520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапана

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от kener » 09 Сеп 2012, 22:24

Първо да те питам, имаше ли я тази грешка и преди, или колата започна, след смяната на клапана, да пуши и да я записва.
Имам "усещането", че при зглабянето сте разменили щипката на датчика за маслото. Тук в Пловдив един сервиз докато се усетят, изгориха два компютъра.
40653

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от spacepl » 10 Сеп 2012, 0:10

Намерете от къде дърпа въздух. За да дава "Vanos jamed" най-вероятно не е зацепен ваноса както трябва. Сваляли ли са твойте майстори капака на клапаните? Най-вероятно когато е сменян филтъра на картерните газове не е вкаран както трябва в колекторите или гофрирания маркуч който отива от капака на клапаните към филтъра е спукан. Има и едно мъркуче което излиза от долния край на филтъра и отива в основата на щеката за маслото - също трябва да е на място иначе се чува едно бълбукане като запалиш. Смени майсторите най-добре. Във форума има координати на добри майстори на БМВ-та.

ПП: Имам едни спомени, че датчика на разпределителния вал на нормалния М52 работи на 5 волта, а на М52ТУ и М54 беше на 12 - така, че може да сте опаткали датчика като сте му подали директен плюс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от anzak » 10 Сеп 2012, 20:11

колега ти сигурен ли си че подаде на датчика разпределителен вал или на клапана на ваноса 12Волта че + и - по спомен имаше на клапана на ваноса второ механичен проблем във ваноса е 99% неправилна центровка и малка вероятност блокирало бутало на ваноса
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.03.2009

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от pe4kata » 11 Сеп 2012, 19:13

майсторите са добри . Въпроса е,че много хора са пипали по тази кола и малко сме в заварено положение сега след покупката.Клапана е сменен като хората заедно с маркучите.Колата почна да пуши и съвсем да губи обороти след смяната на маслото.Имаме съмнение,че 10w40 му идва тънко и в комплект с вероятния проблем на вануса се получават всички проблеми? какво ще кажете ?

някой може ли да приложи схема за зацепването на валовете(ваноса)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от spacepl » 11 Сеп 2012, 19:53

Ако тези работи за маслото са ти ги казали майсторите - смени ги. Зацепване на ваноса не е чак толкова проста работа и ако не са я правили преди, по-добре да не се учат на твоята кола.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от Ilko Ivanov » 11 Сеп 2012, 20:32

pe4kata написа:някой може ли да приложи схема за зацепването на валовете(ваноса)

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/32/70

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.03.2009

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от pe4kata » 12 Сеп 2012, 18:53

ето още един полезен линк:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
тези дни ще отвориме двигателя да видиме дали е на белези и ще пиша пак ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа

Мнение от NAPSTERS » 17 Сеп 2012, 21:36

няма да е лошо да вземеш и точния инструмент за зацепване, че с шублера става ама не толкова точно ;)
освен това компа управлява клапана с инпулсно напрежение, ако си му подавал директно 12 волта за малко повече от 30 сек. най вероятно вече си опекъл електромагнита в него. за тази цел има диагностики с опция за тест на изпълнителни механизми. :winky:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook