Ще помогне ли тази екстра с нещо на окачването?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dmx_525
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39'97 525 tds M51
- Мечтае да кара: Карал съм X6 искам да го притежавам:))
Ще помогне ли тази екстра с нещо на окачването?
Искам да попитам за мнение по-запознатите колеги.
Има ли смисъл от такава екстра на по-старите модели на Е39 и с какво би помогнала тя на окачването,освен на амортесьорите?Знам,че се прави предимно на колите със спортно окачване.Презумцията ми е,дали би помогнало по-някакъв начин на така капризната на усукване от неравните ни пътища хидравлична рейка!?!
http://www.youtube.com/watch?v=jul2b2boiBI

Има ли смисъл от такава екстра на по-старите модели на Е39 и с какво би помогнала тя на окачването,освен на амортесьорите?Знам,че се прави предимно на колите със спортно окачване.Презумцията ми е,дали би помогнало по-някакъв начин на така капризната на усукване от неравните ни пътища хидравлична рейка!?!
http://www.youtube.com/watch?v=jul2b2boiBI





- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
Re: Ще помогне ли тази екстра с нещо на окачването?
На хидравличната рейка едва ли ще помогне, но на купето като цяло - определено да, особено на тези коли които се карат малко по агресивно.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Ще помогне ли тази екстра с нещо на окачването?
Идеята на тая железария е че при каране с висока скорост в завой се натоварва окачването на външното за завоя колело, съответно и бомбето. Чрез разпънката се прехвърля част от натоварването и към вътрешното бомбе - по този начин се намаля усукването на купето и се разпределя натоварването (пази се купето при много кораво окачване). Има смисъл за кола със спортно окачване, която се кара спортно (разбирай истинско окачване, не гъзарско)... Е39 си е със доста солидно купе (някъде бях чел че инженерите са го проектирали 35 или 50% по-несучещо се от е34, не помня точно) и според мен няма смисъл за кола със сток окачване
с рейката няма нищо общо.

с рейката няма нищо общо.
- dmx_525
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39'97 525 tds M51
- Мечтае да кара: Карал съм X6 искам да го притежавам:))
Re: Ще помогне ли тази екстра с нещо на окачването?
M10 написа:Идеята на тая железария е че при каране с висока скорост в завой се натоварва окачването на външното за завоя колело, съответно и бомбето. Чрез разпънката се прехвърля част от натоварването и към вътрешното бомбе - по този начин се намаля усукването на купето и се разпределя натоварването (пази се купето при много кораво окачване). Има смисъл за кола със спортно окачване, която се кара спортно (разбирай истинско окачване, не гъзарско)... Е39 си е със доста солидно купе (някъде бях чел че инженерите са го проектирали 35 или 50% по-несучещо се от е34, не помня точно) и според мен няма смисъл за кола със сток окачване![]()
с рейката няма нищо общо.
В такъв случай!Щом купето е достатъчно кораво да устои на напрежение при нормално каране по родните ни пътища,разбирам че тази екстра си остава полезна само и единствено за любителите на дрифт културата и спортните модели на Е39.За нас с обикновенните "седан"-чета ни остава варианта с полиуретановите тампони,ако искаме по стабилна предница в завоите.





5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани