ИЗХВЪРЛИ ВОДАТА
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
ИЗХВЪРЛИ ВОДАТА
BMW520I.вчера тръгвам от нас и след около 1км забелязах ,че температурата е почти до червеното и спрях.Маркуча който влиза в радиатора отгоре се беше спукал.ОПРАВИХ ПРОБЛЕМА И ЗАПОЧНАХ ДА НАЛИВАМ АНТИФРИЗ СЬБРА 4Л.Запалих и започнах да я обевьздушавам но обездушаване няма и започна да изхвьрля антифриза и стрелката на температурата отиде кьм червеното за секунди от тогава не съм я палил. За какво става дума гарнитура или пукната глава.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
запушен или прецакан радиатор.Или небачкашо виско.Първия път гръмна мотора и от двете,втория само от радиатора 

ТДС - Турбо Див Селянин
kninov написа:всичко си бачка само че изхвърля течноста от разширителя
Много ми намирисва на виско.С това всичко си бачка по добре си проовери виското за 1 сек става.Взимаш една запалка например и я ръчкаш в перката,ако спре се е прецакало,а ако ти я хвърли на 5 метра...лошо (не че иначе не е де,но все пак едно е 190лв друго е глава..)

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе ти си луд човек, как ще наливаш на прегрял ДВГ? Трябвало е да изчакаш половин-един час и тогава да налееш. А обезвъздушаване на М50 се прави на студен ДВГ, т.е. развиваш пробката, палиш ДВГ, пускаш парното на 26, вентилатора на 4 и чакаш. Като почне да отваря термостата въздухът събран в първия кръг ще избяга във втория. И то всичкия, защото нормално работещият термостат пуска горещата вода постепенно. Като изгониш въздуха от 1-вия кръг остава да чакаш да спре да пърпори през пробката(пърпори от въздуха дето напуска системата) и да потече равномерна струйка антифриз. Завиваш пробката и оставяш ДВГ да поработи още малко- 5-10 мин. Ако ти се занимава на другата сутрин може да повториш операцията за да си сигурен, че си изгонил всичкия въздух. Аз лично обаче няма да го направя, защото системата сама ще се обезвъздуши постепенно през капачката на радиатора(тук става дума за много малки количество въздух, а не за генерално обезвъздушаване). А причината за загряването я търси в силиконов съединител на перката, термостат, водна помпа, запушен радиатор. Последните две са свързани с доста кинти, така че първо погледни силикона и термостата.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
виж ако може колко вода точиш и колко остава (цялата система е 10,5л)разбира се гледай да източиш цялото количество,ако ли не вземай концентрат и си смятай градусите(с останалото количество в системата ти) 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
kninov написа:Благодаря на TheBoss за съвета .Обезвъздуших я както каза и всичко е наред.Само да те питам а сега как да му налея антифриз защото процедурата я направих с вода .Още един път ти благодаря спести ми доста главоболия и пари.
Не е необходимо да сменяш целия антифриз. Тук няма температури от по -60 и това е пълна глупост да се налива такъв концентрата без да се разреди. Предполагам, че не си налял в системата 11 литра? В такъв случай слагаш един леген под радиатора, развиваш капачката малко(в противен случай ще шурти много силно), развиваш скобата на ДОЛНИЯ маркуч и внимателно го изваждаш. Източи около 5-6 литра. Силата на струята се регулира с развиване на капачката. Връщаш маркуча обратно, стягаш скобата и наливаш антифриз-концентрат на -60 градуса. После обезвъздушаваш. Не забравяй прави операцията НА СТУДЕН ДВГ. Така първо няма да се изгориш



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани