Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performance"?
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ако още не сте разбрали - БМВ ЩЕ ПУСНАТ супер-спортист , след и8 .
А за убиването на М , защото има М перформанс - ами еС лайн , АМГ пакет-ите ? И много по-важно - М техника-а не убива ли визията на Мките ? Е34 и Е39 520и с Мпак , по-какво се различават от М5 ? Трябва да си мега диф фен за да видиш разликата . Ами Е60 520Д М-пак ? Отдавна М пакетите убиват част от излъчването на М повер . Донякъде само Е46 и Е90 м3 се различават от "репликите"
А за убиването на М , защото има М перформанс - ами еС лайн , АМГ пакет-ите ? И много по-важно - М техника-а не убива ли визията на Мките ? Е34 и Е39 520и с Мпак , по-какво се различават от М5 ? Трябва да си мега диф фен за да видиш разликата . Ами Е60 520Д М-пак ? Отдавна М пакетите убиват част от излъчването на М повер . Донякъде само Е46 и Е90 м3 се различават от "репликите"

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Има един нюанс тука обаче... В м-пакета, няма официално ///М в името на модела, а само подобрява визията му. 520д си е 520д. М-пакета не слага значака и официално название М520д. А като започнеш да слагаш официално ///М в разни модели, рано или късно ще обезцениш стойността на емблемата. ///М е това, което е, защото се асоциира с ексклузивна кола. Предполагам, че ///М550д е точно такава, но дали следващите, които получат баджа ще бъдат такива? БМВ са последователни, предишното поколение коли имаше един бензинов мотор с турбо, сега са всички. Сега има един дизел с ///М емблема... Дано не съм прав, де.
Never mistake motion for action...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ачо, тук не става въпрос само за визия, а и за технология и спортни претенции. Съгласен съм с Leon относно това, че се обезценява лейбъла по този начин.
Чак сега се сетиха тия от BMW AG... а тука във форума отдавна царува мнението, че ТДС-а е голяма сила
Leon написа: БМВ са последователни, предишното поколение коли имаше един бензинов мотор с турбо, сега са всички. Сега има един дизел с ///М емблема... Дано не съм прав, де.
Чак сега се сетиха тия от BMW AG... а тука във форума отдавна царува мнението, че ТДС-а е голяма сила

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Според мен беше време да основат една такава линия. Сега ще видим дали постепенно ще я размият с М-линията... и те така...
Si non confectus, non reficiat.
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ачо според мен не си прав за М-пакета всеки който познава ///М и го е виждал па макари на снимка ще намери веднага отличителните белези особенно във дифузиора на задната броня
))) .. и това не го казвам просто щото така го мисля а защото повечето хора който малко от малко разбират от марката знаят че ///М се свързва с 4те ауспуха отзад и точно това гледат като видят някоя наподобяваща кола:) а за останалото напълно подкрепям теорията на LEON

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
braina написа:Ачо според мен не си прав за М-пакета всеки който познава ///М и го е виждал па макари на снимка ще намери веднага отличителните белези особенно във дифузиора на задната броня))) .. и това не го казвам просто щото така го мисля а защото повечето хора който малко от малко разбират от марката знаят че ///М се свързва с 4те ауспуха отзад и точно това гледат като видят някоя наподобяваща кола:) а за останалото напълно подкрепям теорията на LEON
4те ауспуха освен че може да се добавят , се виждат отзад . Определящо за визията (и не само) на една кола е предницата и заради това най-големи усилия се полагат за нейното оформление . Муцуната на Е39/Е60 М5 и 520д е идентична . Няма някой който да не е върл фен и да може да ги различи . Знам , че тук всички сме си играли на открии 3те разлики и знаем за хрилете,леко раздути предни калници и тн ама това не значи че производителя не е целял да задоволи желанието на купувача на 520д , колата му да бие на Мка ... Иначе нямаше Мпак да изобилства от баджове ///М по праговете , волана , скоростния лост и тн .
М550хд е много странен автомобил , защото същия мотор във 7ма серия ще си се казва 750д в новото Х5 , Х5 50д и тн без глупави опити да се оприличи със М повер .
М перфмонас е добро решение , имаше го още от както в 335и можеше да си поръчваш 30ина коня отгоре (както и в Х6 35и/50и). В съчетание с друго окачване и визия е логично да го разграничат от стоково 335и .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
BMW_RIDER написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Като търсят разширяване, да направят един суперкар. УБЕДЕН съм, че ще го направят с едни гърди по-добър от този на конкурентите, както стана с пистака. Просто компанията има огромен потенциал и възможности.
Само дето от суперкар не се печели....Често пъти разходите за разработка/тест и производство превишават приходите от печалби щото реално са 2% от пазара на коли. Така ,че по скоро биха го направили като реклама на компанията.
А по темата подкрепям мнението на Ачката, БМВ ще сложат М не на това което му отива, а на това на което каже маркетинговия отдел.
Хм, може да поспорим малко ако искаш. Хайде този суперкар да приемем, че се прави от БМВ, които правят почти всичко с цел печалба, при това умело. Вярно, че има куп суперкари, направени за престиж, но няма как да ме убедиш, че кола като Бугати Вейрон примерно се прави с цел реклама. Като видиш цената и ти става ясно, че е направена с цел печалба, при това не малка, пък ако ще да се продадат 100 бройки от нея. Да кажем Ламборгини и Ферари имат суперкари, които също носят печалба. БМВ може да се ориентира да направи суперкар като Нисан ГТР, хем невероятно бърз, хем не толкова скъп. Разбира се колата на БМВ ще е значително по-скъпа от тази на Нисан и по-бърза. Не вярвам да няма хора на света, които да не предпочитат суперкара на БМВ пред някой СЛР Макларън примерно на Мерцедес. Ламборгини направи Ревантон, на база на Мурселаго и какво направи? С ДООООСТА повече пари караш едно леко тунинговано Мурселаго с леко променен външен вид. Дали не са на печалба с него?

Аз съм убеден, че БМВ може да направи суперкар, който да е страхотен и да носи печалба на компанията. Вече дали ще изберат да е мо-масов суперкар като Нисан ГТР или някой с космическа цена, те могат да решат. Може пък да направят и двата варианта. Но суперкар ще има, убеден съм и в това. Въпрос на време е. Всяка бъгава марка направи подобно нещо, само БМВ бави нещата. Но то си е типично за марката да мисли доста преди да пусне нещо, типично е по принцип и за немците, но ние отлагаме, не знам защо.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
http://www.youtube.com/watch?v=w48ctF1_Ny4&feature=related
е тука М баджове бол, колата и цялата пърформанс линия са перфектни!Иначе има много сила в тоя надпис M PERFORMANCE 


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
BMWPOWERRR_ACM написа:BMW_RIDER написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Като търсят разширяване, да направят един суперкар. УБЕДЕН съм, че ще го направят с едни гърди по-добър от този на конкурентите, както стана с пистака. Просто компанията има огромен потенциал и възможности.
Само дето от суперкар не се печели....Често пъти разходите за разработка/тест и производство превишават приходите от печалби щото реално са 2% от пазара на коли. Така ,че по скоро биха го направили като реклама на компанията.
А по темата подкрепям мнението на Ачката, БМВ ще сложат М не на това което му отива, а на това на което каже маркетинговия отдел.
Хм, може да поспорим малко ако искаш. Хайде този суперкар да приемем, че се прави от БМВ, които правят почти всичко с цел печалба, при това умело. Вярно, че има куп суперкари, направени за престиж, но няма как да ме убедиш, че кола като Бугати Вейрон примерно се прави с цел реклама. Като видиш цената и ти става ясно, че е направена с цел печалба, при това не малка, пък ако ще да се продадат 100 бройки от нея. Да кажем Ламборгини и Ферари имат суперкари, които също носят печалба. БМВ може да се ориентира да направи суперкар като Нисан ГТР, хем невероятно бърз, хем не толкова скъп. Разбира се колата на БМВ ще е значително по-скъпа от тази на Нисан и по-бърза. Не вярвам да няма хора на света, които да не предпочитат суперкара на БМВ пред някой СЛР Макларън примерно на Мерцедес. Ламборгини направи Ревантон, на база на Мурселаго и какво направи? С ДООООСТА повече пари караш едно леко тунинговано Мурселаго с леко променен външен вид. Дали не са на печалба с него?Или мислиш фирма като Г-Пауър само едното слагане на турбини по М-ките и някои други ЛЕСНИ изменение не правят пари с разликата от цената?
Аз съм убеден, че БМВ може да направи суперкар, който да е страхотен и да носи печалба на компанията. Вече дали ще изберат да е мо-масов суперкар като Нисан ГТР или някой с космическа цена, те могат да решат. Може пък да направят и двата варианта. Но суперкар ще има, убеден съм и в това. Въпрос на време е. Всяка бъгава марка направи подобно нещо, само БМВ бави нещата. Но то си е типично за марката да мисли доста преди да пусне нещо, типично е по принцип и за немците, но ние отлагаме, не знам защо.
Еми айде да поспорим..... Точно Вейрона е най-голямата реклама. Колата дори не е направена да е в определен сегмент, нито да е използваема на писта. НЯкога виждал ли си времена на вейрон по пистите. Самта и конструкция е такава от всичко по много - 4 турбини 16 цилиндъра незнам си колко радиатора. Чисто показно, което да покаже някакво инжинерно постижение. АМа айде да не те убеждавам само да намеря линка на Фифт Гиър дето си го казват ,че компанията не е направила пари от вейрон.
Ето ти друг пример - Почти няма компания за суперкари дето да не е фалирала и продадена и в момента да е е под крилото на голям концерн дето да я финансира с продажбите си на масови коли. Ламбо, порше,Бугати - ВАГ Ягуар, Астън-Форд и т.н.
А това ,че всеки би предпочел суперкара на БМВ....... вкуса на хората дето си копуват тия коли е малко по различен от това дето ти си мислиш, а и не им се налага да предпочитат обикновенно имат по няколко.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Чудесно знам времената на Вейрон. Даже имахме спорове в една тема преди време и с Ачката, че тази кола е нещо повече от излишен кич. Поне за мен бе така.
Именно в това се състои разковничето - сравнително слаба кола на вървене(извън това по права линия), изключително скъпа и с изключително скъпа поддръжка и въпреки това предвидените бройки са продадени. Не знам какви доказателства на едно фалирало предаване ще ми извадиш(като говорим за фалити
), но едва ли аз или ти можем да знаем точната печалба на компанията. И с Бугати Вейрон какво точно рекламират Волксваген, като повечето хора дори не подозират, че е тяхна?
Имало фалирали компании, че къде няма? Не всички могат да са на официално големи печалби. А това с фалита е чудесен начин да започнат почти начисто с нов собственик. И хубаво хванахаме точно Волксваген. Ами като не са на печалба от суперкарите, защо подяволите не си стоят само с Вейрон или Ламборгини? Много тъпо би било да правят суперкари само за едната реклама на куп различни марки - Бугати, Порше, Ламборгини, Халуди...някак не се връзва да се напъват толкова като печалбите им от гоУф и Пасат далеч не стигат да покрият някакви капризи за мерене на Арабско-петролни - Руско-газови пишки.
Казваш, че не им се налага да предпочитат и обикновено имат по няколко? Хм, ами точно така - такива БЕЗСМИСЛЕНИ коли се купуват на килограм от разни хора, които не влагат особен смисъл в тях извън колекционерския.
Тук идва и другото - не може ли да се направи един балансиран автомобил между Вейрон и Нисан ГТР примерно, който хем да е много бърз, хем да не е толкова скъп?
Именно в това се състои разковничето - сравнително слаба кола на вървене(извън това по права линия), изключително скъпа и с изключително скъпа поддръжка и въпреки това предвидените бройки са продадени. Не знам какви доказателства на едно фалирало предаване ще ми извадиш(като говорим за фалити



Казваш, че не им се налага да предпочитат и обикновено имат по няколко? Хм, ами точно така - такива БЕЗСМИСЛЕНИ коли се купуват на килограм от разни хора, които не влагат особен смисъл в тях извън колекционерския.
Тук идва и другото - не може ли да се направи един балансиран автомобил между Вейрон и Нисан ГТР примерно, който хем да е много бърз, хем да не е толкова скъп?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
[ пари с разликата от цената?
Азquote]
Еми айде да поспорим..... Точно Вейрона е най-голямата реклама. Колата дори не е направена да е в определен сегмент, нито да е използваема на писта. НЯкога виждал ли си времена на вейрон по пистите. Самта и конструкция е такава от всичко по много - 4 турбини 16 цилиндъра незнам си колко радиатора. Чисто показно, което да покаже някакво инжинерно постижение. АМа айде да не те убеждавам само да намеря линка на Фифт Гиър дето си го казват ,че компанията не е направила пари от вейрон.
Ето ти друг пример - Почти няма компания за суперкари дето да не е фалирала и продадена и в момента да е е под крилото на голям концерн дето да я финансира с продажбите си на масови коли. Ламбо, порше,Бугати - ВАГ Ягуар, Астън-Форд и т.н.
Нъпълно съм съгласен колега.Даже бих перифразирал един лаф на Джей Лено за такива коли " Това е един вид технологична мастурбация.Защо са направени ? Ми защото могат да ги направят и нищо друго"
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Което още повече навежда нещата в моя полза - ненужни коли струващи БЕЗУМНО много и въпреки това се купуват!
Дайте нещо друго моля, че с това почна да се повтаря. Един е съгласен с грешната теза на друг, която показва как един ненужен автомобил струващ безумно много...се купува!
Ето ви сега нещо по темата за М550д, срещу една друга М-ка в пътни условия. Отсега знам, че ще има голямо подскачане за това как едното е еди какво си, другото еди какво си и не би трябвало в тези условия еди що си, но...оставям на вас да защитавате което си искате!
http://www.youtube.com/watch?v=lx63e_jJhGk



Дайте нещо друго моля, че с това почна да се повтаря. Един е съгласен с грешната теза на друг, която показва как един ненужен автомобил струващ безумно много...се купува!
Ето ви сега нещо по темата за М550д, срещу една друга М-ка в пътни условия. Отсега знам, че ще има голямо подскачане за това как едното е еди какво си, другото еди какво си и не би трябвало в тези условия еди що си, но...оставям на вас да защитавате което си искате!

http://www.youtube.com/watch?v=lx63e_jJhGk
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Аха, само дето това ,че нещо се копува незначи ,че производителя му е на печалба. Да несъм счетоводител на Бугати, ама с математика от първи клас съм запознат. ИМа общо 300 продадени вейрона
Units sold
2005 - 5
2006 - 44
2007 -81
2008 -71
2009 -50
2010 -40
2011 -91
Total 300
И проста математика казва по 1млн всяка - 300МЛН евро оборот. Айде сега пресметни колко струва само производството на такъв автомобил, не само пресметни колко струват машините за производстово му като се има предвид ,че по него почти няма взаимствано от друг модел и немогат да се използват производствени мощност. Айде сега сметни тестове, изпитания, пазарни разходи и т.н Ето ти един прост пример за размисъл - ГМ са хвърлили 890 млн само за разработка и производство на следващия им мотор - това на един просто мотор с архаична конструкция. Форд са хвърлили над милиард за разработка и производство на пикап....Айде сега пресметни колко ще струва разработка на вейрон.
Всъщност какво смятаме ето....ако имаш проблем с превода казвай:
Units sold
2005 - 5
2006 - 44
2007 -81
2008 -71
2009 -50
2010 -40
2011 -91
Total 300
И проста математика казва по 1млн всяка - 300МЛН евро оборот. Айде сега пресметни колко струва само производството на такъв автомобил, не само пресметни колко струват машините за производстово му като се има предвид ,че по него почти няма взаимствано от друг модел и немогат да се използват производствени мощност. Айде сега сметни тестове, изпитания, пазарни разходи и т.н Ето ти един прост пример за размисъл - ГМ са хвърлили 890 млн само за разработка и производство на следващия им мотор - това на един просто мотор с архаична конструкция. Форд са хвърлили над милиард за разработка и производство на пикап....Айде сега пресметни колко ще струва разработка на вейрон.
Всъщност какво смятаме ето....ако имаш проблем с превода казвай:
Take for instance the Bugatti Veyron. It costs Bugatti’s parent company Volkswagen AG nearly $5 million to make one, but the company sells a Veyron for around $2.7 million. That’s a $2.3 million loss on each car, which doesn’t even consider the millions the company spent in car development.
Последна промяна BMW_RIDER на 28 Авг 2012, 21:56, променена общо 1 път
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ама най-обичам някой да говори на изуст и да е убеден в нещо защото той си мисли, че е така.
Бугати са на нетна загуба с Veyron. Това е факт.
С тази си цена и планирано количество той не може да си плати само разходите по R&D.
А не може да се увеличи производството - изчезва ексклузивността, а с това и желаещите да се разделят с такова количество финикийски знаци за "една кола"
Други неща вече са инвестиция в марката и ако се използва добре, това може да доведе и до печалба. Но от друг продукт, не от Veyron.
BMW, предполагам, също са били на загуба с
М1
Но тепърва берат и още ще берат плодовете на тази инвестиция продължила с годините.
М550d е един от тези плодове.
И харесван, или не, той ще донесе печалба и ще прокара път на още продукти на този бренд.
На мен лично ми е малко криво //M и d да имат нещо общо, но това е положението. Lead or follow. The choice is yours.
Бугати са на нетна загуба с Veyron. Това е факт.
С тази си цена и планирано количество той не може да си плати само разходите по R&D.
А не може да се увеличи производството - изчезва ексклузивността, а с това и желаещите да се разделят с такова количество финикийски знаци за "една кола"
Други неща вече са инвестиция в марката и ако се използва добре, това може да доведе и до печалба. Но от друг продукт, не от Veyron.
BMW, предполагам, също са били на загуба с

Но тепърва берат и още ще берат плодовете на тази инвестиция продължила с годините.
М550d е един от тези плодове.
И харесван, или не, той ще донесе печалба и ще прокара път на още продукти на този бренд.
На мен лично ми е малко криво //M и d да имат нещо общо, но това е положението. Lead or follow. The choice is yours.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Убиха ли БМВ значението "М" с пускането на "M Performanc
Ами въпрос на време е да станат на печалба.
Добавяш годините до 2014-та и си...почти готов.
А и извън официалните неща със сигурност има и други.
Но дори да си останат на загуба, това не отговаря на въпроса ми защо ВВ ще правят десетки суперкара чрез Порше, Ламборгини, Халуди...и все на загуба ли са? Някак не върви все на загуба да са през тези марки. Нищо не казваш и за Нисан ГТР, да не продължаваме и с други. Хвана се за милиардерски тип кола, която сама по себе си е спортна и скъпа, но бавна извън права линия и толкова.
Иначе е интетесно как една не М-ка се справя с една М-ка...била тя и малка, на дъжд.


А и извън официалните неща със сигурност има и други.

Но дори да си останат на загуба, това не отговаря на въпроса ми защо ВВ ще правят десетки суперкара чрез Порше, Ламборгини, Халуди...и все на загуба ли са? Някак не върви все на загуба да са през тези марки. Нищо не казваш и за Нисан ГТР, да не продължаваме и с други. Хвана се за милиардерски тип кола, която сама по себе си е спортна и скъпа, но бавна извън права линия и толкова.

Иначе е интетесно как една не М-ка се справя с една М-ка...била тя и малка, на дъжд.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани