програмиране на автопилот
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
програмиране на автопилот
Някой може ли да опише как се прави програмирането на dde 2.2 на 525тдс за автопилота.Всичко е монтирано и бутоните за радиото работят,но автопилота не се включва.На волана има само 0 на бутона за включване-изклчване на автопилота ако е от значение.Става въпрос за кодиране с dis. 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
shiko написа:Някой може ли да опише как се прави програмирането на dde 2.2 на 525тдс за автопилота.Всичко е монтирано и бутоните за радиото работят,но автопилота не се включва.На волана има само 0 на бутона за включване-изклчване на автопилота ако е от значение.Става въпрос за кодиране с dis.
Тази 0 не е за включванеи изключване на автопилота. При тези бутони на мултиволана, бутонът за включване на автопилота е съвсем отделен и се намира под таблото от дясно на волана.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: програмиране на автопилот
знам за този бутон.той подава маса на 30 пин на компа на мотора.и с него пак не тръгва
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
shiko написа:знам за този бутон.той подава маса на 30 пин на компа на мотора.и с него пак не тръгва
Тогава ти трябват от по-новите бутони. На тях бутонът с 0 е обозначен с I/0. Като го натиснеш веднъж, темпоматът се активира. След това всичко си работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: програмиране на автопилот
stony1 написа:shiko написа:знам за този бутон.той подава маса на 30 пин на компа на мотора.и с него пак не тръгва
Тогава ти трябват от по-новите бутони. На тях бутонът с 0 е обозначен с I/0. Като го натиснеш веднъж, темпоматът се активира. След това всичко си работи.
преди време говорех с един колега и той ми каза че това дали да има отделен бутон за включването се задава от програмирането но не си спомням как ми го обясни той.иначе аз се пробвах да го активирам от ретрофит на менюто на диса но не ми излиза нищо за такъв бутон,явно не е от там програмирането.не знам къде се влиза в диса-има програмиране и кодиране,каква е разликата в двете неща.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: програмиране на автопилот
при кодирането се избира дали има отделен бутон за включване или се управлявя директно от волана. това зависи дали волана има копче 0 или I/0.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: програмиране на автопилот
NAPSTERS написа:при кодирането се избира дали има отделен бутон за включване или се управлявя директно от волана. това зависи дали волана има копче 0 или I/0.
така ми го обясни човека,но аз никаде не видях да може да се избира как да го направиш
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
Да ама не.
Когато темпомата има отделен бутон за активиране, чрез ботона се подава маса към DDE или към CCM, ако е бензинов автомобила. Така компа разбира, че трябва да отговаря на командите подавани с бутоните. Сигналът от бутоните се подава на компа по един проводник. Когато се използва бутонът I/0 за активиране на темпомата, сигналът се подава пак по проводникът за управляние и не е маса. Съответно и в DDE и CCM има разлики при по-старите модели бензинови автомобили модулът за темпомата е GR и е необходим допълнителен бутон за активацията му. При по-новите автомобили активацията става постредством код след натискане на I/0 бутона.
Различното управление и различните бутони са несъвместими.
Когато темпомата има отделен бутон за активиране, чрез ботона се подава маса към DDE или към CCM, ако е бензинов автомобила. Така компа разбира, че трябва да отговаря на командите подавани с бутоните. Сигналът от бутоните се подава на компа по един проводник. Когато се използва бутонът I/0 за активиране на темпомата, сигналът се подава пак по проводникът за управляние и не е маса. Съответно и в DDE и CCM има разлики при по-старите модели бензинови автомобили модулът за темпомата е GR и е необходим допълнителен бутон за активацията му. При по-новите автомобили активацията става постредством код след натискане на I/0 бутона.
Различното управление и различните бутони са несъвместими.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: програмиране на автопилот
говорим за ТДС който нама нищо общо с GR модул и т.н. обаче кодировката и в двата случая е дали има отделен бутон или не. независимо дали е бензин или дизел.stony1 написа:Да ама не.
Когато темпомата има отделен бутон за активиране, чрез ботона се подава маса към DDE или към CCM, ако е бензинов автомобила. Така компа разбира, че трябва да отговаря на командите подавани с бутоните. Сигналът от бутоните се подава на компа по един проводник. Когато се използва бутонът I/0 за активиране на темпомата, сигналът се подава пак по проводникът за управляние и не е маса. Съответно и в DDE и CCM има разлики при по-старите модели бензинови автомобили модулът за темпомата е GR и е необходим допълнителен бутон за активацията му. При по-новите автомобили активацията става постредством код след натискане на I/0 бутона.
Различното управление и различните бутони са несъвместими.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
Стига с тази кодировка. Модулите трябва да са съвместими. Няма как да се подкара темпомата, който се активира от бутоните на волана, като се използват бутони, които нямат тази функция. Колегата да си намети едни бутони с I/0 функция и да пробва с тях. Не е необходима кодировка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: програмиране на автопилот
stony1 написа:Стига с тази кодировка. Модулите трябва да са съвместими. Няма как да се подкара темпомата, който се активира от бутоните на волана, като се използват бутони, които нямат тази функция. Колегата да си намети едни бутони с I/0 функция и да пробва с тях. Не е необходима кодировка.
пробвано е с м-ков мултиволан с 1/0 и пак не става
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
shiko написа:stony1 написа:Стига с тази кодировка. Модулите трябва да са съвместими. Няма как да се подкара темпомата, който се активира от бутоните на волана, като се използват бутони, които нямат тази функция. Колегата да си намети едни бутони с I/0 функция и да пробва с тях. Не е необходима кодировка.
пробвано е с м-ков мултиволан с 1/0 и пак не става
Ето един цитат от упътването за инсталиране на мултиволан: This MFL/GRA retrofit kit does not require coding.
Щом не работи нещо не е свързано както трябва. На кой пин на DDE свърза проводника от мултиволана?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: програмиране на автопилот
stony1 написа:shiko написа:stony1 написа:Стига с тази кодировка. Модулите трябва да са съвместими. Няма как да се подкара темпомата, който се активира от бутоните на волана, като се използват бутони, които нямат тази функция. Колегата да си намети едни бутони с I/0 функция и да пробва с тях. Не е необходима кодировка.
пробвано е с м-ков мултиволан с 1/0 и пак не става
Ето един цитат от упътването за инсталиране на мултиволан: This MFL/GRA retrofit kit does not require coding.
Щом не работи нещо не е свързано както трябва. На кой пин на DDE свърза проводника от мултиволана?
32 пин за автопилота
30 пин за бутона до волана
11 пин за лампата на таблото
гледах от wds-са и там е така.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: програмиране на автопилот
Да ама този 11 пин пак е на DDE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: програмиране на автопилот
Дайте някаква схема да гледаме. Кой от къде гледа и да се немери вярното упътване. 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани