата, а преди палене го няма... възможните отговори са обратен клапан на помпата, регулатор на налягането, дюза, теч от тръбопроводите и маркучите на гориво...
изобщо нямаше да си играя да ти ги пиша тези глупости, ако нямаше един крайно обезпокоителен момент, и той е силната миризма на бензин... опитът ми досега с миризмата на бензин винаги е водел до напукан/спукан тръбопровод или маркуч, и то на кучето в г*за места, но всичките потенциално много опасни...
дали ще продължиш да си търкаш клавиатурата, или ще потърсиш и отстраниш много спешно проблема, си е личен избор... аз не бих карал тази кола... късмет
дали ще закачиш правилната апаратура, дали го имаш из менютата, или ще го измериш бабешката /в е30 раздела знаят как/, все ще стигнеш до налягането в рейла, и как то пада след изгасване на колата, а преди палене го няма... възможните отговори са обратен клапан на помпата, регулатор на налягането, дюза, теч от тръбопроводите и маркучите на гориво...
изобщо нямаше да си играя да ти ги пиша тези глупости, ако нямаше един крайно обезпокоителен момент, и той е силната миризма на бензин... опитът ми досега с миризмата на бензин винаги е водел до напукан/спукан тръбопровод или маркуч, и то на кучето в г*за места, но всичките потенциално много опасни...
дали ще продължиш да си търкаш клавиатурата, или ще потърсиш и отстраниш много спешно проблема, си е личен избор... аз не бих карал тази кола... късмет
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани