528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.09.2012
Пол: Мъж

528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Hristian Hristov » 13 Сеп 2012, 13:09

Здравейте, Имам следния проблем с "528 I - 1998 год, бензин с газов инжекцион" От известно време МНОГО ТРУДНО ми пали сутрин . . .смених свещи, бензинова помпа, и какво ли още не ме изнудиха да сменя - но проблема си остана с леки подобрения.... (сутрин пали като дизел при - 30 градуса, работят само някои от цилиндрите и мирише страшно на бензин, след като загрее се оправят нещата до следващата сутрин.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от stormrider » 13 Сеп 2012, 15:27

Здравей ,колега!Би ли казал,как е, когато, имаш поне 25-30 литра бензин в резервоара? Тогава, имаш ли проблем с паленето? Имаше ли проблеми ,преди слагането на газовия инжекцион?Ако палиш принудително на газ ,пали ли колата от раз? Имам идентични проблеми като твоите,дори мислех да купувам бензинова помпа,но след твоя коментар,ще изчакам.Бях решил да пускам тема в раздел Е-36,но ще следя твоята и се надявам да се реши проблема.И не на последно място къде монтира газовия инжекцион и каква марка е?
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от stormrider » 14 Сеп 2012, 18:49

Колеги,никой ли няма мнение по въпроса?
Немалко коли са с газови инжекциони, а никой не се включва! :(
С много любов към децата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от anzak » 14 Сеп 2012, 21:28

вечерта спри газта от кранчето отзад на бутилката запали я изчакай я да обърне на газ и я остави да изгори газта тя ще загасне сама пробвай на другия ден как ще запали сутринта на бензин другия вариант е температурния датчик да ти прави проблеми
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Sherman » 14 Сеп 2012, 21:43

Ако си с двоен ванос може да имаш проблем с ваноса.
Другия вариант е свързан с настройката на газовото. Ако не са правилно настроени коефициентите на инжекторите като караш на газ DME-то се калибрира към стойностите на газта и после при паленето на бензин започва да лее бензин. Затвори бутилката от кранчето отзад и покарай 2-3 дена на бензин и ще разбереш къде е проблема ти :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Владо » 14 Сеп 2012, 22:44

не си писал, но сигурно палиш на бензин... та имаш теч някъде... върти докато запали или замерише и изгаси... отваряй капака, лягай и под нея, и гледай... не на свещ обаче :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от meha » 15 Сеп 2012, 11:13

Нищо не казваш за компютърна диагностика с правилната апаратура?
Датчици разпределителен и колянов вал? Погледни термостатното тяло дали няма теч на антифриз,и дали случайно не "капе" на датчика на коляновия вал -не казвам че това ще ти е проблема,но доста срещано явление,което води до подобни симтоми!

И пак казвам-диагностика с правилна апаратура използвана от правилния човек ;) Иначе ще си сменяваш и сменяваш части :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.09.2012
Пол: Мъж

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Hristian Hristov » 17 Сеп 2012, 17:20

Благодаря на всички, че писахте относно проблема, Ще пробвам това с спирането на кранчето на газ бутилката и че я карам няколко дни на бензин, диагностика е правена от специалисти (така казват), относно бензин в резервоара, винаги държа 15 - 20 литра, ще я напълня повече и ще покаже. Благодаря още веднъж за съветите.
Ще ви държа в течение . .

Газовата уредба е слагана в гр. Монтана

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.09.2012
Пол: Мъж

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Hristian Hristov » 17 Сеп 2012, 17:31

Владо написа:не си писал, но сигурно палиш на бензин... та имаш теч някъде... върти докато запали или замерише и изгаси... отваряй капака, лягай и под нея, и гледай... не на свещ обаче :mhihi:



Да наистина мирише на бензин, но след това си я карам на бензин и няма никакви проблеми, прехвърлям пак на газ, всичко е ок, като престои колата, отново трудно палене. . . .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: 528 I Трудно пали сутрин, или като престой няколко часа.

Мнение от Владо » 17 Сеп 2012, 21:20

колега, явно не ти се иска, но ще легнеш да провериш накрая...
дали ще закачиш правилната апаратура, дали го имаш из менютата, или ще го измериш бабешката /в е30 раздела знаят как/, все ще стигнеш до налягането в рейла, и как то пада след изгасване на колата, а преди палене го няма... възможните отговори са обратен клапан на помпата, регулатор на налягането, дюза, теч от тръбопроводите и маркучите на гориво...
изобщо нямаше да си играя да ти ги пиша тези глупости, ако нямаше един крайно обезпокоителен момент, и той е силната миризма на бензин... опитът ми досега с миризмата на бензин винаги е водел до напукан/спукан тръбопровод или маркуч, и то на кучето в г*за места, но всичките потенциално много опасни...
дали ще продължиш да си търкаш клавиатурата, или ще потърсиш и отстраниш много спешно проблема, си е личен избор... аз не бих карал тази кола... късмет

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook