525 тдс проблем с температурата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- HacKer4oy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds e39
- Мечтае да кара: e60 3.0d
- Детайли за колата: печка на четири колела ;)
525 тдс проблем с температурата
Преди да кажете да ползвам търсачката , ще ви кажа че точно като мойте симптоми няма
та термостат и водна помпа преди 4 месеца са сменяни снощи при скорост над 50-60 км/ч или по-точно като настъпя газта стрелката пада почти до синъото . На баир не грее , по нанадолнище при скорост 140 не изстива
виското е сменено преди 2 месеца също с чисто ново . Външната температура беше около 24-5 градуса. На място като задържа газта температурата почти не помръдва от 12 ( не ходи към червеното) . Мен ме съмнява да е термостат , но имам следния въпрос : Възможно ли е виското е запекло и да духа постоянно в движение ? Въпреки че на място като давах газ зацепи , но след 30-40 сек тормоз ... Благодаря предварително 



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 525 тдс проблем с температурата
А бавно ли загрява? Аз съм имал неизправен термостат и общо взето се държеше непостоянно - загрява бавно, понякога на дълъг път изстива, но понякога не
Не е тръгвала да прегрява. След смяната му всичко се оправи. Виското можеш да се пробваш да го спреш на студен мотор.

Re: 525 тдс проблем с температурата
Когато прегрява вариантите са много,когато заграва бавно,охлажда или не загрява,варианта е само един-термостат.Това,че си сменил термостата и е нов,не гарантира безпроблемната му работа.
Последна промяна sachs на 23 Авг 2012, 8:56, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 525 тдс проблем с температурата
Колега иди и вземи термостат от официалния дилър и го смени. Тези симптоми са само на не коректоно работещ термостат. Остава отворен. Нищо, че е на 4 месеца.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- HacKer4oy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds e39
- Мечтае да кара: e60 3.0d
- Детайли за колата: печка на четири колела ;)
Re: 525 тдс проблем с температурата
Колеги, смених термостата с такъв на Behr и проблема си остана , просто е в по малка амплитуда сега
нещо по датчиците е .... дайте някаква идея ...

- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: 525 тдс проблем с температурата
Да не би да е от самия температурен датчик. Една диагностиа може да покаже ако има грешка.
- HacKer4oy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds e39
- Мечтае да кара: e60 3.0d
- Детайли за колата: печка на четири колела ;)
Re: 525 тдс проблем с температурата
emo_ch написа:Да не би да е от самия температурен датчик. Една диагностиа може да покаже ако има грешка.
имам инпа и карсофт и за жалост няма грешки

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: 525 тдс проблем с температурата
ако си взел помпа с ламаринени или пластмасови лопатки те най-вероятно вече не са една цялост с ротора.нищо че е на 4 месеца.когато това стане има някакво охлаждане при обороти и почти никакво на място.свали я и погледни.
и горещ съвет - на тдс само оригинални части по охладителната система....или глава втора ръка
и горещ съвет - на тдс само оригинални части по охладителната система....или глава втора ръка

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 525 тдс проблем с температурата
^ само да отбележа, че точно оригиналната част по охладителната система - RMFD Wasserpump е с така познатите "бакелитови/пластмасови" лопатки.
Смея да твърдя, че откакто съм я сложил преди 2-3 месеца досега не се е счупила. Ще я следя внимателно колко ще изкара, но вярвам че няма да е краткотраен живота й.
ПС: точно тая оригинална водна помпа има склонноста да чупи лопатките от ротора направо, но това е ако се сменя през 15 години и над 250 000 км
Смея да твърдя, че откакто съм я сложил преди 2-3 месеца досега не се е счупила. Ще я следя внимателно колко ще изкара, но вярвам че няма да е краткотраен живота й.
ПС: точно тая оригинална водна помпа има склонноста да чупи лопатките от ротора направо, но това е ако се сменя през 15 години и над 250 000 км

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: 525 тдс проблем с температурата
2 пъти съм взимал от дару за е34 и е39 и двете бяха струва ми се Бер, и двете бяха с отлети чугунени лопатки



"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: 525 тдс проблем с температурата
Пусни си на борда на таблото да гледаш температурата, пусни си ИНПА-та и влез на мотора да гледаш температурата там. Датчика е двоен - два датчика в един корпус като единия подава инфо на ДДЕ-то другия на таблото. Пускаш да гледаш температурата на двете места и започваш да караш докато го направи, ако на двете места покаже повече от 2-3-4 градуса разлика, значи датчика е проблемен. На мен такъв проблем ми е правило и от хлабава връзка на буксата на таблото.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани