Ремонт след удар

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Ремонт след удар

Мнение от ociata » 03 Сеп 2012, 19:02

Здравейте колеги,

В петък претърпях инцидент с колата. Основния проблем е в заден ляв калник - удара го е сплескал тотално и е стигнал чак до задния капак(който също е леко огънат). Тука доверения ми майстор се дърпа и неще да прави калника, понеже трябвало да се напасне в 3 равнини и било много трудно. Цитирам:"ако не ме караше ти, да съм отказал на всеки друг, ама айде дай ми 2 дни да помисля". Лошото в случая е че питах друг майстор(не го познавах до днес) и той категорично ми отказа да ремонтира подобно нещо. Удара е стигнал чак нагоре по калника и най-вероятно трябва да се свали задното стъкло за да може да се отреже стария и да се сложи нов калник. Другия вариант за оправяне на тоя май бил почти невъзможен. Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Иначе днес ходих с колата на стенд и няма усукване на купето и всички оси влезнаха в границите при реглажа.

Освен това ми трябва заден капак и намерих само от преди фейслифт - дали е същия като на моята фейслифт?

Моля Ви кажете ми че сте имали подобни проблеми, че подозирам че след 2 дена ще ме отреже майстора и ще се чудя какво да я правя тази кола. А не ми се скача на сляпо при някой който не знам как работи... :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Ремонт след удар

Мнение от koleto_78 » 03 Сеп 2012, 23:01

Сблъсквал съм се и с по-големи проблеми :) Направи една снимка ако можеш и ще ти кажа кой е по-добрия вариант за ремонт или за смяна.Така на сляпо и кой какво е казал няма как някой да ти даде съвет.Ето ти един наистина голям проблем на една 8-ца :)
Image(214).jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Ремонт след удар

Мнение от ociata » 04 Сеп 2012, 10:24

Направих няколко снимки, но колата е в гаража и не е особено удобна за снимане(поради милионите боклуци :oops: ), та дано успеете да добиете някаква представа:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Виждал съм какви ли не извращения, като например 2 коли снадени в една и подобни простотии, но тази кола искам да си я карам не ми е за продаване затова искам да я направя като хората :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Ремонт след удар

Мнение от ilia1984 » 04 Сеп 2012, 15:59

koleto_78 написа:
Image(214).jpg

koleto_78 Евала колега :yes: ако сте я оправили тази осмица!
Направи по добри снимки колега :no: Удара не е толкова лош ако нямаш усукване на купето изрязва се един нов калник и се заварява с CO2 багажника е за смяна става и преди фейса мисля че няма нужда от сваляне на задното стъкло ! Ще я направят като нова но първо си намери кадърни майстори че тези дето си ги питал за нищо не стават :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Ремонт след удар

Мнение от ociata » 04 Сеп 2012, 19:49

Е не със сигурност трябва да се свали задното стъкло, понеже колонката също е леко потдала. Иначе както писах и горе я водих на реглаж и всичко беше в нормите, така че купето поне не е посукано.

И сега нов въпрос - калника преди и след фейслифта един и същи ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Ремонт след удар

Мнение от koleto_78 » 04 Сеп 2012, 20:43

Калника си е за смяна.Калника и капака (Задни) са еднакви.Със стъклото не трябва да имаш притеснения и без това под него се снажда калника и ще се сваля задължително.Най-много да трябва да си купиш уплътнението защото на 90% се батисва.Около 50 лв мисля,че беше.Не е толкова сериозно положението.

ilia1984 оправихме я 8-цата защото беше много нова и застрахователите платиха към 100 000 лв за части+труд.Но се смени почти цялата :) А цялата е алуминий и само аргон и лепило.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook