520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
Първо да те питам, имаше ли я тази грешка и преди, или колата започна, след смяната на клапана, да пуши и да я записва.
Имам "усещането", че при зглабянето сте разменили щипката на датчика за маслото. Тук в Пловдив един сервиз докато се усетят, изгориха два компютъра.
Имам "усещането", че при зглабянето сте разменили щипката на датчика за маслото. Тук в Пловдив един сервиз докато се усетят, изгориха два компютъра.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
Намерете от къде дърпа въздух. За да дава "Vanos jamed" най-вероятно не е зацепен ваноса както трябва. Сваляли ли са твойте майстори капака на клапаните? Най-вероятно когато е сменян филтъра на картерните газове не е вкаран както трябва в колекторите или гофрирания маркуч който отива от капака на клапаните към филтъра е спукан. Има и едно мъркуче което излиза от долния край на филтъра и отива в основата на щеката за маслото - също трябва да е на място иначе се чува едно бълбукане като запалиш. Смени майсторите най-добре. Във форума има координати на добри майстори на БМВ-та.
ПП: Имам едни спомени, че датчика на разпределителния вал на нормалния М52 работи на 5 волта, а на М52ТУ и М54 беше на 12 - така, че може да сте опаткали датчика като сте му подали директен плюс.
ПП: Имам едни спомени, че датчика на разпределителния вал на нормалния М52 работи на 5 волта, а на М52ТУ и М54 беше на 12 - така, че може да сте опаткали датчика като сте му подали директен плюс.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
колега ти сигурен ли си че подаде на датчика разпределителен вал или на клапана на ваноса 12Волта че + и - по спомен имаше на клапана на ваноса второ механичен проблем във ваноса е 99% неправилна центровка и малка вероятност блокирало бутало на ваноса
Барай шишарката Минкеее ....
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
майсторите са добри . Въпроса е,че много хора са пипали по тази кола и малко сме в заварено положение сега след покупката.Клапана е сменен като хората заедно с маркучите.Колата почна да пуши и съвсем да губи обороти след смяната на маслото.Имаме съмнение,че 10w40 му идва тънко и в комплект с вероятния проблем на вануса се получават всички проблеми? какво ще кажете ?
някой може ли да приложи схема за зацепването на валовете(ваноса)
някой може ли да приложи схема за зацепването на валовете(ваноса)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
Ако тези работи за маслото са ти ги казали майсторите - смени ги. Зацепване на ваноса не е чак толкова проста работа и ако не са я правили преди, по-добре да не се учат на твоята кола.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
pe4kata написа:някой може ли да приложи схема за зацепването на валовете(ваноса)
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/32/70
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
ето още един полезен линк:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
тези дни ще отвориме двигателя да видиме дали е на белези и ще пиша пак ..
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
тези дни ще отвориме двигателя да видиме дали е на белези и ще пиша пак ..
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: 520 и проблем с ламбда сонда-ново 20 след смяна на клапа
няма да е лошо да вземеш и точния инструмент за зацепване, че с шублера става ама не толкова точно 
освен това компа управлява клапана с инпулсно напрежение, ако си му подавал директно 12 волта за малко повече от 30 сек. най вероятно вече си опекъл електромагнита в него. за тази цел има диагностики с опция за тест на изпълнителни механизми.

освен това компа управлява клапана с инпулсно напрежение, ако си му подавал директно 12 волта за малко повече от 30 сек. най вероятно вече си опекъл електромагнита в него. за тази цел има диагностики с опция за тест на изпълнителни механизми.

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани