Дневни светлини - КАТ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Дневни светлини - КАТ
Сигурно защото крушките за ксенона ни се виждат ефтини



- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Дневни светлини - КАТ
PeReZ написа:В белите страни от 15 години карат денонощно на фарове,
Предполагам, че под "бели" имаш предвид тия с 9-10 зимни месеца, които са точно като климата тук
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
Re: Дневни светлини - КАТ
Не, имам предвид европейските страни, в които културата на шофиране е на малко по-високо ниво, отколкото в България, но не ми се спори. Щом са доказали хората, че целодневното каране на фарове допринася за сигурността на пътя - не виждам какъв ни е проблема да спазваме изискването.
А колегата дето крушките са му скъпи - колега, ксеноновите крушки имат доста дълъг живот, така че не се "набутваш" чак толкова много като караш постоянно на фарове. Но пък щом искаш да си пазиш скъпия ксенон, какво пречи да си активираш дневни светлини на дългите, както е споменато в темата. Не искам да спорим, карайте ако искате и вечерта без фарове, вие си знаете. Живи и здрави.
А колегата дето крушките са му скъпи - колега, ксеноновите крушки имат доста дълъг живот, така че не се "набутваш" чак толкова много като караш постоянно на фарове. Но пък щом искаш да си пазиш скъпия ксенон, какво пречи да си активираш дневни светлини на дългите, както е споменато в темата. Не искам да спорим, карайте ако искате и вечерта без фарове, вие си знаете. Живи и здрави.
- hun_ter
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 19.08.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 BMW 520 i 2.2 170 к.с.
Re: Дневни светлини - КАТ
PeReZ написа:Абе то с всичко може да караш и рядко ще се заяде някой полицай, но наистина защо постоянно мислим за това как да не спазим изискването и как да не караме на фарове, а на всяка друга възможна светлина, която имаме...
В белите страни от 15 години карат денонощно на фарове, не знам защо ние постоянно упорстваме и всяка година обсъждаме на дълго и на широко "как да не спазим изискването".
Привет!
Що бе колега, ми няма лошо, я ква шукария си е станало с лед светлините на колегата Попай...
Да поясня за чаршафиката(сертификата) в предния си пост...произлиза от чаршаф...
Щото на Кольо фатмака от кат му е през...какъв лист му показваш...важното да те опука 20 кинта...
Успех...
Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш...Е. Абу
...............................................................................
...............................................................................
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Дневни светлини - КАТ
PeReZ написа:Не, имам предвид европейските страни, в които културата на шофиране е на малко по-високо ниво, отколкото в България, но не ми се спори. Щом са доказали хората, че целодневното каране на фарове допринася за сигурността на пътя - не виждам какъв ни е проблема да спазваме изискването.
А колегата дето крушките са му скъпи - колега, ксеноновите крушки имат доста дълъг живот, така че не се "набутваш" чак толкова много като караш постоянно на фарове. Но пък щом искаш да си пазиш скъпия ксенон, какво пречи да си активираш дневни светлини на дългите, както е споменато в темата. Не искам да спорим, карайте ако искате и вечерта без фарове, вие си знаете. Живи и здрави.
Дневните светлини не сме ги измислили ние тук че да се правим на тарикати, измислили са ги там в белите страни, лед светлините с диоди дават по добра видимост, и са направени не ние да виждаме, а да ни виждат нас на дневна светлина, имат малка консумация на ел. енергия и от там по малък разход макар и дребен, но е важен за екология по малко вредни емисий, а относно тях си има закон за дневни светлини и си пише и за лед диодите и как и къде се монтират,
А за сертификатите, да си кажа мойте са китайки и отговарят само по думи и светлината която излъчват, сега вече има и със сертификат който отговаря на европейските изисквания, но ако трябва и такива ще си взема,
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Дневни светлини - КАТ
Мен ми се случи AUDI са тия диодни "мигли" да ми вади очите. Не повярвах чак. Жалко, че ринговете на Е39 светят като свещи на умряло, иначе можеше да минат за някакви светлини и да не се налага да се правят други интервенции.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Дневни светлини - КАТ
Elesar74 написа:Мен ми се случи AUDI са тия диодни "мигли" да ми вади очите. Не повярвах чак. Жалко, че ринговете на Е39 светят като свещи на умряло, иначе можеше да минат за някакви светлини и да не се налага да се правят други интервенции.
Гледам продават вече крушки за рингове с бяла наситена светлина, но дали ще минат и те за дневни не знам
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Дневни светлини - КАТ
popai написа:PeReZ написа:Не, имам предвид европейските страни, в които културата на шофиране е на малко по-високо ниво, отколкото в България, но не ми се спори. Щом са доказали хората, че целодневното каране на фарове допринася за сигурността на пътя - не виждам какъв ни е проблема да спазваме изискването.
А колегата дето крушките са му скъпи - колега, ксеноновите крушки имат доста дълъг живот, така че не се "набутваш" чак толкова много като караш постоянно на фарове. Но пък щом искаш да си пазиш скъпия ксенон, какво пречи да си активираш дневни светлини на дългите, както е споменато в темата. Не искам да спорим, карайте ако искате и вечерта без фарове, вие си знаете. Живи и здрави.
Дневните светлини не сме ги измислили ние тук че да се правим на тарикати, измислили са ги там в белите страни, лед светлините с диоди дават по добра видимост, и са направени не ние да виждаме, а да ни виждат нас на дневна светлина, имат малка консумация на ел. енергия и от там по малък разход макар и дребен, но е важен за екология по малко вредни емисий, а относно тях си има закон за дневни светлини и си пише и за лед диодите и как и къде се монтират,
А за сертификатите, да си кажа мойте са китайки и отговарят само по думи и светлината която излъчват, сега вече има и със сертификат който отговаря на европейските изисквания, но ако трябва и такива ще си взема,
Колеги,
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Дневни светлини - КАТ
Колеги,
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави[/quote]
колега , хубаво си се постарал , инвестирал си пари , но тъпунгерите приели закона надали ще приемат твоя ДРЛ за законен ??? На тия изроди свежи пари им трябват ...
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави[/quote]
колега , хубаво си се постарал , инвестирал си пари , но тъпунгерите приели закона надали ще приемат твоя ДРЛ за законен ??? На тия изроди свежи пари им трябват ...
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Дневни светлини - КАТ
При положение че инженерите в немско са го направили като ВГРАДЕНА ФУНКЦИЯ дневни светлини която само и единствено евентуално трябва да се активира не мога да разбера какви са тези манипулации по системата на автомобила за да сложите нещо което отгоре на всичко има 99 % шанс да не е позволено да се ползва, ако ще и от на Бойко завода в Банкя да е ?
Разбирам колата да НЯМА вградена тази функция тогава човек да се чуди ( макар че в закона е упоменато каране на къси ) ама при положение че я има функцията ...
p.s.
Всяка промяна по автомобила , още повече по осветителната уредба , по закон трябва да се премине през ТЕХНОТЕСТ за да се удостовери че е изправна. Кога ли ще почнат малоумниците от КАТ да следят нещата кат хората ( никога ) ...
Разбирам колата да НЯМА вградена тази функция тогава човек да се чуди ( макар че в закона е упоменато каране на къси ) ама при положение че я има функцията ...
p.s.
Всяка промяна по автомобила , още повече по осветителната уредба , по закон трябва да се премине през ТЕХНОТЕСТ за да се удостовери че е изправна. Кога ли ще почнат малоумниците от КАТ да следят нещата кат хората ( никога ) ...
Re: Дневни светлини - КАТ
Elesar74 написа:Мен ми се случи AUDI са тия диодни "мигли" да ми вади очите. Не повярвах чак. Жалко, че ринговете на Е39 светят като свещи на умряло, иначе можеше да минат за някакви светлини и да не се налага да се правят други интервенции.
Минават братле,в закона е написано да се кара със вкл.светлини мен даже са сме спирали и казвам няма да карам на дълги късите са ми ринговете ако не верваш виж че отзад светят стоповете и така

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Дневни светлини - КАТ
Колеги,
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави[/quote]
Колега направи някоя снимка да видим как стоят,съответно и как свети Филипса
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави[/quote]
Колега направи някоя снимка да видим как стоят,съответно и как свети Филипса

- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Дневни светлини - КАТ
mpp82 написа:Колеги,
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави
Колега направи някоя снимка да видим как стоят,съответно и как свети Филипса

Колеги, това е ефектът.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Дневни светлини - КАТ
Kala написа:mpp82 написа:Колеги,
за мен истината са дневни светлини от реномирана марка. Взех си Philips, LED светлина, много по-ярка от ксенон, не товари инсталацията на колата, свети само през деня, комплектът е супер направен, има точно перфектно място в бронята. Можеш да си го сложиш и сам и...забравяш за всичко. Иначе за какво да ми светят задни светлини (на комби фейслифт много боли при подмяна на задни габарити, например:))?! Не ми се пържат и ринговете отпред (96лв. е смяната на крушките на предните габарити). Дори са метални, светят уникално.
Но....все пак всеки си знае и сам си решава. Инвестирах 200 лв.
Поздрави
Колега направи някоя снимка да видим как стоят,съответно и как свети Филипса
Колеги, това е ефектът.[/quote]
И за какво ти беше цялото това движение,при условие,че колата ти е 02 и има минимум ЛЦМ3,пускаш си дневните:не ти свети таблото,не ти светят габаритите отзад и ринговете отпред и светят само през деня.Работата е буквално за 5мин и никакви жици не прекарваш,а и да ти излезе

59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани